O té mi ani nemluvmaca píše:a nebo spatna kostra motoru?


uhnilej blbej drát
Venca píše:Indukční VN cívka:
Primární okruh (1-15) musí mít odpor cca do 1 ohmu (při měření odečti odpor měřících šňůr, pozor na přechodové odpory při měření).
Sekundár (1-VN výstup) musí mít odpor řádově několik kiloohmů.
Údaje o hodnotách jsou v "Jak na to..." pro dva typy VN cívek.
U E30 jsem viděl dle velikosti dva typy, na pohled se liší průměrem.
---
Měl jsem v ruce hodně vadných cívek, které normálně dávaly jiskru, ale sekundár měl při proměření nekonečný odpor. Chod motoru byl trhavý, někdy nešel vůbec nastartovat.
Příčinou byl špatný dotek uvnitř cívky v místě ukončení VN vinutí - i jedna cívka BOSCH z E30 tohle měla.