klesající výkon 318is

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 15. 04. 2008 21:02

A co třeba už sjeté vačky? Jak vypadají, díval ses? Podle mně by mohly způsobovat docela znatelný pokles výkonu :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 15. 04. 2008 21:11

Znám případy kdy tohle způsoboval ucpaný katalyzátor,pokud ho tam tedy ještě máš :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 15. 04. 2008 21:42

pavel1164 píše:jinak s tím mým je to tak,že když tomu budu nějakou dobu pořádně nakládat tak se dá pozorovat jakoby to pak jelo líp,ale pokud jezdim dlohodobě na spotřebu a maximálně to šetřim,a potom když to chci rozjet tak se tomu noc nechce ,jakoby to nějak zlenivělo.
Mam pocit, ze RJ trochu upravuje vlastnosti motoru dle stylu jizdy, ma takoveho pamatovaka...a co se tyce kloboukove jizdy, tak ta spolehlive motor "utlumi", tak se pak musi poradne protahnout, aby jel tak jak ma.
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 16. 04. 2008 08:07

DVORIS píše:Znám případy kdy tohle způsoboval ucpaný katalyzátor,pokud ho tam tedy ještě máš :wink:

kat už je sundanej

Uživatelský avatar
bazz
člen E30.cz
Příspěvky: 793
Registrován: 15. 06. 2004 12:08
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od bazz » 16. 04. 2008 09:20

Zapřemýšlel bych nad novým palivovým filtrem, ten bývá největší pasekář a až pak bych postupoval dále, tak jek psal Dvoris mrkl bych na kat... Ale prve bych měnil palivák. Ve většíně případuje na aute dost dlouho na to aby byl zasranej. Měl jsem na isu stejný problém, nakonec bylo i podávcí čerpadlo K.O. jelikož se pořád snažilo tlačit do ucpanýho filtru. Toť má zkušenost. Palivák stojí cca 250, myslím, že to za zkoušku stojí. Hodně zdaru 8)
BMW 318 IS that IS fun

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 16. 04. 2008 09:32

filtr je tam nový od minulého léta a vyšel mě na 600 kč,takže musí ještě vydržet

Uživatelský avatar
bazz
člen E30.cz
Příspěvky: 793
Registrován: 15. 06. 2004 12:08
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od bazz » 16. 04. 2008 09:37

pavel1164 píše:filtr je tam nový od minulého léta a vyšel mě na 600 kč,takže musí ještě vydržet
A než jsi ho vyměnil, vyčistil jsi nádrž? jinak já měl po víměně přidřené čerpadlo...
BMW 318 IS that IS fun

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 16. 04. 2008 09:46

nádrž jsem nečistil.je fakt,že někdy jezdim narezervu tak to tam asi ňákej bordel ze dna může nasát.
zkusim se teda podívat jak to v nádrži vypadá,ale následně kupovat nový filtr za 600 se mi nechce.zajímalo by mě kde jsi ho kupoval,že tě vyšel jenom na 250.já v autokelly

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 16. 04. 2008 10:11

dobře.tak zatim se podivám do nádrže,pokusim se ji nějakym způsobem vyčistit.takže budu muset odsát zbytek benzinu a potom asi nádrž vytřít hadrem.doufám,že se tam nějak dostanu zezhora od čerpadla.
i tak ještě preventivně vyměnim aspoň napínák řetězu,protože jsem někde slyšel,že v e30 občas selhával nebo málo napínal.

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 16. 04. 2008 10:12

pavel1164 píše:dobře.tak zatim se podivám do nádrže,pokusim se ji nějakym způsobem vyčistit.takže budu muset odsát zbytek benzinu a potom asi nádrž vytřít hadrem.doufám,že se tam nějak dostanu zezhora od čerpadla.
i tak ještě preventivně vyměnim aspoň napínák řetězu,protože jsem někde slyšel,že v e30 občas selhával nebo málo napínal.
Pokud mas delenou nadrz, tak hadrem toho moc nevytres :wink:
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 16. 04. 2008 10:14

pavel1164 píše:dobře.tak zatim se podivám do nádrže,pokusim se ji nějakym způsobem vyčistit.takže budu muset odsát zbytek benzinu a potom asi nádrž vytřít hadrem.doufám,že se tam nějak dostanu zezhora od čerpadla.
i tak ještě preventivně vyměnim aspoň napínák řetězu,protože jsem někde slyšel,že v e30 občas selhával nebo málo napínal.
a až vyčistim nádrž,tak to zkusim zapojit bez paliváku

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 16. 04. 2008 10:17

[CZ]Airwolf[OC] píše:
pavel1164 píše:dobře.tak zatim se podivám do nádrže,pokusim se ji nějakym způsobem vyčistit.takže budu muset odsát zbytek benzinu a potom asi nádrž vytřít hadrem.doufám,že se tam nějak dostanu zezhora od čerpadla.
i tak ještě preventivně vyměnim aspoň napínák řetězu,protože jsem někde slyšel,že v e30 občas selhával nebo málo napínal.
Pokud mas delenou nadrz, tak hadrem toho moc nevytres :wink:

tak to asi mám .co jsem koukal naspodek tak je fakt dvoudílná.
to jsem zapomněl.
ale snad by mohlo stačit,když se zbavim kalu v blízkosti čerpadla.
usazeniny z druhé části nádrže by se snad neměly dostat až k čerpadlu.takový vír v nádrži snad nemám. :D

Uživatelský avatar
bazz
člen E30.cz
Příspěvky: 793
Registrován: 15. 06. 2004 12:08
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od bazz » 16. 04. 2008 10:22

Možná než bych se vrhal na čistení nádrže bych zkouknul vyndanej palivák jak na tom je a co z něj teče a podle toho bych posoudil dále jestli nádrž vypouštět. Hadry bych tam raději necpal... já ji čistil stylem ven sní vypustit wapem vymyt a pak nechat uschnou. Což bylo asi 3 měsíce jelikož jsem měl auto rozkuchaný. Mrkni prve znova na paliválk a pak popřemýšlej nad ostatním...
BMW 318 IS that IS fun

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 17. 04. 2008 06:20

pavel1164 píše: preventivně vyměnim aspoň napínák řetězu,protože jsem někde slyšel,že v e30 občas selhával nebo málo napínal.
To je pravda. Preto teraz uz napinak z e30 nezozenies, uz sa robia len tie co sa davali do M43. Mal som s nim problem, ze mi povolil a preskocil rozvod, nastastie sa nic horsieho nestalo tak som nastavil rozvody ako maju byt, dal novy napinak a odvtedy pohoda ale garantujem ti ze zlepsenie vykonu som nezistil.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Odpovědět