BENZÍNOVÁ PUMPA BEZ PROUDU

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 06. 03. 2008 20:39

150k 323i co si tak pamatuju mi natlakovala predem :wink:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: čerpadlo

Příspěvek od Venca » 06. 03. 2008 20:41

Vasa píše:
oldaf píše:čerpadlo se spustí při zapnutí zapalování jen na chvilku a pak vypne, ..
no ja nevim, ale zadna E30 (s origo motorem) mi nikdy netlakovala palivovy system predem... vzdy se spoustela az po zapoceti startovani.
Tlakuje mi predem az M50.
Např. u 318i M10 to je.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 03. 2008 20:44

Zřejmě tedy každej L-Jetronic.

On má taky trochu jiný relé palivový pumpy - je "inteligentní" a vyhodnocuje, že se motor točí.

Jestli dobře koukám, Motronic to tak nemá.

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 07. 03. 2008 15:49

Tak jsem zapojil pumpu na jiný zdroj a startoval jsem.Nic.Ty vstřikovače nejdou.Není slyšet ani volnob.ventil.Do 3 relátek my jde proud i když nemám zaplej klíček.Myslím ty na podběhu.HELP-HELP. :cry:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 03. 2008 16:27

hyry píše:Tak jsem zapojil pumpu na jiný zdroj a startoval jsem.Nic.Ty vstřikovače nejdou.Není slyšet ani volnob.ventil.Do 3 relátek my jde proud i když nemám zaplej klíček.Myslím ty na podběhu.HELP-HELP. :cry:
+ pól na vstřiky jde přes kontakt hlavního relé.

Takže bych si zjistil:

1.
Jestli je na pinu 30 v patici hlavního relé trvale + od baterky (což možná je, pokud tu píšeš "..Do 3 relátek my jde proud i když nemám zaplej klíček.Myslím ty na podběhu.." -)

2.
Jestli to hlavní relé skutečně funguje, tj. nejen zda cvaká, ale taky jestli jeho kontakty skutečně spolehlivě sepnou (30 proti 87)

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 07. 03. 2008 18:47

Musí jít o nějakou ptákovinu.Vyndal jsem motor 2,5 a zandal jsem spátky 2,7 s 2,5 elektrikou.No a je mrtvo. :shock:

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 07. 03. 2008 18:55

hyry píše:Musí jít o nějakou ptákovinu.Vyndal jsem motor 2,5 a zandal jsem spátky 2,7 s 2,5 elektrikou.No a je mrtvo. :shock:
Mno tak toto si doteraz nepovedal.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 07. 03. 2008 19:24

co snimac otacek? nemuze to delat on? ja bych ti mohl vypravet jak sem se vyvstekal s mym
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 07. 03. 2008 19:44

Skoušel jsem dát jinej,a nic.Hledal jsem obrázek zapojení motor.svazku.Ale nic jsem nenašel.Jenom složitý nákresy.Nemáš Máco něco? :shock:

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 07. 03. 2008 20:25

nemam zadnej nakres, spis je to asi lepsi sehant jiny auto a zkouset prehazovat, me to delalo spatny to ozubeny kolo ze kteryho to cidlo snima, ty si to predelal na tu tvoji stavajici elektriku? nebo si nechal tu etackou a nejak to zbastlil a ta eta mela cidlo na prevodovce, nebo vepredu u remenice?
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 16. 03. 2008 21:46

Závada odstraněna.Do počítače nešel proud.Asi manipulací nějaký kabílek nevydržel.Dal jsem jinej motorovej svazek a ok.Děkuji za rady. :wink:

Odpovědět