servo problém

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
berkelay
Příspěvky: 146
Registrován: 16. 03. 2007 23:35
Bydliště: Ústí nad Labem / Karviná

servo problém

Příspěvek od berkelay » 26. 02. 2008 11:50

Tak opět mám trochu problém s řízením Na nějakou dobu to bylo OK, ale teď je to ještě horší a o to zvláštní, že po startu, třeba ráno v -3 jde volantem točit úplně snadno, ale během delší cesty a zahřátí jde volantem točit tak těžce, že to vypadá jako by tam ani servo nebylo, v jedné zatáčce mě to docela vystrašilo, nečekal jsem takový odpor, zvláštní je, že když parkuju tak je to opět OK a při plném rejdu slyším zabzučení serva, během jízdy nad cca 30km/h to v místě točení volantem asi 5cm doleva/doprava máš šíleně velký odpor, žádné vrzání, praskání ani nic jiného není slyšet. Nevíte co s tím, na co kouknout nebo raději koupit nové servo, někdo ho tady v prodeji nabízí a hlavně, zda s tím vůbec jezdit, aby se mi nestalo, že volantem neotočím vůbec :) ? Díky
EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 26. 02. 2008 12:35

koukl bych prvně na stav kapaliny...mě to bzučelo jen když jí tam bylo málo!!!! pak je taky možné což nevím že tam už máš nějaké lepčí servo které při určité rychlosti tuhne! a je tam větší odpor...ale to nevím jestli je zrovna tvůj případ! začal bych s tou kapalinou!!
Jinak je nesmysl aby jsi volantem nepootočil vůbec jedině kdyby se to zlomila tyč na řízení nebo kdyby ti to vypadlo z tisícihranu což je kravina!!!.....mrkni na ten olej
:wink:
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

berkelay
Příspěvky: 146
Registrován: 16. 03. 2007 23:35
Bydliště: Ústí nad Labem / Karviná

Příspěvek od berkelay » 26. 02. 2008 13:06

jj taky jsem si říkal, zda to není náhodou ten typ serva, který "tvrdne" ve vyšších rychlostech, ale v tomhle případě by tvrdlo nějak moc hondě. Množství té kapaliny v servu zjistím jak ? Dá se k tomu nějak dostat zezhora ? Nemám garáž ani rampu. Jo a ještě něco, můžu tam nalít tohle? :
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=773
EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 26. 02. 2008 14:06

to bych tam nelil na každé pumpě koupíš olej do serva!!! servo olej!!!cca 150 -200,- měla by tam někde bejt expanzní nádobka!!!určitě zvršku!!! nevím co máš přesně za motor a tak ale hledej takovou malou nádobku s plastovím víčkem na šroubování většinou je mírně do hněda! vedou s toho dvě hadice!!!jedna přímo k řízení a druhá k servo pumpě!!! :-)
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 26. 02. 2008 14:07

už to vídím 3,5půl!
to musíš najít!!! je to nastraně řidiče!! ta nádobka!
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

berkelay
Příspěvky: 146
Registrován: 16. 03. 2007 23:35
Bydliště: Ústí nad Labem / Karviná

Příspěvek od berkelay » 29. 02. 2008 21:09

tak díky za rady, našel jsem co jsem potřeboval, ale zjistil jsem, že se nevyplácí kupovat narychlo a ještě mít za zády přítelkyni, která spěchá, koupil jsem totiž Shell DONAX ATF TM se specifikací GM suffix A místo Shell DONAX ATF TA DexronII a co jsem se dočetl v chytré knížce tak tam musí jít jen Dexron II, bude velký problém, když to tam i přes to naliju ? Jinak množství kapaliny serva bylo při zahřátém motoru na MIN, snad to doplnění teda nějak pomůže...
EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 29. 02. 2008 22:47

berkelay píše:tak díky za rady, našel jsem co jsem potřeboval, ale zjistil jsem, že se nevyplácí kupovat narychlo a ještě mít za zády přítelkyni, která spěchá, koupil jsem totiž Shell DONAX ATF TM se specifikací GM suffix A místo Shell DONAX ATF TA DexronII a co jsem se dočetl v chytré knížce tak tam musí jít jen Dexron II, bude velký problém, když to tam i přes to naliju ? Jinak množství kapaliny serva bylo při zahřátém motoru na MIN, snad to doplnění teda nějak pomůže...

Hele nikdy jsem neřešli značku oleje do serva nebo typ!!! prostě to co bylo jsem tam nalil...když to bude na hovno tak to jednoduše vypustíš a naleješ jinou!!! když už jsi to koupil tak to tam nalej!!! :wink:
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 01. 03. 2008 05:40

patří tam jakýkoliv olej ATF (pro automatické převodovky) se specifikací DEXRON II a výš, jiným olejem riskuješ zničení gumových těsnění.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 01. 03. 2008 13:39

Fugo píše:patří tam jakýkoliv olej ATF (pro automatické převodovky) se specifikací DEXRON II a výš, jiným olejem riskuješ zničení gumových těsnění.
Jo to je pravda! :wink:
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 01. 03. 2008 13:42

ještě mě napadá, pokud máš NIVO tak tam musí být Pentosin 7.1 nebo 11
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

berkelay
Příspěvky: 146
Registrován: 16. 03. 2007 23:35
Bydliště: Ústí nad Labem / Karviná

Příspěvek od berkelay » 01. 03. 2008 14:01

NIVO naštěstí nemám. Tak to ten Shell Donax můžu vylejt tak akorát do hajzlu, ti idioti na shellce mi to nechtejí vyměnit, natož vrátit peníze, njn, za blbost se platí.
EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 01. 03. 2008 14:09

osobně bych to neriskoval, nevím co stál Shell ale Castrol je kolem 200kč a to se ještě dá.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

berkelay
Příspěvky: 146
Registrován: 16. 03. 2007 23:35
Bydliště: Ústí nad Labem / Karviná

Příspěvek od berkelay » 01. 03. 2008 14:58

Shell stál taky 2kila, takže jsem v klidu, ale štve mně to už z principu, když mám i doklad o zaplacení, ale i přes to mě "fyfakujou", asi jsem byl moc asertivní, nebo fakt nevím.
EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW

Odpovědět