Nestabilni chod M20 2.7i
Nestabilni chod M20 2.7i
Cus kluci, potreboval bych poradit,uz nevim co s tim.
Motor M20B27 otevrena silnejsi verze
zacnu od zacatku,vymenil jsem olej natocil, nechal to natoceny nejakou chvili cca 8min a vse v pohode,jedu dom tak 130km/h a pak v tom neco skublo ale jelo v pohode dal.Kdyz jsem prijizdel dom a na semaforech vyradil,zacalo se to auto tak divne klepat a pri rozjezdu to netahlo a vypadalo to jako kdyby to jelo jen na 5 valcu.Kdyz jsem prijel dom jeste jsem si vsimnul ze z benzinovyho filtru pod dverma chcije beno.koupil jsem benzin filtr a vymenil. po nastartovani v pohode,ale kdyz jsem odjizdel zase to nejelo a podobny jak na 5 valcu.Koupil jsem novy svicky a stejny, zkousel jsem pak pri nastartovanym aute postpne vytahovat kabely od svicek (vzdy jen jednu) a chod motoru jse nejak nemenil,furt jako by na 5V. Rozumejsi chod to ma kolem 4000 ot a vic.
rozdelovac? civka? pumpa?(ta docela bzucela,ted uz ne) na co mrknout?
Motor M20B27 otevrena silnejsi verze
zacnu od zacatku,vymenil jsem olej natocil, nechal to natoceny nejakou chvili cca 8min a vse v pohode,jedu dom tak 130km/h a pak v tom neco skublo ale jelo v pohode dal.Kdyz jsem prijizdel dom a na semaforech vyradil,zacalo se to auto tak divne klepat a pri rozjezdu to netahlo a vypadalo to jako kdyby to jelo jen na 5 valcu.Kdyz jsem prijel dom jeste jsem si vsimnul ze z benzinovyho filtru pod dverma chcije beno.koupil jsem benzin filtr a vymenil. po nastartovani v pohode,ale kdyz jsem odjizdel zase to nejelo a podobny jak na 5 valcu.Koupil jsem novy svicky a stejny, zkousel jsem pak pri nastartovanym aute postpne vytahovat kabely od svicek (vzdy jen jednu) a chod motoru jse nejak nemenil,furt jako by na 5V. Rozumejsi chod to ma kolem 4000 ot a vic.
rozdelovac? civka? pumpa?(ta docela bzucela,ted uz ne) na co mrknout?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Nestabilni chod M20 2.7i
osobne bych to videl na dodavku paliva, zkus napojit cerpadlo mimo hadicky nak pres kabinu primo do listy jen na zkousku s filtrem papirakem a uvidisBigMara píše:Cus kluci, potreboval bych poradit,uz nevim co s tim.
Motor M20B27 otevrena silnejsi verze
zacnu od zacatku,vymenil jsem olej natocil, nechal to natoceny nejakou chvili cca 8min a vse v pohode,jedu dom tak 130km/h a pak v tom neco skublo ale jelo v pohode dal.Kdyz jsem prijizdel dom a na semaforech vyradil,zacalo se to auto tak divne klepat a pri rozjezdu to netahlo a vypadalo to jako kdyby to jelo jen na 5 valcu.Kdyz jsem prijel dom jeste jsem si vsimnul ze z benzinovyho filtru pod dverma chcije beno.koupil jsem benzin filtr a vymenil. po nastartovani v pohode,ale kdyz jsem odjizdel zase to nejelo a podobny jak na 5 valcu.Koupil jsem novy svicky a stejny, zkousel jsem pak pri nastartovanym aute postpne vytahovat kabely od svicek (vzdy jen jednu) a chod motoru jse nejak nemenil,furt jako by na 5V. Rozumejsi chod to ma kolem 4000 ot a vic.
rozdelovac? civka? pumpa?(ta docela bzucela,ted uz ne) na co mrknout?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
maro mel bych mit pumpu z 2,5l tak ji muzes vyzkouset....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Re: Nestabilni chod M20 2.7i
Tak, jako jsi zkoušel odpojovat kabely, zkoušej odpojovat za chodu jednotlivý konektory vstřiků.BigMara píše:... zkousel jsem pak pri nastartovanym aute postpne vytahovat kabely od svicek (vzdy jen jednu) a chod motoru jse nejak nemenil,furt jako by na 5V. Rozumejsi chod to ma kolem 4000 ot a vic.
rozdelovac? civka? pumpa?(ta docela bzucela,ted uz ne) na co mrknout?
Re: Nestabilni chod M20 2.7i
Super, rad vyzkousim, zavolam, dikRadek_750iA píše:maro mel bych mit pumpu z 2,5l tak ji muzes vyzkouset.....
to jsem jeste nezkousel,ale vyzkousim,dikVenca píše:Tak, jako jsi zkoušel odpojovat kabely, zkoušej odpojovat za chodu jednotlivý konektory vstřiků.
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Palice dole a nastesti je v pohode,zadna prasklina. Bylo propaleny tesneni mezi 1 a 2 valcem a mezi 5 a 6 bylo trochu nacaty. Delal to nejakej umelec, protoze hlava nebyla spravne dotazena momentakem a byla spis povolena. Nespravnym utazenim se malinko prohla do luku, tak ze jede na srovnani,zabrouseni ventilu atd atd
tesneni, pak rozvody, nejaky gufera = mooc penez




furt je to ta nejlevnejsi varianta..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

- Lemon Petr
- Příspěvky: 125
- Registrován: 01. 02. 2007 20:49
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
M 20B 27
Zlatá M20B27 Ostra etka.Ted dělám M42 IS a jsem u toho abnormálně sprostej
Bulik

Ahoj, Marku je mi líto co tě potkalo, jen chci k tomu napsat "pár vět". Ten "umělec" jsem byl já.
Tenhle motor jsem dělal v říjnu 1997. Spodek i hlava byla z auta 525e, vačka z 320i, saní a elektrika z 320i L-jetronic. Hlavy na ekonomech byly tři. první s menšími ventily, druhá už s většími (jako 2,5), ale jen 4x uloženou vačkou a později stejná hlava jako na 2,5, tzn. větší ventily a 7x uložená vačka. Já měl přesně ten mezityp. V té době mi nikdo nebyl schopný říct, kde mají být olejové kanálky pro mazání vačky (abych si je tam vyvrtal) a dotazy na E30.de jsem zjistil, že tuhle variantu z nich nikdo nedělal. Většina použila hlavu z 2,5. Nejhezčí bylo, když tam z nich někdo "odborně" radil, tak jsem měl za to, že to dělá, bohužel po mém dotazu jsem dostal odpověď, že mu to dělal jeho "mechaniker". Původní auto bylo 320i. Když jsem v roce 1998 sehnal samosvorný diferák, měnil jsem ten původní (malý). V ložiskách už neměl kuličky byly z toho kostičky, vyloženě hučely a když jsem s tím otáčel rukou, tak to "přeskakovalo". Dneska už bych to asi neudělal, respektive bych na tom autě vyměnil diferák rovnou a spolu s tím i brzdy, ty zadní bubnové nic moc.
Hlava byla utažena správným momentem a přesně podle doporučeného postupu. Po cca 1500 km jsem ji ještě dotahoval a po dalších cca 2000 kontroloval, to proto, že to byl můj první motor BMW. Pak asi v 1999 šel tenhle motor do auta co máš, jen dostal sání a elektroniku (motronic) z původního motoru co byl v autě (2,5). Takže "vydržel" 10 let a nevím kolik km. Jedinou chybou co jsem tenkrát udělal bylo to, že jsem nedal nové šrouby (tehdy jsem ještě nevěděl, že se to má udělat) a proto k tomu i možná došlo.
Tolik k historii. Moje zkušenosti z řadovými šestiválci jsou takové, že ať jsem povoloval jakoukoli hlavu (Na M50 už tomu tak nebylo), vždycky nějaký šroub byl "volnější".
Opravdu je mi líto, že tě tohle potkalo.
Z.
Tenhle motor jsem dělal v říjnu 1997. Spodek i hlava byla z auta 525e, vačka z 320i, saní a elektrika z 320i L-jetronic. Hlavy na ekonomech byly tři. první s menšími ventily, druhá už s většími (jako 2,5), ale jen 4x uloženou vačkou a později stejná hlava jako na 2,5, tzn. větší ventily a 7x uložená vačka. Já měl přesně ten mezityp. V té době mi nikdo nebyl schopný říct, kde mají být olejové kanálky pro mazání vačky (abych si je tam vyvrtal) a dotazy na E30.de jsem zjistil, že tuhle variantu z nich nikdo nedělal. Většina použila hlavu z 2,5. Nejhezčí bylo, když tam z nich někdo "odborně" radil, tak jsem měl za to, že to dělá, bohužel po mém dotazu jsem dostal odpověď, že mu to dělal jeho "mechaniker". Původní auto bylo 320i. Když jsem v roce 1998 sehnal samosvorný diferák, měnil jsem ten původní (malý). V ložiskách už neměl kuličky byly z toho kostičky, vyloženě hučely a když jsem s tím otáčel rukou, tak to "přeskakovalo". Dneska už bych to asi neudělal, respektive bych na tom autě vyměnil diferák rovnou a spolu s tím i brzdy, ty zadní bubnové nic moc.
Hlava byla utažena správným momentem a přesně podle doporučeného postupu. Po cca 1500 km jsem ji ještě dotahoval a po dalších cca 2000 kontroloval, to proto, že to byl můj první motor BMW. Pak asi v 1999 šel tenhle motor do auta co máš, jen dostal sání a elektroniku (motronic) z původního motoru co byl v autě (2,5). Takže "vydržel" 10 let a nevím kolik km. Jedinou chybou co jsem tenkrát udělal bylo to, že jsem nedal nové šrouby (tehdy jsem ještě nevěděl, že se to má udělat) a proto k tomu i možná došlo.
Tolik k historii. Moje zkušenosti z řadovými šestiválci jsou takové, že ať jsem povoloval jakoukoli hlavu (Na M50 už tomu tak nebylo), vždycky nějaký šroub byl "volnější".
Opravdu je mi líto, že tě tohle potkalo.
Z.
Cau Kupco,ty jeste zijes? Jak rikam, zatim to vypada, ze je vsechno ostatni v poradku a po 10 letech se to stat muze,oni ty srouby byly povoleny snad skoro vsechny az na 1 nebo 2.
Snad uz zitra bude hlava zpatky a o vikendu to pujde na auto a ja se budu modlit, aby to bylo uz v cajku. kurva uz aby to jezdilo, mame tu peknej snizek a moc se tesim na jezdeni bokem
Snad uz zitra bude hlava zpatky a o vikendu to pujde na auto a ja se budu modlit, aby to bylo uz v cajku. kurva uz aby to jezdilo, mame tu peknej snizek a moc se tesim na jezdeni bokem
