nestartuje za tepla

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
zamknuto
Příspěvky: 156
Registrován: 14. 09. 2006 16:19
Bydliště: Zlínský kraj

nestartuje za tepla

Příspěvek od zamknuto » 05. 03. 2008 13:35

Máme takový malý problém měnily jsme motor M20b20! Za studena normálně nastartuje jen co se to trochu zahřeje tak spadnou otáčky na 800 a začne to jakoby vynechávat za jízdy to trochu zlobí ale jedeto! Po zhasnutí motoru a opětovném startování to jen točí a ani to neškitne! :cry:
Naposledy upravil(a) zamknuto dne 05. 03. 2008 13:46, celkem upraveno 1 x.
E34 520i M50

Uživatelský avatar
zamknuto
Příspěvky: 156
Registrován: 14. 09. 2006 16:19
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od zamknuto » 05. 03. 2008 13:44

Jo ještě něco pořád bliká check! když to byl prvně projet došel mu benzín kreténovy tak jestli to může mít souvislost i s tím nestartováním :roll:
E34 520i M50

Uživatelský avatar
junglist23
Příspěvky: 63
Registrován: 06. 08. 2007 09:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od junglist23 » 26. 04. 2008 10:11

Mám velmi podobnej problém. Studenej start krasa, trochu se zahreje a zacne vynechavat 6-tej valec(vyzkouseno odpojenim kabelu ke vstriku) a jede krasne akorat na 5 valcu. Akorat ti muzu napsat cim to skoro urcite neni: civka, vicko rozdelovace, palec, kabely, vstriky, el., spatna komprese,. tim to neni.....jeste me napada jestli to nemuze bejt snimac teploty vodniho obehu. Ja tam mam dva a jeden ma jeden el. kontakt a druhej ma klasicky 2 el. kontakty, tak sem s toho trosku rozhozenej. Jeste me napada Lambda sonda tu si jedu ted koupit, tak ti pak muzu dat vedet jestli se to zlepsilo... Jeste mam strach ze to muze bejt vahou vzduchu ale na to se mi ani nechce myslet, protoze originalni vaha v stoji v elitu 20k a to je hodnota celyho auta :evil: tak snad to tim neni....stastnyreseni problemu, P.S. kdybys na neco prysel tak dej taky vedet
BMW E28. Nejlepší z nejlepších....

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 26. 04. 2008 10:19

junglist23 píše:Mám velmi podobnej problém. Studenej start krasa, trochu se zahreje a zacne vynechavat 6-tej valec(vyzkouseno odpojenim kabelu ke vstriku) a jede krasne akorat na 5 valcu. Akorat ti muzu napsat cim to skoro urcite neni: civka, vicko rozdelovace, palec, kabely, vstriky, el., spatna komprese,. tim to neni.....jeste me napada jestli to nemuze bejt snimac teploty vodniho obehu. Ja tam mam dva a jeden ma jeden el. kontakt a druhej ma klasicky 2 el. kontakty, tak sem s toho trosku rozhozenej. Jeste me napada Lambda sonda tu si jedu ted koupit, tak ti pak muzu dat vedet jestli se to zlepsilo... Jeste mam strach ze to muze bejt vahou vzduchu ale na to se mi ani nechce myslet, protoze originalni vaha v stoji v elitu 20k a to je hodnota celyho auta :evil: tak snad to tim neni....stastnyreseni problemu, P.S. kdybys na neco prysel tak dej taky vedet
Co na tohle říci...?

Zlobí 6. válec.

Proč do toho pleteš nějaký teplotní čidlo, lambda sondu nebo váhu vzduchu...?

Hledej problém na 6. válci, co když na něm např. netěsní vstřik...

***

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: nestartuje za tepla

Příspěvek od Venca » 26. 04. 2008 10:25

zamknuto píše:M... co se to trochu zahřeje tak spadnou otáčky na 800 a začne to jakoby vynechávat za jízdy to trochu zlobí ale jedeto! Po zhasnutí motoru a opětovném startování to jen točí a ani to neškitne! :cry:
A po takovým pokusu o teplý start vypadají svíčky jak...?

.

Uživatelský avatar
junglist23
Příspěvky: 63
Registrován: 06. 08. 2007 09:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od junglist23 » 26. 04. 2008 10:29

Uz sem to vsechno zkousel.....vstriky meneny tesneni taky el. promerena, meneny svicky, proste: benzin tam de, jiskru to taky dava a komprese je taky dobra. A to teplotni cidlo me napadlo proto ze kdyz je to studeny tak je to v poho to znamena ze řj dostane signal asi z teplotniho cidla a podle toho reguluje smes paliva a treba to hazi nejaky blbosti... jen nazor.... a jeste kdyz sme u toho tak prave obcas to de i na 4 pri nizkejch otackach to znamena ze to sou krajni valce od sani(vyzkouseny)...tak me napada jedine nejaky cidlo nebo neco takovyho proste jakoby tam slo malo vzduch...ja fakt nevim. Jestli poradis tak dik.
BMW E28. Nejlepší z nejlepších....

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 26. 04. 2008 10:36

junglist23 píše:Uz sem to vsechno zkousel.....vstriky meneny tesneni taky el. promerena, meneny svicky, proste: benzin tam de, jiskru to taky dava a komprese je taky dobra. A to teplotni cidlo me napadlo proto ze kdyz je to studeny tak je to v poho to znamena ze řj dostane signal asi z teplotniho cidla a podle toho reguluje smes paliva a treba to hazi nejaky blbosti... jen nazor.... a jeste kdyz sme u toho tak prave obcas to de i na 4 pri nizkejch otackach to znamena ze to sou krajni valce od sani(vyzkouseny)...tak me napada jedine nejaky cidlo nebo neco takovyho proste jakoby tam slo malo vzduch...ja fakt nevim. Jestli poradis tak dik.
Teplotní čidlo, lambda, váha vzduchu a podobný elementy nemůžou ovlivnit chod pouze jednoho či jen některých válců.

Asi by mi zajímaly ventily a jejich stav...

Uživatelský avatar
junglist23
Příspěvky: 63
Registrován: 06. 08. 2007 09:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od junglist23 » 26. 04. 2008 10:46

Ventily sou krasny. protoze sem menil hlavu a zkousel sem tesnost- krasa, a kdyz mi vynechavaj dvy krajni valce tak me treba napada nizkej volnobeh....
BMW E28. Nejlepší z nejlepších....

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 26. 04. 2008 10:51

junglist23 píše:Ventily sou krasny. protoze sem menil hlavu a zkousel sem tesnost- krasa, a kdyz mi vynechavaj dvy krajni valce tak me treba napada nizkej volnobeh....
Dva krajní válce určitě nebudou vynechávat kvůli volnoběhu...

Uživatelský avatar
junglist23
Příspěvky: 63
Registrován: 06. 08. 2007 09:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od junglist23 » 26. 04. 2008 11:02

Venca píše:
junglist23 píše:Ventily sou krasny. protoze sem menil hlavu a zkousel sem tesnost- krasa, a kdyz mi vynechavaj dvy krajni valce tak me treba napada nizkej volnobeh....
Dva krajní válce určitě nebudou vynechávat kvůli volnoběhu...
me napada to ze tam je nejdelsi saci potrubi tak jestli to nemuze mit vliv, ale nevim co??? Ale jak rikam ze sytice poklesne volnobeh na moc nizky otacky. cim drzi motor otacky na volnobeh? volnobeznym ventilem. a kdyz by byl v prdeli tak to nejde, ale kdyz by byl jenom nacatej tak pres nej nebude protejkat malo vzduchu a mohlo by se stat ze ty krajni valce budou mit nedostatek vzduchu.. Rikam ...jenom premejslim nahlas...
BMW E28. Nejlepší z nejlepších....

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 26. 04. 2008 11:07

junglist23 píše:.. me napada to ze tam je nejdelsi saci potrubi tak jestli to nemuze mit vliv, ale nevim co??? Ale jak rikam ze sytice poklesne volnobeh na moc nizky otacky. cim drzi motor otacky na volnobeh? volnobeznym ventilem. a kdyz by byl v prdeli tak to nejde, ale kdyz by byl jenom nacatej tak pres nej nebude protejkat malo vzduchu a mohlo by se stat ze ty krajni valce budou mit nedostatek vzduchu.. Rikam ...jenom premejslim nahlas...
To nehrozí ani náhodou - rozdíl v délkách potrubí tohle nemůže způsobit.
Ventil, regulující volnoběh, je jen řízený pomocný kanál průtoku vzduchu.

Porovnal bych stav všech svíček, zda jsou rozdíly mezi 6. válcem (ev.1.) a ostatníma...

.

Uživatelský avatar
junglist23
Příspěvky: 63
Registrován: 06. 08. 2007 09:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od junglist23 » 26. 04. 2008 11:15

Venca píše:
junglist23 píše:.. me napada to ze tam je nejdelsi saci potrubi tak jestli to nemuze mit vliv, ale nevim co??? Ale jak rikam ze sytice poklesne volnobeh na moc nizky otacky. cim drzi motor otacky na volnobeh? volnobeznym ventilem. a kdyz by byl v prdeli tak to nejde, ale kdyz by byl jenom nacatej tak pres nej nebude protejkat malo vzduchu a mohlo by se stat ze ty krajni valce budou mit nedostatek vzduchu.. Rikam ...jenom premejslim nahlas...
To nehrozí ani náhodou - rozdíl v délkách potrubí tohle nemůže způsobit.
Ventil, regulující volnoběh, je jen řízený pomocný kanál průtoku vzduchu.

Porovnal bych stav všech svíček, zda jsou rozdíly mezi 6. válcem (ev.1.) a ostatníma...

.
to uz sem vsechno zkousel
BMW E28. Nejlepší z nejlepších....

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 26. 04. 2008 11:20

junglist23 píše:..trochu se zahreje a zacne vynechavat 6-tej valec(vyzkouseno odpojenim kabelu ke vstriku) a jede krasne akorat na 5 valcu. ..
Podle tohohle to vypadá, že tam nejde palivo...

Uživatelský avatar
junglist23
Příspěvky: 63
Registrován: 06. 08. 2007 09:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od junglist23 » 26. 04. 2008 11:22

Venca píše:
junglist23 píše:..trochu se zahreje a zacne vynechavat 6-tej valec(vyzkouseno odpojenim kabelu ke vstriku) a jede krasne akorat na 5 valcu. ..
Podle tohohle to vypadá, že tam nejde palivo...
to sem si taky myslel tak sem vymenil vstrik za jinej a uplne to samy, tak sem zkusi jeste jinej a uplne to samy a zkousel sem je jeste pred tim nez sem to pridelal a vsechny fungovaly a kdyz vyndam svicku tak je cejtit z toho 6-tyho valce benzin coz je dobre(pri natoceni samozrejme)
BMW E28. Nejlepší z nejlepších....

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 26. 04. 2008 14:02

junglist23 píše: to sem si taky myslel tak sem vymenil vstrik za jinej a uplne to samy, tak sem zkusi jeste jinej a uplne to samy a zkousel sem je jeste pred tim nez sem to pridelal a vsechny fungovaly a kdyz vyndam svicku tak je cejtit z toho 6-tyho valce benzin coz je dobre(pri natoceni samozrejme)
Nejde do toho válce voda?

Uživatelský avatar
zamknuto
Příspěvky: 156
Registrován: 14. 09. 2006 16:19
Bydliště: Zlínský kraj

Re: nestartuje za tepla

Příspěvek od zamknuto » 26. 04. 2008 19:10

8)
E34 520i M50

Uživatelský avatar
junglist23
Příspěvky: 63
Registrován: 06. 08. 2007 09:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od junglist23 » 29. 04. 2008 15:20

Tak a je hotovo. Pretrhali se mi torxy( co drzej hlavu) a je vymalovano. Tim to bych ukoncil diskuzi na toto tema . JO ta voda tam asi fakt sla. Ted ten motor toci uplne bez komprese. K.O.
BMW E28. Nejlepší z nejlepších....

Odpovědět