325 IX Touring - údaje, zkušenosti
325 IX Touring - údaje, zkušenosti
Ahoj, již delší pokukuji po nějakém bmw (dříve jsem měl 325 e30) jen tak pro radost. Naskytla se mi koupě 325 iX touring. Chtěl jsem se zeptat jaký s pohonem 4x4 u e30 má kdo zkušenosti a jak jsou rozdílný údaje (max. rychlost, zrychlení, spotřeba) od normální zadokolky.Díky!
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Zkušenosti více než pozitivní, srovnání s ostatními verzemi zde (převzato z e30.de):
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00230.htm
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00230.htm
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
ix má jízdní vlastnosti nesrovnatelný oproti zadokolce, v žádným jiným autě jsem nezažil takovou jistotu v zatáčce jak s ix. Velká výhoda byla že když se jela krev zatáčkama... např. powerslide a cítil jsem že už auto může vylítnout mimo silnici tak prostě jen pustíš plyn a auto drží, žádný přetočení či nedotočení, auto zpomalí a krásně si to řídíš, hlavní je nebát se toho
. Jen je důležitý jakej byl majitel, hlavní je dodržovat vepředu i vzadu stejný průměr kol ! ! Už když máš stejný rozměr pneu, ale vepředu sjetý a vzadu nový vzorek tak to není dobře a je to na odrovnávání diferáků ! ! Jinak na rozjezd vystřelíš, ale při dalším zrychlování jen ztácíš oproti zadokolce.. Maximálku jsem měl 230 na omezovač celkem bez problémů, byl jsem celkem překvapen jaký mělo auto tah když jsem dal plyn na podlahu ve 180.. Ale do značné míry to ovlivnilo i to že jsem jezdil na 195/60/R14.. 


Trošku musím oponovat, když člověk jede v zatáčce nahraně a ubere na 99,9 procent se auto rohodí...kamarád mi takhle rozhodil ixo do stromu, lekl se protijedoucího auta a jen ubral.Dolfa 325i píše:ix má jízdní vlastnosti nesrovnatelný oproti zadokolce, v žádným jiným autě jsem nezažil takovou jistotu v zatáčce jak s ix. Velká výhoda byla že když se jela krev zatáčkama... např. powerslide a cítil jsem že už auto může vylítnout mimo silnici tak prostě jen pustíš plyn a auto drží, žádný přetočení či nedotočení, auto zpomalí a krásně si to řídíš, hlavní je nebát se toho. Jen je důležitý jakej byl majitel, hlavní je dodržovat vepředu i vzadu stejný průměr kol ! ! Už když máš stejný rozměr pneu, ale vepředu sjetý a vzadu nový vzorek tak to není dobře a je to na odrovnávání diferáků ! ! Jinak na rozjezd vystřelíš, ale při dalším zrychlování jen ztácíš oproti zadokolce.. Maximálku jsem měl 230 na omezovač celkem bez problémů, byl jsem celkem překvapen jaký mělo auto tah když jsem dal plyn na podlahu ve 180.. Ale do značné míry to ovlivnilo i to že jsem jezdil na 195/60/R14..
P.S. Jízda na hraně se zadohrabem je o pěkný kus pomalejší, než z ixem... obzvláště za snížených adhézních podmínek

Nevýhody- větší spotřeba, pár věcí navíc, co se můžou vysypat: poloosy a manžety, při nedodržení rozměru pneu mezinápravák, přední tlumiče stojí 2x více než na zadohrab, u touringa ještě jedna drobnost, zadní chlazené kotouče stojí raketu neboť se nedělá druhovýroba. Toť asi vše...
P.S.2. Na suchu je stím autem nuda, prostě se mu vůbec nechce dveřma napřed...

tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
Jak jsem psal nesmíš se toho bátMacek píše:Trošku musím oponovat, když člověk jede v zatáčce nahraně a ubere na 99,9 procent se auto rohodí...kamarád mi takhle rozhodil ixo do stromu, lekl se protijedoucího auta a jen ubral.Dolfa 325i píše:ix má jízdní vlastnosti nesrovnatelný oproti zadokolce, v žádným jiným autě jsem nezažil takovou jistotu v zatáčce jak s ix. Velká výhoda byla že když se jela krev zatáčkama... např. powerslide a cítil jsem že už auto může vylítnout mimo silnici tak prostě jen pustíš plyn a auto drží, žádný přetočení či nedotočení, auto zpomalí a krásně si to řídíš, hlavní je nebát se toho. Jen je důležitý jakej byl majitel, hlavní je dodržovat vepředu i vzadu stejný průměr kol ! ! Už když máš stejný rozměr pneu, ale vepředu sjetý a vzadu nový vzorek tak to není dobře a je to na odrovnávání diferáků ! ! Jinak na rozjezd vystřelíš, ale při dalším zrychlování jen ztácíš oproti zadokolce.. Maximálku jsem měl 230 na omezovač celkem bez problémů, byl jsem celkem překvapen jaký mělo auto tah když jsem dal plyn na podlahu ve 180.. Ale do značné míry to ovlivnilo i to že jsem jezdil na 195/60/R14..
P.S. Jízda na hraně se zadohrabem je o pěkný kus pomalejší, než z ixem... obzvláště za snížených adhézních podmínek![]()
Nevýhody- větší spotřeba, pár věcí navíc, co se můžou vysypat: poloosy a manžety, při nedodržení rozměru pneu mezinápravák, přední tlumiče stojí 2x více než na zadohrab, u touringa ještě jedna drobnost, zadní chlazené kotouče stojí raketu neboť se nedělá druhovýroba. Toť asi vše...
P.S.2. Na suchu je stím autem nuda, prostě se mu vůbec nechce dveřma napřed...


No a jestli je nuda na suchu je jen na řidiči... já když to tahal na suchu ve 130-135 (3 omezovač) ve vracečce powerslidem tak mi to nepřišlo jak nuda


No a s cenou dílu to tak holt je

- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
Jo ale když napadne dost sněhu, tak je srandy kopec... viz jedno moje předloňský video...
http://mackovo.com/video/ixo_1.wmv

http://mackovo.com/video/ixo_1.wmv
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko