žhavení TDS
žhavení TDS
Mám trochu problém, že když je motor teplej,tak nežhaví, jak přeleze teplota z modrého pole,tak ani ťuk. Věděl by někdo jak na to?
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG
cidlo teploty si daj na vypinac
alebo...: http://www.bartsoft.pl/?co=urz_rozruch

e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
Mno,tak normální to není, když to točí tak 5-6 sekund bez žhavení a pak to teprve chytne a při tom se vyvalí nespálená nafta...Ani tej baterce to asi nedělá určitě nejlípBajzík píše:to je normální

E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG
- Bajzík
- Příspěvky: 3381
- Registrován: 17. 08. 2004 08:08
- Bydliště: Okr. J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
tak tds už nějakou chvíli mám tak mi neříkej jestli to je nebo není normální! vyměn si čerpadlo a uvidíš jak ti to bude startovatLukáš Jiruška píše:Mno,tak normální to není, když to točí tak 5-6 sekund bez žhavení a pak to teprve chytne a při tom se vyvalí nespálená nafta...Ani tej baterce to asi nedělá určitě nejlípBajzík píše:to je normální

startování
taky mám TDS už nějakou dobu a startuje mi celkem dobře ale žhavení se mi rozsvecí skoro vždy ale pokud je motor ohřátej tak jenom na krátkou dobu.nežhaví to vůbec jedině v případě že chcípnu motor a chci hned startovat,ale stačí to nechat pár minut stát a už to zase žhaví.
V LPG je síla
sory, tds nemam ale jasny mi je ze normalni to urcite neniBajzík píše:to je normální

mozna je to v bezna zavada ale ne normalni stav
zhavit to proste ma vzdycky, nekdy to zhavi kratce protoze pozadovana teplota je tam drive nez za studena ale ze by to nezhavilo vubec a motor dlouho tocil? navic ten kluk pise ze se mu to deje za tepla jen cili chapu ze za studena to chytne hned protoze to zhavi...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Když je teplota chladící kapaliny v motoru větší než 60 st. C,tak žhavení nejde,takhle je to dané v sw v řj DDE,která toto řídí.To dlouhé startování za tepla je jak říká Bajzik,vyběhaný(netěsný) výtlačný axiální píst ve vysokotlaké rozdělovací hlavě ve vstřikovacím čerpadle,běžně se to řeší přes relé(rozpínací) což si myslím,že až taková prasárna není a s takto vyběhlým čerpadlem se běžně ještě najede přes 50 tis km. v poho. 

Přesně tak, pochopil jsi to správně za studena to žhavý a startuje bez problémů....Žhavý to vždy když je v modrém poli teplota, stačí na okraji a v poho,jak je to mimo tak nicadam320 píše:sory, tds nemam ale jasny mi je ze normalni to urcite neniBajzík píše:to je normální![]()
mozna je to v bezna zavada ale ne normalni stav
zhavit to proste ma vzdycky, nekdy to zhavi kratce protoze pozadovana teplota je tam drive nez za studena ale ze by to nezhavilo vubec a motor dlouho tocil? navic ten kluk pise ze se mu to deje za tepla jen cili chapu ze za studena to chytne hned protoze to zhavi...

E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG
mne kontrolka zhavenia zasvieti vzdy, jedno ci studeny alebo teply...a chyta hned...
e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td