Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Helldiver
- Příspěvky: 855
- Registrován: 16. 01. 2007 22:43
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Helldiver » 19. 11. 2007 20:03
Mozno blbost, ale skusal si kompresne tlaky? ked vravis ze si na tom mtoore robil GO hlavy, tak ci sa nahodou nieco nedojebabralo pri montazi (posunute tesnenie, prasknuty blok nasledok nevycistenych dier pre sroby hlavy...)?
E30 325i
E34 535i
-
john d
- Příspěvky: 69
- Registrován: 12. 06. 2007 19:42
- Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom
Příspěvek
od john d » 19. 11. 2007 22:31
Cely blok aj s hlavou sa vyumyval,dal sa "nahonovat" aby sa zabehli nove kruzky.Pre istotu ich ale zmeram az bude cim

.Uz som raz mal prasknuty blok tak dufam ze ta najhorsia alternativa to nieje(hlava)

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 19. 11. 2007 22:38
pripada mi to ako keby sa pomalicky zvacsovala kompresia a prechalstal/zahltil sa... nechce sa mi to citat cele, ked vyberies sviecky a startujes, pekne sa toci?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
john d
- Příspěvky: 69
- Registrován: 12. 06. 2007 19:42
- Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom
Příspěvek
od john d » 19. 11. 2007 22:59
Ano,lahucko bez problemov.Aj ked ho tocim rucne cez kluku so svieckami tak ide v pohode(samozrejme cez tlaky piestov)
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 19. 11. 2007 23:03
privod paliva z externeho zdroja si skusal? vymeneny regualtor tlaku v rampe?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
john d
- Příspěvky: 69
- Registrován: 12. 06. 2007 19:42
- Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom
Příspěvek
od john d » 19. 11. 2007 23:10
Definuj externy zdroj.Regulator som daval ale nie novy-bez zmeny.Tlak paliva bol ale v poriadku(kontrola cez budik).Este som vam vsetkym nepodakoval ze sa so mnou zaoberate TAK DAKUJEM
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 19. 11. 2007 23:43
hydrostaicky tlak v liste mozes mat dobry aj pri nizkom prietoku v povodnom palivovom potrubi
navrhujem externe cerpadlo s ext. filtrom a napoj to do rampy, spiatocku z rampy mozes nechat povodne do nadrze
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 19. 11. 2007 23:44
zkus to nastartovat bez palivovyho cerpadla...bez vstriku, vypoj cerpadlo a zkus nastrikat do saciho potrubi velky mnozstvi spreje s obsahem alkoholu nebo horlavin, nejlip nakej deodorant...proste behem startu at ti nekdo strika v kuse a pokud to chytne tak at strika dal...motor by mel bezet
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
john d
- Příspěvky: 69
- Registrován: 12. 06. 2007 19:42
- Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom
Příspěvek
od john d » 19. 11. 2007 23:48
MAX-MAX Mam aj druhe cerpadlo.Takze ak to chapem dobre mam vytvorit novu palicocu vetvu do listy,ano?
adam 320 zajtra skusim obe varianty.

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 19. 11. 2007 23:54
ano, urob vonkajsiu testovaciu vetvu... Adamovu verziu mozes skusit s rozprasovacom na okenu, ale namiesto okeny daj benzin len to nestriekaj velmi vela do sacieho potrubia

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
john d
- Příspěvky: 69
- Registrován: 12. 06. 2007 19:42
- Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom
Příspěvek
od john d » 19. 11. 2007 23:59
O.K....tak zajtra. Dik moc
Este otazka ...co s vahou vzduchu pri rozprasovani benzinu-staci iba pripojeny konektor,ano?
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 20. 11. 2007 00:04
john d píše:O.K....tak zajtra. Dik moc
Este otazka ...co s vahou vzduchu-staci iba pripojeny konektor,ano?
tim rozprasovacem to strikej normalne ako vzduch zkrze vahu zapojenou
nic nerozdelavej, a pokud to budes delat benzinem v rozprasovaci tak opatrne na to mnostvi
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
john d
- Příspěvky: 69
- Registrován: 12. 06. 2007 19:42
- Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom
Příspěvek
od john d » 20. 11. 2007 00:15
-
john d
- Příspěvky: 69
- Registrován: 12. 06. 2007 19:42
- Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom
Příspěvek
od john d » 20. 11. 2007 17:26
Dnes rano som znova skusal startovat-a nic.Tak som este skusil vymenit rele palivoveho cerpadla(ze pre istotu).To co tam bolo sice pekne cvaklo ked som otocil klucom ale asi bolo zle lebo po vymene auto naskocilo.Teraz sice ide ale len na volnobeh.Po pridani plynu motor dusi.Zkusal som MAX-MAXov typ s tym cerpadlom a novou vetvou ale nepomohlo.Zistil som este jednu vec:sice doteraz bolo viecko oleja bez akychkolvek povlakov dnes je na nom povlak sedy.Smrdi ale benzinom(a cely dvor).Moze to byt tym ze sa pri zahlteni benzin vyparil cez odvetranie ventiloveho veka a naviazal sa na olej,alebo je to nezmysel?Sviecky cierne ale suche.Poblikava a niekedy svieti kontrolka tlaku oleja.Oleja ja dost.Nejake rady alebo dedukcie?
Naposledy upravil(a)
john d dne 20. 11. 2007 18:26, celkem upraveno 2 x.
-
Hugo
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24. 11. 2005 23:24
Příspěvek
od Hugo » 20. 11. 2007 18:08
john d píše:Dnes rano som znova skusal startovat-a nic.Tak som este skusil vymenit rele palivoveho cerpadla(ze pre istotu).To co tam bolo sice pekne cvaklo ked som otocil klucom ale asi bolo zle lebo po vymene auto naskocilo.Teraz sice ide ale len na volnobeh.Po pridani plynu motor dusi.Zkusal som MAX-MAXov typ s tym cerpadlom a novou vetvou ale nepomohlo.Zistil som este jednu vec:sice doteraz bolo viecko oleja bez akychkolvek povlakov dnes je na nom povlak sedy.Smrdi ale benzinom(a cely dvor).Moze to byt tym ze sa pri zahlteni benzin vyparil cez odvetranie ventiloveho veka a naviazal sa na benzin,alebo je to nezmysel?Sviecky cierne ale suche.Nejake rady alebo dedukcie?
Skusil si odpojit tu vahu a nastartovat bez nej? Alebo ked mas lambdu, tak skus aj tu odpojit.
-
john d
- Příspěvky: 69
- Registrován: 12. 06. 2007 19:42
- Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom
Příspěvek
od john d » 20. 11. 2007 18:17
Po odpojeni motor normalne zhasne.KOntrolka poblikava len pri nizkych ot.(400-600).Kontroloval som to viecko oleja znova po zahriati motora a je bez povlaku.
-
john d
- Příspěvky: 69
- Registrován: 12. 06. 2007 19:42
- Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom
Příspěvek
od john d » 21. 11. 2007 10:30
Dnes rano zase nestartuje.Vytiahol som sviecky a iska ako na dusicky.Vycictil som ich skontroloval vzdialenost kontaktov nahodil naspät a bez zmeny.Dal som ine kable,iny palec,iny klobuk...ale vcera isiel na volnobeh bez problemov.Ja uz fakt neviem co mam este skusit.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 21. 11. 2007 10:55
john d píše:Dnes rano zase nestartuje.Vytiahol som sviecky a iska ako na dusicky.Vycictil som ich skontroloval vzdialenost kontaktov nahodil naspät a bez zmeny.Dal som ine kable,iny palec,iny klobuk...ale vcera isiel na volnobeh bez problemov.Ja uz fakt neviem co mam este skusit.
indukcku si menil?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
stanco1
- Příspěvky: 632
- Registrován: 19. 10. 2007 06:13
- Bydliště: Žilina
Příspěvek
od stanco1 » 21. 11. 2007 12:12
Max-Max píše:john d píše:Dnes rano zase nestartuje.Vytiahol som sviecky a iska ako na dusicky.Vycictil som ich skontroloval vzdialenost kontaktov nahodil naspät a bez zmeny.Dal som ine kable,iny palec,iny klobuk...ale vcera isiel na volnobeh bez problemov.Ja uz fakt neviem co mam este skusit.
indukcku si menil?
Menil, uz to tu spominal.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG =

-
Sopťa
- člen E30.cz
- Příspěvky: 708
- Registrován: 18. 03. 2006 12:47
- Bydliště: Opava
Příspěvek
od Sopťa » 21. 11. 2007 13:09
Hele a co třeba rozděovač není třeba vadná símací cívka? A nebo předstih mimo? Zkoušel jsi pokud se ti to odařilo astartovat měřit stroboskopem předstih?