natlakované hadice

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: víčko

Příspěvek od ajfel » 27. 11. 2007 20:52

miwako píše:už mám nové víčko ,po 5 km zatím dobré ještě zkusím po práci delší cestu a dám vědět
čerpadlo k ostřikovačům mi nepasovalo a originál stojí prý 1800,- tak na to kašlu a upravím si nějaký z Golfa, víc jak 300 za to prostě nedám, neví někdo proč jsou u BMW dvě nádržky na vodu do ostřikovačů? i když mám vodu jen v jedné tak se mi ostřikují světla i sklo
drzim palce, at vicko pomuze ...
cerpadlo ti nekdo proda.

druha nadrzka bude intenzivni cisteni ... (pokud je to stejne jako na e34)
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

nádržka

Příspěvek od miwako » 28. 11. 2007 09:41

a nevíš co se do té nádobky na intenzivní čištění leje? určitě je to ono, protože něco v tom smyslu mi říkal jeden automechanik

Uživatelský avatar
Muzzy
Příspěvky: 210
Registrován: 25. 05. 2007 15:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Muzzy » 28. 11. 2007 10:51

ja mam za to ze je v tom nejakej koncentrat na cisteni skel...alespon u e39 to tak je..
736 129 249

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: nádržka

Příspěvek od ajfel » 28. 11. 2007 13:21

taktak .. nejaky koncentrat ...
da se koupit bud primo u bmw neb ona leto bych mozna zkusil ty koncentraty na hmyz treba od sheronu.
ale vlastni zkusenost nemam, nemam to na zadnem aute a koncentrat si sebou vozim v rucnim rozstrikovaci :)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

kapalina do ostřikovače

Příspěvek od miwako » 29. 11. 2007 09:14

do malé nádobky ostřikovačů se dolévá speciální kapalina BMW-intenziv.Jedná se o přimíchávání do ostřikovačů na lihové bázi.Tento přípravek se prodává v 0.5l a 1l balení, cenu mi raději v BMW neřekli :P

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

servis bmw

Příspěvek od miwako » 30. 11. 2007 13:06

tak jsem byl v servisu v Německu - originál BMW, tam my vysvětlili,že testy na prasklou hlavu nebo špatné těsnění již nedělají, prý se to neosvědčilo a nejlepší je to celé odstrojit, to mi ale nedoporučoval pokud se hadice chovají tak jak se chovají,údajně zbytečně vyhozené peníz.
Poté co jsem dal nové víčko a nemám ho utažené lví silou,ale něžnou ženskou rukou :-) tak voda neuniká a hadice netlakují, zatím jsem s tím najel 500km a bylo to dobrý, sice nechápu proč když ujedu 500km tak mám delší hadici studenou a tu kratší horkou a jindy po pár kilometrech obě teplé...

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Re: servis bmw

Příspěvek od Balda » 01. 12. 2007 18:22

miwako píše: nechápu proč když ujedu 500km tak mám delší hadici studenou a tu kratší horkou a jindy po pár kilometrech obě teplé...
To taky záleží na venkovní teplotě.

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

venkovní teplota

Příspěvek od miwako » 01. 12. 2007 20:15

jo, budeš mít pravdu, jinak dnes jsem utáhnul více víčko a zase se to natlakovalo jako prase po cca 20 km, po zastavení to změklo do 5 min, tak teď jezdím s jemně dotaženým víčkem a uje to měkký,ale to není fakt řešení, ještě přemýšlím na poslední variantou před hlavou a to vodní pumpa..co vy na to?

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 01. 12. 2007 21:00

já když jsem měl puklou hlavu,tak i po vychladnutí přes noc mi zůstal tlak v chladícím okruhu a po otevření v tom hodně bublalo :oops:
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 01. 12. 2007 21:19

jajic píše:já když jsem měl puklou hlavu,tak i po vychladnutí přes noc mi zůstal tlak v chladícím okruhu a po otevření v tom hodně bublalo :oops:
naprosto souhlasím. Jak už jsem jednou řekl, když povolíš odvzdušňovák na expanzce a při zvýšených otáčkách v pravidelných intervalech ti z toho půjdou drobný bublinky, tak je hodně pravděpodobná závada na těsnění nebo hlavě.

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 02. 12. 2007 00:20

a další prdel je,že jsem měl víc štěstí,než rozumu.

při ranním startování jsem myslel,že odchází starter(při prvním otočení zvuk,jako by byly povolené šrouby od starteru.....dost rána)

ono se ve válci nahromadila voda a mám štěstí,že jsem neohl ojnici.
Obrázek
vše na prodej

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

chovani

Příspěvek od miwako » 03. 12. 2007 09:12

ze začátku mi stoupne hladina vody v expanzní nádobce na max. a je tlak v hadicích po pár desítkách kilometrů začne hladina klesat na zhruba 3 dílky nad normál a hadice změknou...fakt to nechápu

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 03. 12. 2007 10:05

jakoby jsi měl ucpaný chladící okruh a po zahřátí se termostat otevře a tlak uvolní. Všiml jsem si, že m50 má dva termostaty. Rozhodně bych překontroloval ten č.10 každopádně mi příjde že máš ucpaný malý okruh.

Obrázek

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

hmmm

Příspěvek od miwako » 03. 12. 2007 10:30

teď jsi přišel s něčím co nikoho ještě nenapadlo, vypadá to dost zajímavě..díky moc za tip, zkusím s tím něco provést

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

motor e52

Příspěvek od miwako » 03. 12. 2007 15:50

můžeš mi prosím najít termostat u niže uvedeného odkazu, motor je m52?
díky moc

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=35

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 03. 12. 2007 16:10

druhej obrazek seshora. a je to dil cislo 7 :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 03. 12. 2007 16:13

a nebo treti obrzek od spoda.a je to dil cislo 4 :wink: je to celej ten domecek jestli to dobre chapu.asi je to v kuse :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 03. 12. 2007 17:20

vypadá to, že do m52 dávaly 2 typy termostatů. Tipoval bych, že budeš mít ten s el. konektorem.

miwako
Příspěvky: 33
Registrován: 24. 11. 2007 08:36
Bydliště: Karlovarsky kraj

to číslo

Příspěvek od miwako » 04. 12. 2007 11:32

to číslo 7 obr.2 jsem již měnil,ale kde je ten druhý? já tam žádný nevidím

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 04. 12. 2007 14:51

Ten druhý termostat má m50tka, nějakým nedopatřením jsem si nevšim, že máš m52. Ale rozhodně bych zkontroloval malý chladící okruh.

Odpovědět