Zahadzane sviecky

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 21. 11. 2007 14:19

Zatial nemam stroboskopicku lampu.Nemoze byt prasknuta hlava alebo blok,tesnenie pod hlavou?Vymenil som kabel z rozdelovaca,ktory dava impulz RJ na vstreky a ta svina zase nastartovala.Z vyfuku mi ale ide voda :? Aj viecko bolo zase od emulzie :evil:Este ho necham vychladnut a skontrolujem stav naplni(olej,voda)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 11. 2007 14:53

john d píše:Zatial nemam stroboskopicku lampu.Nemoze byt prasknuta hlava alebo blok,tesnenie pod hlavou?Vymenil som kabel z rozdelovaca,ktory dava impulz RJ na vstreky a ta svina zase nastartovala.Z vyfuku mi ale ide voda :? Aj viecko bolo zase od emulzie :evil:Este ho necham vychladnut a skontrolujem stav naplni(olej,voda)
rozdelovac dava impulz pre RJ? :shock:

do rozdelovaca ti ide 5 kablov - 1 od cievky a 4 na sviecky, myslim sa?

voda z vyfuku je normalna, je to kondenzat vzduchu pri ohrievani vyfuku. Hnedo seda jemna emulzia po dlhom stani je tiez nromalna, keby si to potom prebehol strati sa, je to tiez kondenzat olejovych par.

Cisto nahodou si nesprtal do rozdelovaca ze mas blby predstih? Treba ten stroboskop.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 21. 11. 2007 18:40

Jako M10 moc neznám ale co si tak matně vzpomínám tak má snímací cívku v rozdělovači a ta dává impuls pro řídící jednotku jelikož M10 nemá klasický snímač otáček na klice nebo se pletu?
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 21. 11. 2007 19:01

Sopťa píše:Jako M10 moc neznám ale co si tak matně vzpomínám tak má snímací cívku v rozdělovači a ta dává impuls pro řídící jednotku jelikož M10 nemá klasický snímač otáček na klice nebo se pletu?
nevim jak u m10 ale u m20 s Ljetronicem to tak je

benzinem ti smrdi dvur protoze ta smes asi neshori a jde ti to z vejfuku

kazdopadne emulze je spatne a znamena evidentni vodu v mazaci soustave, je to skutecne emulze zpusobena vodou nebo jen slem na vicku od vyparovani se vysrazeny vlhkosti ze vzduchu?
voda z vejfuku jde mozna taky pro to ze je zima jak na sibiri

chce to auto dokazat nejak ohrat, hlavu bych zatim nesundaval

pokud to chytne na volnobeh a tocis s rozdelovacem ma to vliv na beh motoru? cili predstih jsi resil nebo neresil este?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 21. 11. 2007 19:08

Takže jsem se nemýlil. Tak bych poradil opravdu nejdřív přesně seřídit předstih má to pak vliv jak na jiskru tak na vstřik a dělá ti to takovéhle kraviny a taky by bylo dobré otestovat tu snímací cívku bud že změříš její odpor a nebo zkus přehodit celý rozdělovač
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 11. 2007 23:33

tak sem i ja moudrejsi diky vam, dobre info
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od john d » 22. 11. 2007 06:19

Staci trochu zanadavat a auto ide.Je to vadna vaha vzduchu.Pri pridavanai som skusal pridrzat klapku a motor siel do otacok bez problemov.S tou lampou mate pravdu,ale zatial je len nefunkcna(ale pracuje sa na nej) :oops: .Dnes to este skusim nastavit bez nej aby som aspon zasiel na najblizsiu benzinku.Kazdopadne je moc fajn ze toto forum existuje a clovek moze pocuvat rady od ludi co vobec nepozna,ale pri dlhsom prezerani fora zisti, koho rady sa oplati pocuvat.Diky vam vsetci. :wink:

Odpovědět