E34 3.0 V8 odvzdusnenie radiatora
E34 3.0 V8 odvzdusnenie radiatora
Nazdar chalani. Nechce mi kurit E34...ked mi to robi E30 staci odvzdusnit chladic a uz to je ale neviem ako je to s E34, da sa aj tam nieco odvzdusnit?alebo co treba??? je to E34 V8 r.v 95...dakujem
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: E34 3.0 V8 odvzdusnenie radiatora
hlavne musis mat otocenu elektriku a plne topenie, su tam elektroventily do kureniajack318is píše:Nazdar chalani. Nechce mi kurit E34...ked mi to robi E30 staci odvzdusnit chladic a uz to je ale neviem ako je to s E34, da sa aj tam nieco odvzdusnit?alebo co treba??? je to E34 V8 r.v 95...dakujem
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Jestli je topení řešené stejně jak u mého R6,tak tam sou jak psal Max dva malé elektromotorky,které ženou vzduch dovnitř.U mě se nachází na straně řidiče hnedka vedle pojistkové skříně,pod takovym malym plastovym deklem.Jestli fungujou poznáš tak,že odkryješ ten kryt a přidržíš na nich prsty,měli by vibrovat/vrnět:)Kdyby si vrněli a stejně nehnali vzduch tak jak mají,můžeš ještě mít zacpaný filtr vzduchu,který cedí luft co de do kabiny...to mam já..taky mi zrovna extra netopí 

co to meleš Begbi jakej vzduch ti to tam honí?
Jednodušše odpoj ventily topení jsou před řidičem jak psal Begbi (to bylo správně) http://bmw750ial.wz.cz/31.jpg
odpojením konektoru se otevřou (pokud nejsou zanesený nebo zrezlý) a topení musí začít topit naplno, nebo lépe řečeno průtok kapaliny do radiátoru topení jde naplno, protože topení mají ještě na starosti klapky v topení které pouští vzduch přes radiátor topení.
Já odvzdušňuju tak že zaleju expanzku na max a pomalu promačkávám hadice k chladiči dokud jdou bubliny, pak to natočím a nechám to běžet a až se to ohřeje tak to chcípnu, po vychladnutí zkontroluju hladinu a je to OK.
Jednodušše odpoj ventily topení jsou před řidičem jak psal Begbi (to bylo správně) http://bmw750ial.wz.cz/31.jpg
odpojením konektoru se otevřou (pokud nejsou zanesený nebo zrezlý) a topení musí začít topit naplno, nebo lépe řečeno průtok kapaliny do radiátoru topení jde naplno, protože topení mají ještě na starosti klapky v topení které pouští vzduch přes radiátor topení.
Já odvzdušňuju tak že zaleju expanzku na max a pomalu promačkávám hadice k chladiči dokud jdou bubliny, pak to natočím a nechám to běžet a až se to ohřeje tak to chcípnu, po vychladnutí zkontroluju hladinu a je to OK.
tam žádný nejsou, to co je na tý fotce (ty 2 stříbrný válečky) to jsou elektromagnetický ventily topení - pouští vodu do topení, jedinej elektromotor co tam je ,je pod těma ventilama a to je zase el. vodní pumpa která pomáhá prohánět tu vodu topením. Ventilátor co vhání vzduch do kabiny je pod expanzkou, tam je dekl ten se sundá a pod ním je motor ventilátoru topení.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
jinak receno desivej opruz tahle prace. Ucpanej pelovej filtr poznas tak, ze proste ti zene ventilace do kabiny malo vzduchu, das otacky ventilace na fest a snad poznas, jestli je to dost nebo malo.Fugo píše:pelový filter by měl být ve středovém tunelu u nohou spolujezdce, je třeba tuším vyndat sword a potom ten pylák----Pokud je to shodné s e32.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
...Aha.Tak dík za vysvětleníFugo píše:tam žádný nejsou, to co je na tý fotce (ty 2 stříbrný válečky) to jsou elektromagnetický ventily topení - pouští vodu do topení, jedinej elektromotor co tam je ,je pod těma ventilama a to je zase el. vodní pumpa která pomáhá prohánět tu vodu topením. Ventilátor co vhání vzduch do kabiny je pod expanzkou, tam je dekl ten se sundá a pod ním je motor ventilátoru topení.

no ja ked dam ventilator na plno tak je ledva citit ze tade ide nejaky vzduch...takze vymena peloveho filtra nieje robota na desat minut???... keby sa ti chcelo dat nejake podrobnejsie info jak na to tak by som bol vdacny, lebo sa budem do toho musiet pustit, kdezto jazdit v zime bez kurenia je dost na houbi. dik
tady někde byl tuším návod http://bmwe32.masscom.net/
dakujem vam vsetkym ale stale neviem nikde najst aspon nejaku fotku toho, v com by sa mal nachadzat ten pos... pelovy filter... Ked som dal zo stredoveho panela, zo strany spolujazdca dole koberec, povedal by som, ze je to tam taka mala elektraren...su tam nejake plasty, ale teraz neviem ci to akoze za nimi ma byt schovany alebo co???...som z toho jelen...
...keby tu bol nejaky dobrak, co by mi poslal foto so sipkou, že: -> TOTO DAJ DOLE A TAM JE PELOVY FILTER!, tak by som mu bol velmi vdacny!!!
diky za pomoc...

