Nestabilni chod M20 2.7i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Nestabilni chod M20 2.7i

Příspěvek od BigMara » 01. 10. 2007 17:55

Cus kluci, potreboval bych poradit,uz nevim co s tim.
Motor M20B27 otevrena silnejsi verze

zacnu od zacatku,vymenil jsem olej natocil, nechal to natoceny nejakou chvili cca 8min a vse v pohode,jedu dom tak 130km/h a pak v tom neco skublo ale jelo v pohode dal.Kdyz jsem prijizdel dom a na semaforech vyradil,zacalo se to auto tak divne klepat a pri rozjezdu to netahlo a vypadalo to jako kdyby to jelo jen na 5 valcu.Kdyz jsem prijel dom jeste jsem si vsimnul ze z benzinovyho filtru pod dverma chcije beno.koupil jsem benzin filtr a vymenil. po nastartovani v pohode,ale kdyz jsem odjizdel zase to nejelo a podobny jak na 5 valcu.Koupil jsem novy svicky a stejny, zkousel jsem pak pri nastartovanym aute postpne vytahovat kabely od svicek (vzdy jen jednu) a chod motoru jse nejak nemenil,furt jako by na 5V. Rozumejsi chod to ma kolem 4000 ot a vic.

rozdelovac? civka? pumpa?(ta docela bzucela,ted uz ne) na co mrknout?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Nestabilni chod M20 2.7i

Příspěvek od Max-Max » 01. 10. 2007 18:59

BigMara píše:Cus kluci, potreboval bych poradit,uz nevim co s tim.
Motor M20B27 otevrena silnejsi verze

zacnu od zacatku,vymenil jsem olej natocil, nechal to natoceny nejakou chvili cca 8min a vse v pohode,jedu dom tak 130km/h a pak v tom neco skublo ale jelo v pohode dal.Kdyz jsem prijizdel dom a na semaforech vyradil,zacalo se to auto tak divne klepat a pri rozjezdu to netahlo a vypadalo to jako kdyby to jelo jen na 5 valcu.Kdyz jsem prijel dom jeste jsem si vsimnul ze z benzinovyho filtru pod dverma chcije beno.koupil jsem benzin filtr a vymenil. po nastartovani v pohode,ale kdyz jsem odjizdel zase to nejelo a podobny jak na 5 valcu.Koupil jsem novy svicky a stejny, zkousel jsem pak pri nastartovanym aute postpne vytahovat kabely od svicek (vzdy jen jednu) a chod motoru jse nejak nemenil,furt jako by na 5V. Rozumejsi chod to ma kolem 4000 ot a vic.

rozdelovac? civka? pumpa?(ta docela bzucela,ted uz ne) na co mrknout?
osobne bych to videl na dodavku paliva, zkus napojit cerpadlo mimo hadicky nak pres kabinu primo do listy jen na zkousku s filtrem papirakem a uvidis
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 01. 10. 2007 19:26

Může to být ucpané sítko v plováku nádrže,nebo třeba zevnitř orosené víčko rozdělovače,nebo vadný regulátor tlaku paliva.

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 01. 10. 2007 20:30

Dik za napady,taky tipuju pumpu/dodavku paliva :evil:

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 01. 10. 2007 20:44

maro mel bych mit pumpu z 2,5l tak ji muzes vyzkouset....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Nestabilni chod M20 2.7i

Příspěvek od Venca » 01. 10. 2007 21:29

BigMara píše:... zkousel jsem pak pri nastartovanym aute postpne vytahovat kabely od svicek (vzdy jen jednu) a chod motoru jse nejak nemenil,furt jako by na 5V. Rozumejsi chod to ma kolem 4000 ot a vic.

rozdelovac? civka? pumpa?(ta docela bzucela,ted uz ne) na co mrknout?
Tak, jako jsi zkoušel odpojovat kabely, zkoušej odpojovat za chodu jednotlivý konektory vstřiků.

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Nestabilni chod M20 2.7i

Příspěvek od BigMara » 02. 10. 2007 08:11

Radek_750iA píše:maro mel bych mit pumpu z 2,5l tak ji muzes vyzkouset.....
Super, rad vyzkousim, zavolam, dik
Venca píše:Tak, jako jsi zkoušel odpojovat kabely, zkoušej odpojovat za chodu jednotlivý konektory vstřiků.
to jsem jeste nezkousel,ale vyzkousim,dik

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 08. 11. 2007 10:32

Tak uz jsem vyzkousel uplne vsechno, svicky, kabely, benzin.filtr, cerpadlo, benzinovy hadicky a doslo na nejhorsi-na mereni tlaku, prvni dva valce asi jenom 0,5 ostatni kolem 10 :evil:
Tak ze dneska palice dolu :evil:

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 08. 11. 2007 15:12

tak to ti teda nezavidim....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 08. 11. 2007 16:05

Potom urcite napis, co sa stalo v motore, dost ma to zaujima - budem tiez stavat z mojej M20B25 ostru etu.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 09. 11. 2007 10:34

Palice dole a nastesti je v pohode,zadna prasklina. Bylo propaleny tesneni mezi 1 a 2 valcem a mezi 5 a 6 bylo trochu nacaty. Delal to nejakej umelec, protoze hlava nebyla spravne dotazena momentakem a byla spis povolena. Nespravnym utazenim se malinko prohla do luku, tak ze jede na srovnani,zabrouseni ventilu atd atd :evil: tesneni, pak rozvody, nejaky gufera = mooc penez :roll: :evil:

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 09. 11. 2007 13:30

furt je to ta nejlevnejsi varianta..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Lemon Petr
Příspěvky: 125
Registrován: 01. 02. 2007 20:49
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

M 20B 27

Příspěvek od Lemon Petr » 09. 11. 2007 13:59

Zlatá M20B27 Ostra etka.Ted dělám M42 IS a jsem u toho abnormálně sprostej :evil: Bulik

Kupča
Příspěvky: 130
Registrován: 19. 03. 2003 07:05
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kupča » 15. 11. 2007 08:41

Ahoj, Marku je mi líto co tě potkalo, jen chci k tomu napsat "pár vět". Ten "umělec" jsem byl já.
Tenhle motor jsem dělal v říjnu 1997. Spodek i hlava byla z auta 525e, vačka z 320i, saní a elektrika z 320i L-jetronic. Hlavy na ekonomech byly tři. první s menšími ventily, druhá už s většími (jako 2,5), ale jen 4x uloženou vačkou a později stejná hlava jako na 2,5, tzn. větší ventily a 7x uložená vačka. Já měl přesně ten mezityp. V té době mi nikdo nebyl schopný říct, kde mají být olejové kanálky pro mazání vačky (abych si je tam vyvrtal) a dotazy na E30.de jsem zjistil, že tuhle variantu z nich nikdo nedělal. Většina použila hlavu z 2,5. Nejhezčí bylo, když tam z nich někdo "odborně" radil, tak jsem měl za to, že to dělá, bohužel po mém dotazu jsem dostal odpověď, že mu to dělal jeho "mechaniker". Původní auto bylo 320i. Když jsem v roce 1998 sehnal samosvorný diferák, měnil jsem ten původní (malý). V ložiskách už neměl kuličky byly z toho kostičky, vyloženě hučely a když jsem s tím otáčel rukou, tak to "přeskakovalo". Dneska už bych to asi neudělal, respektive bych na tom autě vyměnil diferák rovnou a spolu s tím i brzdy, ty zadní bubnové nic moc.
Hlava byla utažena správným momentem a přesně podle doporučeného postupu. Po cca 1500 km jsem ji ještě dotahoval a po dalších cca 2000 kontroloval, to proto, že to byl můj první motor BMW. Pak asi v 1999 šel tenhle motor do auta co máš, jen dostal sání a elektroniku (motronic) z původního motoru co byl v autě (2,5). Takže "vydržel" 10 let a nevím kolik km. Jedinou chybou co jsem tenkrát udělal bylo to, že jsem nedal nové šrouby (tehdy jsem ještě nevěděl, že se to má udělat) a proto k tomu i možná došlo.
Tolik k historii. Moje zkušenosti z řadovými šestiválci jsou takové, že ať jsem povoloval jakoukoli hlavu (Na M50 už tomu tak nebylo), vždycky nějaký šroub byl "volnější".
Opravdu je mi líto, že tě tohle potkalo.
Z.

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 15. 11. 2007 10:36

Cau Kupco,ty jeste zijes? Jak rikam, zatim to vypada, ze je vsechno ostatni v poradku a po 10 letech se to stat muze,oni ty srouby byly povoleny snad skoro vsechny az na 1 nebo 2.
Snad uz zitra bude hlava zpatky a o vikendu to pujde na auto a ja se budu modlit, aby to bylo uz v cajku. kurva uz aby to jezdilo, mame tu peknej snizek a moc se tesim na jezdeni bokem :twisted:

Kupča
Příspěvky: 130
Registrován: 19. 03. 2003 07:05
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kupča » 15. 11. 2007 11:22

Na sníh je iX fakt skvělé a trojka ještě lepší než pětka. V neděli večer jsem byl v Krásně na letišti. S ASC nic moc, ale bez něj je to krásné. Ale zase v normálním provozu bez ASC nic moc. :-)

Odpovědět