Zdravim.Nevíte nebo nemáte někdo zkušenost s tím,jestli to fuguje bez termostatu,aby se nechala diagnostikovat jeho závada.
Pojede tedy po jeho demontáži?Jedná se mi obecně u benzínového 2.5i/M50/ či naftového 2.5tds/M51/.
Děkuji za zkušenost.
Funguje to bez termostatu
Re: Funguje to bez termostatu
Obecně - pokud je termostat v domečku jako vyjímatelná vložka (ne např. u M10), vyndáš ho, smontuješ a motor poběží, voda jde ovšem trvale přes chladič, následky takového provozu viz příspěvek níž.wili píše:Zdravim.Nevíte nebo nemáte někdo zkušenost s tím,jestli to fuguje bez termostatu,aby se nechala diagnostikovat jeho závada.
Pojede tedy po jeho demontáži?Jedná se mi obecně u benzínového 2.5i/M50/ či naftového 2.5tds/M51/.
Děkuji za zkušenost.
Jeho funkci ale snadno odzkoušíš v hrnku s vodou...
Naposledy upravil(a) Venca dne 01. 03. 2008 21:49, celkem upraveno 1 x.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
pzdravuju tveho radce..odkazuju mu, ze e30 se sice zigulu podoba, nicmene termostaty ma odlisnewili píše:Mně jde o to,že jsem právě slyšel,že ten termostat je prý dvoučinný a ten spodní talířek prý uzavře něco jak se ten velký talířek otevře,a ,že by se tam nějak udělal chaos a necirkulovalo by to.Právě nevím a sháním někoho kdo už takto zkoušel.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Tak u žigula by se to špatně praktikovalo,to by se musel udělat nějaky trubkový T-kus,který by to nahradil.Ale pak se mi nabízí otázka proč či k čemu tedy je ten spodní talířek na dříku termostatu a proč by tomu řikali dvoučinný.Mně jde o to,jestli jsi to osobně praktikoval a motor se nehřál tak ti samozřejmě věřím,ale jestli je to v rovině,že se domníváš,že asi,tak pak jsem tam kde jsem byl.Ale samozřejmě děkuju za odpovědˇ.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ver mi, ze vim o cem mluvimwili píše:Tak u žigula by se to špatně praktikovalo,to by se musel udělat nějaky trubkový T-kus,který by to nahradil.Ale pak se mi nabízí otázka proč či k čemu tedy je ten spodní talířek na dříku termostatu a proč by tomu řikali dvoučinný.Mně jde o to,jestli jsi to osobně praktikoval a motor se nehřál tak ti samozřejmě věřím,ale jestli je to v rovině,že se domníváš,že asi,tak pak jsem tam kde jsem byl.Ale samozřejmě děkuju za odpovědˇ.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220