A další věc - semtam nefunkční otáčkoměr. Budíky jsem rozebral, prostříkal kontaktolem (sprej na kontakty), totéž jsem udělal i se zadníma konektorama a s konektorem, který je v motorovém prostoru hned vedle servisního konektoru (jestli je to ovšem z hallova snímače, mně se zdálo že jo, ale nejsem si jistý).
Dále jsem si na budících všiml, že jsou vevnitř úplně jiné, než které jsem měl na dvoulitru - jsou tu jiné baterky, menší, dále je tu nějaký "dekodér" nebo co, to jsem vůbec nepochopil, k čemu tam slouží (na obrázku je to díl č 9), k čemu to je? Mohl by mně to někdo objasnit tyto věci?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=62&fg=05
(tady je ten díl č.9 - "kodovací zástrčka" nebo co)
Je taky možné že je ten hallův snímač špatný?? Pokud se nepletu tak je jakoby v bloku motoru z levé strany po směru jízdy ne? nejsem si jistý, v ETK jsem ho zatim nenašel a fakt už nevim... Ten otáčkoměr bych chtěl rozchodit.
Takže snad se najdou nějaké odpovědi na moje otázky a za ně předem děkuju. Pokud se to tu už někdy řešilo, tak se omlouvám





