
servo problém
servo problém
Tak opět mám trochu problém s řízením Na nějakou dobu to bylo OK, ale teď je to ještě horší a o to zvláštní, že po startu, třeba ráno v -3 jde volantem točit úplně snadno, ale během delší cesty a zahřátí jde volantem točit tak těžce, že to vypadá jako by tam ani servo nebylo, v jedné zatáčce mě to docela vystrašilo, nečekal jsem takový odpor, zvláštní je, že když parkuju tak je to opět OK a při plném rejdu slyším zabzučení serva, během jízdy nad cca 30km/h to v místě točení volantem asi 5cm doleva/doprava máš šíleně velký odpor, žádné vrzání, praskání ani nic jiného není slyšet. Nevíte co s tím, na co kouknout nebo raději koupit nové servo, někdo ho tady v prodeji nabízí a hlavně, zda s tím vůbec jezdit, aby se mi nestalo, že volantem neotočím vůbec
? Díky

EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW
aktual: E39 523i ´99, 125kW
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
koukl bych prvně na stav kapaliny...mě to bzučelo jen když jí tam bylo málo!!!! pak je taky možné což nevím že tam už máš nějaké lepčí servo které při určité rychlosti tuhne! a je tam větší odpor...ale to nevím jestli je zrovna tvůj případ! začal bych s tou kapalinou!!
Jinak je nesmysl aby jsi volantem nepootočil vůbec jedině kdyby se to zlomila tyč na řízení nebo kdyby ti to vypadlo z tisícihranu což je kravina!!!.....mrkni na ten olej

Jinak je nesmysl aby jsi volantem nepootočil vůbec jedině kdyby se to zlomila tyč na řízení nebo kdyby ti to vypadlo z tisícihranu což je kravina!!!.....mrkni na ten olej

jj taky jsem si říkal, zda to není náhodou ten typ serva, který "tvrdne" ve vyšších rychlostech, ale v tomhle případě by tvrdlo nějak moc hondě. Množství té kapaliny v servu zjistím jak ? Dá se k tomu nějak dostat zezhora ? Nemám garáž ani rampu. Jo a ještě něco, můžu tam nalít tohle? :
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=773
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=773
EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW
aktual: E39 523i ´99, 125kW
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to bych tam nelil na každé pumpě koupíš olej do serva!!! servo olej!!!cca 150 -200,- měla by tam někde bejt expanzní nádobka!!!určitě zvršku!!! nevím co máš přesně za motor a tak ale hledej takovou malou nádobku s plastovím víčkem na šroubování většinou je mírně do hněda! vedou s toho dvě hadice!!!jedna přímo k řízení a druhá k servo pumpě!!! 

-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak díky za rady, našel jsem co jsem potřeboval, ale zjistil jsem, že se nevyplácí kupovat narychlo a ještě mít za zády přítelkyni, která spěchá, koupil jsem totiž Shell DONAX ATF TM se specifikací GM suffix A místo Shell DONAX ATF TA DexronII a co jsem se dočetl v chytré knížce tak tam musí jít jen Dexron II, bude velký problém, když to tam i přes to naliju ? Jinak množství kapaliny serva bylo při zahřátém motoru na MIN, snad to doplnění teda nějak pomůže...
EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW
aktual: E39 523i ´99, 125kW
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
berkelay píše:tak díky za rady, našel jsem co jsem potřeboval, ale zjistil jsem, že se nevyplácí kupovat narychlo a ještě mít za zády přítelkyni, která spěchá, koupil jsem totiž Shell DONAX ATF TM se specifikací GM suffix A místo Shell DONAX ATF TA DexronII a co jsem se dočetl v chytré knížce tak tam musí jít jen Dexron II, bude velký problém, když to tam i přes to naliju ? Jinak množství kapaliny serva bylo při zahřátém motoru na MIN, snad to doplnění teda nějak pomůže...
Hele nikdy jsem neřešli značku oleje do serva nebo typ!!! prostě to co bylo jsem tam nalil...když to bude na hovno tak to jednoduše vypustíš a naleješ jinou!!! když už jsi to koupil tak to tam nalej!!!

-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: