Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Martin1805
- Příspěvky: 280
- Registrován: 25. 05. 2007 18:24
Příspěvek
od Martin1805 » 19. 01. 2008 19:35
Ahoj všem.Potřeboval bych technickou radu a případně pomoc s opravou.Koupil jsem si E-30 324D r.v. je to myslim 88 a údajně byly špatné dvě žhav.svíčky,chytalo to hůř,ale vždy to chytlo.Zničeho nic ze dne na den to přestalo úplně startovat,jen to kouří,ale ani neškytne.Bylo mi řečeno,že by se mohlo stát,že by odešly i zbylé svíčky,ale to se mi zdá jako blbost,že by hned 4 svíčky najednou,taky mi bylo řečeno,že by mohl na čerpadle skočit rozvoďák a nebo,že prý to ztratilo tlaky.Naftu jsem nikdy neměl a tak tomu vůbec nerozumim proto hledám pomoc tady.Pomůže mi jaká koliv vaše zkušenost s timto,nebo podobnym problémem.Moc děkuji všem za přízpěvky.

-
Huncak
- Příspěvky: 260
- Registrován: 06. 10. 2005 14:39
- Bydliště: Dřínov 44
Příspěvek
od Huncak » 19. 01. 2008 19:49
být tebou tak ty svíčky zkontroluju,stačí aby ti totiž odešla ještě jedna a na tři válce to už nenatočíš.svíčky nestojí milion a vyplatí se je pravidelně před zimou měnit.
V LPG je síla
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 19. 01. 2008 20:11
Stalo se mi temer to same, byly vadne cca 2 zhavicky a jednoho dne to proste nechytlo. Rozebrat, vubec to neres a kup vsechny nove. Ta prace s tou vymenou nestoji za to usetreni par stokorun. Vymena je fakt VOPRUZ...
Na 2 zhavicky uz to za teplot pod +10 C opravdu nechytne...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
slubox
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16. 06. 2007 21:08
- Bydliště: Pov.Bystrica,SR
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od slubox » 19. 01. 2008 20:50
Ja som to tiez riesil na kamosovom diesli, no on vymenil dve zhavicky co boli zle a za dva dni siel kupit dalsie dve co mu odisli ,takze radcej do toho investuj,oplati sa to viac
Konecne dalsi diesel

E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
-
milo
- Příspěvky: 310
- Registrován: 21. 11. 2004 16:54
Příspěvek
od milo » 19. 01. 2008 22:24
kdyz to kouri tak to taky musi "skytat"
e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20
-
TOMASEK
- Příspěvky: 228
- Registrován: 10. 08. 2005 11:10
- Bydliště: kousek od HK
Příspěvek
od TOMASEK » 20. 01. 2008 09:59
mel jsem ten samy problem,celou zimu me startoval na prvni zhaveni,a pak na jare kdyz uz bylo i tepleji tak rano jsem ho nemohl natocit,po nekolikatem zhaveni chytil taky kouril,a nakonec jsem zjistil ze fungovali jen 2 zhavicky,takze jak pisou ostatni prvni vymenit svicky.jinak vymena jak pise VASA je opravdu vopruz
BMW e34 525 tds Touring
ex 318i M10, e28 524td,e30 324d
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 20. 01. 2008 18:14
Jeste se mrkni na rele zhaveni, je tam tavna pojistka, ktera kdyz se prepali, tak to nezhavi vubec. To rele je v motorovem prostoru, myslïm, ze u 324d pred ridicem, cerna krabicka, shod vrchni vicko a mezi dvema srouby na krizovy sroubovak musi ta pojistka byt.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 20. 01. 2008 19:23
jeste dodavam, ze origo pojistka je 80A, ale funguje to i s 50A...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
slubox
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16. 06. 2007 21:08
- Bydliště: Pov.Bystrica,SR
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od slubox » 20. 01. 2008 21:24
Záchvat píše:Jeste se mrkni na rele zhaveni, je tam tavna pojistka, ktera kdyz se prepali, tak to nezhavi vubec. To rele je v motorovem prostoru, myslïm, ze u 324d pred ridicem, cerna krabicka, shod vrchni vicko a mezi dvema srouby na krizovy sroubovak musi ta pojistka byt.
Ja est eupresnim, na tej foto co som minule pridal tak ta krabicka je dole vstrede fotky

E39 530dat Individual
E30 335i
ex: E30 324d ,,Alpina"
-
Martin1805
- Příspěvky: 280
- Registrován: 25. 05. 2007 18:24
Příspěvek
od Martin1805 » 23. 01. 2008 20:48
Moc vám díky za rady.Relátko je ok sepne i rozepne.Jen jsem nepochopil tu připomínku jako,že když to kouří tak to musí "škytat",ale bohužel to neškytne.Z výfuku se jen valí takový "těžký" bílý kouř.Výměna svíček koukal jsem na to a snad si ani netroufnu se do toho sám doma pouštět.Nemáte někdo představu kolik ty svíčky stojí??Nebo nekupoval ste je někdo abych věděl kolik si mám připravit.Díky

-
TOMASEK
- Příspěvky: 228
- Registrován: 10. 08. 2005 11:10
- Bydliště: kousek od HK
Příspěvek
od TOMASEK » 23. 01. 2008 21:08
ta cena u tech svicek muze byt tak od 1000,- do 2500,- (6 svicek),zalezi na znacce.
BMW e34 525 tds Touring
ex 318i M10, e28 524td,e30 324d
-
Jiří Růžička
- Příspěvky: 64
- Registrován: 31. 01. 2008 22:52
- Bydliště: Chrast u Chrudimi
Příspěvek
od Jiří Růžička » 01. 02. 2008 14:53
Na konektoru kde jsou připojeny žhaváky na žhavící relé (je to ten větší)maš čísla,ty ti označujou valce.Stací to proměřit tam a hned uvidíš na kterím valci ti žhavák odešel.Nekupuj sračky.Mam vyskoušený od Bosche.Ten menší konektor na žhavícím ralé ti hlída žhaváky ve valcích.Když ti nějaký odejde tak se ti nerosvítí zelená kontrolka start.Když seti nerosvítí aní kontrolka žhavení tak odešlo celí relé.
-
Martan324td
- Příspěvky: 85
- Registrován: 15. 04. 2007 09:44
- Bydliště: U Karla IV.
Příspěvek
od Martan324td » 10. 02. 2008 10:49
Kupoval jsem na podzim 6xBosch a stálo to asi 1600,-
Průměrná rychlost pohybu manželky v obchodě = 2000,- Kč/hod.