
ISo zase zlobí
ISo zase zlobí
tak mam další poznatky, startér sme vyměnili, vždycky to otočí třeba 2x pak si dá pauzu jak kdyby to neutáh a pak to roztočí, minulej dělal kromě dalších debilních zvukových projevů to samé, navíc sem si všimnul že mi maličko, fakt nepatrně svítí dobíjení, potřeboval bych zjistit kde a jaké má ISo relátko na startér a případně jestli někoho nenapadá čím je to dobíjení, když přidam plyn tak to nezhasne. Jede jinak krásně
Díky

E36 323i coupé
Re: ISo zase zlobí
Jestli se nepletu, relé na startér mají jen verze s automatickou převodovkou, kterou 318iS nemá.Pawka G. píše:t potřeboval bych zjistit kde a jaké má ISo relátko na startér a případně jestli někoho nenapadá čím je to dobíjení, když přidam plyn tak to nezhasne. Jede jinak krásněDíky
Kontrolka - nemá ten alternátor špatný uzemnění?
to jsem myslel ja ze tam to jde pres rele...ono uz se setmelo a akorat jsem ta mstih vratit ten starter a zjistit ze to je nahovno
kazdopadne muj nazor je ze to je uz tim oslehanym setrvakem...vymontovanej starter ma dost olesteny zuby a na setrvaku bylo videt znacny opotrebeni tech zubu...ozvejkano...neprislo me to extra moc takze jsem pocital s tim ze to novej starter pobere ale ted uz leda by to bylo nakym spatnym kontaktem ve spinacce nebo po ceste od ni ke starteru...coz povazuju za nepravdepobony...doufal jsem v to rele

kazdopadne muj nazor je ze to je uz tim oslehanym setrvakem...vymontovanej starter ma dost olesteny zuby a na setrvaku bylo videt znacny opotrebeni tech zubu...ozvejkano...neprislo me to extra moc takze jsem pocital s tim ze to novej starter pobere ale ted uz leda by to bylo nakym spatnym kontaktem ve spinacce nebo po ceste od ni ke starteru...coz povazuju za nepravdepobony...doufal jsem v to rele
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
http://bmwcabrio.ic.cz/technika/schema/e30_engine.gif
I tady je to vidět ve spodní části schématu - M/T = manual transmission, A/T = automatical transmission.
Relé je jen u automatů.
*
Kontrolka - ještě mi napadá, jestli to nebere někde v přístrojovce falešnou kostru na žárovku..
I tady je to vidět ve spodní části schématu - M/T = manual transmission, A/T = automatical transmission.
Relé je jen u automatů.
*
Kontrolka - ještě mi napadá, jestli to nebere někde v přístrojovce falešnou kostru na žárovku..
Jj, máš pravdu, taky sem večer ještě koukal na schéma, relé nebo nějakej spínač je přímo ve startéruVenca píše:http://bmwcabrio.ic.cz/technika/schema/e30_engine.gif
I tady je to vidět ve spodní části schématu - M/T = manual transmission, A/T = automatical transmission.
Relé je jen u automatů.
*
Kontrolka - ještě mi napadá, jestli to nebere někde v přístrojovce falešnou kostru na žárovku..
E36 323i coupé
Re: ISo zase zlobí
asi bych nejprve zkontroloval dobijení a baterii. pokud je vše v pořádku, tak potom bych se zaměřil na ten starter. zkouška ja jednoduchá, ke starteru v zásadě vedou dva kabely tlustej a tenkej. tak na ten tenkej dáš nějaký podobný kabel, namotáš ho na ten konektor co je na starteru, bývá to matka M6 nebo zasouvací konektor. druhým koncem toho kabelu se krátce dotkneš + na baterce. mělo by dojít ke startu. pokud nedojde a je jinak vše v pořádku, kostra, baterie nabitá a podobně, tak bych asi vyndal starter a oprava nabo výměna.Pawka G. píše:tak mam další poznatky, startér sme vyměnili, vždycky to otočí třeba 2x pak si dá pauzu jak kdyby to neutáh a pak to roztočí, minulej dělal kromě dalších debilních zvukových projevů to samé, navíc sem si všimnul že mi maličko, fakt nepatrně svítí dobíjení, potřeboval bych zjistit kde a jaké má ISo relátko na startér a případně jestli někoho nenapadá čím je to dobíjení, když přidam plyn tak to nezhasne. Jede jinak krásněDíky
Rudolf
ty jsi asi nepostrehl ze ten starter je uz menenej za ten kterej mel bejt spatnej a s dalsim to dela opet
kazdopadne dobijeni nesvitilo a starter zlobil...dobijeni s tim evidentne nesouvisi, to se pridalo pozdeji...
nicmene kdyz se pawka zastavi po praci a stihnem se tomu tentokrat venovat za svetla tak si myslim ze na to urcite prijdem, ja se taky budu snazit nic nevymontovat destruktivni metodou

kazdopadne dobijeni nesvitilo a starter zlobil...dobijeni s tim evidentne nesouvisi, to se pridalo pozdeji...
nicmene kdyz se pawka zastavi po praci a stihnem se tomu tentokrat venovat za svetla tak si myslim ze na to urcite prijdem, ja se taky budu snazit nic nevymontovat destruktivni metodou

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
nic ale nemění na tom, že ti kára nestartuje a že ti prosvěcí komtrolka nabijeníadam320 píše:ty jsi asi nepostrehl ze ten starter je uz menenej za ten kterej mel bejt spatnej a s dalsim to dela opet![]()
kazdopadne dobijeni nesvitilo a starter zlobil...dobijeni s tim evidentne nesouvisi, to se pridalo pozdeji...
nicmene kdyz se pawka zastavi po praci a stihnem se tomu tentokrat venovat za svetla tak si myslim ze na to urcite prijdem, ja se taky budu snazit nic nevymontovat destruktivni metodou



Rudolf
mě určitě neRudolf píše:nic ale nemění na tom, že ti kára nestartuje a že ti prosvěcí komtrolka nabijeníadam320 píše:ty jsi asi nepostrehl ze ten starter je uz menenej za ten kterej mel bejt spatnej a s dalsim to dela opet![]()
kazdopadne dobijeni nesvitilo a starter zlobil...dobijeni s tim evidentne nesouvisi, to se pridalo pozdeji...
nicmene kdyz se pawka zastavi po praci a stihnem se tomu tentokrat venovat za svetla tak si myslim ze na to urcite prijdem, ja se taky budu snazit nic nevymontovat destruktivni metodou![]()
![]()

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni