záměna chladiče-nutné,prosííím

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

záměna chladiče-nutné,prosííím

Příspěvek od Apple324D » 22. 04. 2008 19:34

lze dát do 324d chladič z 325i, samo že nějaký upravy na trublách sou asi samozřejmost, dneska kámošovi prasknul a jedinej kterej sem sehnal je z benzína, dík za rady
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 22. 04. 2008 21:01

z benzinu je mam pocit mensi (dieselovy chladic je nejvetsi co se vejde mezi nosniky) a v lete by nemusel byt dostatecne dimenzovan..., ale je to jen uvaha.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 22. 04. 2008 21:15

je to provizorium ,než se seženem origo dieselovej, jezdí s tim denně do práce, a má ho od víkendu, tak je z toho špatnej, takže hadice by měli jakštakš vyjít?
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 04. 2008 21:58

zkus dat z ety, ten je nejvetsi z benzinu, mam dojem
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 22. 04. 2008 22:35

Max-Max píše:zkus dat z ety, ten je nejvetsi z benzinu, mam dojem
tak dle ETK je stejny pro:
325i
325ix
325e
324d,td
320i
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 22. 04. 2008 22:54

super, děkuju
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 04. 2008 00:39

Vasa píše:
Max-Max píše:zkus dat z ety, ten je nejvetsi z benzinu, mam dojem
tak dle ETK je stejny pro:
325i
325ix
325e
324d,td
320i
ha, tak to ta eta co sem koukal uz asi mela chladic z dizlu, mozny je vsechno, etk sem byl linej otevrit ( a jasne se nasel hned nekdo kdo mne setrel :-))) )
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 23. 04. 2008 10:20

Jedna věc je, co říká ETK a druhá realita a ta je, že dieslovej chladič je větší než na 325i.
Měl jsem origo 325i a ten chladič je menší než z TD. Ale provizorně ho tam klidně mázni, když se to bude hřát, tak hold nebudeš jezdit no.

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 23. 04. 2008 18:27

tak je o dost menší, takže po zkoušení ho tam naimplantovat, a zjištění že se to neobejde bez absence vrtule, řezání hadic apod, sem od záměru upustil, zejtra vezu starý na zavaření :cry:
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 23. 04. 2008 22:26

ono asi taky zalezi na roku vyroby, treba do 325 pozdeji davali ten vetsi z 324d/td. Obcas mam i pocit, ze ETK je obrazkova "rozpravka"
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3776
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 23. 04. 2008 22:29

velkej se daval do 325i s klimou co sem tak koukal
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Odpovědět