Meric spotreby - nekdy nefunguje
Meric spotreby - nekdy nefunguje
zdravim,
na 318i M40, 1990. pravy budik je deleny a dole je rucka s mericem spotreby - no asi vite. a nekdy se stava ze ukazatel zustane na nule a drzi se tam po celou dobu jizdy. aby zacal ukazovat se da udelat jedine tak ze vypnu motor, a znovu ho nastartuju, pak se rucicka uz chyta a ukazuje dobre. nevite nekdo cim by to mohlo bejt? nejaky konektor nebo neco?
dik
na 318i M40, 1990. pravy budik je deleny a dole je rucka s mericem spotreby - no asi vite. a nekdy se stava ze ukazatel zustane na nule a drzi se tam po celou dobu jizdy. aby zacal ukazovat se da udelat jedine tak ze vypnu motor, a znovu ho nastartuju, pak se rucicka uz chyta a ukazuje dobre. nevite nekdo cim by to mohlo bejt? nejaky konektor nebo neco?
dik
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Meric spotreby - nekdy nefunguje
studený spoj v palubke alebo na plošáku palubky, zle založený konektor, a pod.Kik píše:zdravim,
na 318i M40, 1990. pravy budik je deleny a dole je rucka s mericem spotreby - no asi vite. a nekdy se stava ze ukazatel zustane na nule a drzi se tam po celou dobu jizdy. aby zacal ukazovat se da udelat jedine tak ze vypnu motor, a znovu ho nastartuju, pak se rucicka uz chyta a ukazuje dobre. nevite nekdo cim by to mohlo bejt? nejaky konektor nebo neco?
dik
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
spotřeboměr
mám ten samej problém s tim, že mě to funguje tak trochu jináč... když jedu (sešlápnutej plyn), tak je to pořát na max... když brzdim motorem (nesešlépnutej plyn), tak je to pořát na nule to je teda asi dobře, ale ta spotřeba mě v první chvíli dost děsila... žere to cca 10 na 100, ale ukazuje pořát přes 30/100 ...
***NÁHRADNÍ DÍLY z E30 a E36*** viewtopic,p,597353.html#597353
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
někdy se stane když je teplota hodně pod nulou že ten budík zamrzne a nehne se......až za chvíly jak řikáš vypneš a nastartuješ znova jak to zmrzne tak se nehne..
a co se týče toho že ti to ukazuje pořád moc tak tam máš špatnej klíč v budíkych na ekonoměr pokud je z jiný verze tak ti to ukazuje nesmysli nejlépe sehnat ten klíč z auta který má stejnej motor + jednotku ale bude to honička..
a co se týče toho že ti to ukazuje pořád moc tak tam máš špatnej klíč v budíkych na ekonoměr pokud je z jiný verze tak ti to ukazuje nesmysli nejlépe sehnat ten klíč z auta který má stejnej motor + jednotku ale bude to honička..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
No to bude asi můj případ - motor 2,7i, budíky z nečeho jinýho. Ukazuje mi to většinou víc než by mělo, někdy to při ustálené jízdě taky uplně spadne na nulu a pak to zase naběhne. Zkusím origo budík. Dík.Flery píše:a co se týče toho že ti to ukazuje pořád moc tak tam máš špatnej klíč v budíkych na ekonoměr pokud je z jiný verze tak ti to ukazuje nesmysli nejlépe sehnat ten klíč z auta který má stejnej motor + jednotku ale bude to honička..
Akorát mi prosím vysvětli co myslíš tím klíčem?
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
budíky se můžou i na ETĚ nechat normální z 320i - 325i ale ten klíč je důležitej aby byl z ety nejlépe na tvou jednotku aby ti to ukazovalo co nejpřesnějš!
Já měl na 520i budíky z 527i a krom toho co dělal otáčkoměr po 6 tisících to šlapalo i s ekonoměrem OK
ilustrační foto:
Já měl na 520i budíky z 527i a krom toho co dělal otáčkoměr po 6 tisících to šlapalo i s ekonoměrem OK
ilustrační foto:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
[quote="Flery"]někdy se stane když je teplota hodně pod nulou že ten budík zamrzne a nehne se......až za chvíly jak řikáš vypneš a nastartuješ znova jak to zmrzne tak se nehne..
[/quote]
to asi nebude ten pripad protoze se to deje i ted kdyz je venku +10 stupnu. mozna studeny spoj, ale to by nevysvetlovalo proc pri dalsim nastartovani (treba jen 5 sekund po tom prvnim) se rucka chytne a ukazuje v poradku
[/quote]
to asi nebude ten pripad protoze se to deje i ted kdyz je venku +10 stupnu. mozna studeny spoj, ale to by nevysvetlovalo proc pri dalsim nastartovani (treba jen 5 sekund po tom prvnim) se rucka chytne a ukazuje v poradku
Dík za ten klíč, mrknu na to.
Jo jestli vás to potěší, tak mě zas někdy nenaběhnou budíky na teplotu a benzín. Buďto vypnu a zas zapnu zapalování, anebo (teda skoro vžycky) třísknu do palubky a voni se ty ručičky zmátoří . Teď jestli někdo prochází moje příspěvky, tak si asi řekne co to má za vrak, ale ne, bavko je docela gut, tohle jsou holt už mouchy, který nadělá stáří, věčný rozebírání a taky způsoby majitelů (ne nadarmo po každý exhibici konstatuju tradiční větu: klasický blbci v bavoráku ).
Jo jestli vás to potěší, tak mě zas někdy nenaběhnou budíky na teplotu a benzín. Buďto vypnu a zas zapnu zapalování, anebo (teda skoro vžycky) třísknu do palubky a voni se ty ručičky zmátoří . Teď jestli někdo prochází moje příspěvky, tak si asi řekne co to má za vrak, ale ne, bavko je docela gut, tohle jsou holt už mouchy, který nadělá stáří, věčný rozebírání a taky způsoby majitelů (ne nadarmo po každý exhibici konstatuju tradiční větu: klasický blbci v bavoráku ).
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: spotřeboměr
Máš to O.K. Pri pustení plynu za jazdy zopne spínač voľnobehu a odpojí prívod paliva. Max. spotreba- zvykaj si, ja už tam radšej ani nepozerámHobby píše: mám ten samej problém s tim, že mě to funguje tak trochu jináč... když jedu (sešlápnutej plyn), tak je to pořát na max... když brzdim motorem (nesešlépnutej plyn), tak je to pořát na nule....
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Pokiaľ som ja informovaný, existuje iba codier stecker - plastová tyčka- kľúč - na 4 valce a na 6 valce ako celok, rozdiel medzi kubatúrami nie je pri tomto type kódovania.
U novších typov býva nesprávny integráč vpravo dole poniže plexiskla, v ktorom je údaj o motore.
Kľúč - tyčka je univerzálny, medzi 4 a 6 V sa líši iba vylomenými zúbkami.
U novších typov býva nesprávny integráč vpravo dole poniže plexiskla, v ktorom je údaj o motore.
Kľúč - tyčka je univerzálny, medzi 4 a 6 V sa líši iba vylomenými zúbkami.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220