Vibracie v radiacej pake (E34 535i)

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Vibracie v radiacej pake (E34 535i)

Příspěvek od Helldiver » 17. 04. 2008 16:00

Trosku ma zacala znepokojovat jedna vec - ked na 4ke brzdim motorom, radiaca paka sa dost rozvibruje, zaujimave, ze to robi iba na 4ke, na kazdom inom kvalte uplne bez problemov, rovnako aj je motor pod plynom tak je to tiez bez vibracii. Napadlo ma ze by to mohlo mat suvis este s jednou vecou a to ze vzdy pri rozbiehani sa a preradovani autom trosku trhne, respektive musim sa velmi snazit aby to bolo plynule, myslel som ze to bude natrhnuta hardyna, ale tu som skontroloval a je ako nova, ziadne trhlinky, mohli by oba uvedene priznaky sposobovat vadne silentbloky motora? 4ka je totizto priamy prevod na kardan 1:1 a pod plynom sa motor aj v strhnutych silacoch moze napnut a preto to nevibruje, zaroven to kvoli nadmernemu pretacaniu sa motora moze trhat trocha autom... Pytam sa tunajsich expertov ci uvazujem spravne, alebo sa odidene SB motora prejavuju uplne inak, zial s takou zavadou este nemam skusenosti a E34 535i ma hydraulicke SB motora, takze sa daju len dost tazko vizualne skontrolovat (SB prevodovky sa tvaria uplne OK). Dakujem za vsetky odpovede k veci.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 04. 2008 19:53

najprv pozri silenty na skrini, videl som jednus adu co vyzerali uplne ok a ked som ich dal dole, boli uplne rozlepene.

Ale inak sa priklanam k verzii s ulozenim motora, cokolvek ine by sa prejavilo aj dalsimi symptomami.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 17. 04. 2008 20:13

Diky, pozrem ich este poriadne, ked som skusal mykat s tym uchytom na ktorom je prevodovka, tak to vyzeralo byt OK... Inac za jazdy nic nechrasti, ani neklepe, motor sa po vymene vsetkych filtrov, oleja (liqui-moly leichtlauf 10W-40 MoS2 polosyntetika) a visky dost utisil, tak som zaregistroval tak jemne klepkanie (ziadne kovove mlatne, proste tvrde klop-klop), zlakol som sa ze je to kluka, ale robi to len pri studenom motore a pocut to len na volnobeh a s otvorenou kapotou, ako sa motor ohreje, tak sa to utisuje az skoro uplne zmizne, takze to budu asi rozstelovane ventily, ale ojnicne loziska radsej ajtak vymenim. Inac, ked som vymenil olej aj s filtrom, nalial som predpisane mnozstvo oleja a teraz je olej trocha nad riskou MAX, je to velky problem? Zajtra ho samozrejme vypustim aby bol tesne pod hornou riskou, to sa skor len tak zo zvedavosti pytam ze co sa moze stat teoreticky...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 04. 2008 20:30

teoreticky maju piesty malo miesta pod sebou a mozu tlacit tlaky vsade inde len nie pod seba... mne klepala M20 ked som nalial Mobil, tak mozno aj tebe to klepanie sposobuje olej... dost chvalu som pocul na molybdenovy Fuchs
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět