M10 nestartuje
M10 nestartuje
Mam problem s M10 kou.dnes mi nechcela naskocit.
Mam ju cca mesiac a stale ked bolo chladnejsie bolo treba startovat so stlacenym plynom aby chytla ale aj tak jej to trvalo dost dlho.
Ked uz naskocila tak na studenom motore mala max 500ot a obcas aj zdochla a bolo treba drzat pridany plyn ta na 2000ot aby sa trosku zohrial a mal aspon 600ot. Za tepla chytala okamzite.
Ked dosiahla prevadzkovu teplotu otacky vystupili na cca 1000.
Dnes tocil starter akoby pomalsie/mozno sa mi to len zdalo/.Nepomohlo ani stlacanie plynu,skusil som vymenit baterku tiez nic.
vsetky sviecky davaju iskru,vybral som celu vstrekovaciu listu a vstreky tiez pekne davaju benzin /ved aj sviecky boli pekne prechlastane/
keby bola vody v nadrzi pridal som aditivum na pohltenie h2o
ventily nevyzeraju ze maju nejake velke vole /len odhad nemeral som/
takze palivo by tam bolo.iskra tiez....preco potom nebezi?
ona akoby chytla na povedzme jeden valec a hned zdochla...nieje to len tocenie total na prazdno ako ked nema benzin alebo iskru.proste obcas pocut ako nieco buchne.....ale nechytne.
skusal som sa hrat s volnobeznym ventilom.myslel som si ze bude chyba v nom kedze to po nastartovani nema dost otacok.vybral som ho zo sania aj s vstrekom a natocil nad motor.zapol zapalovanie a napojil konektory ventilu priamo na baterku a pekne rozprasovalo benzin takze tam asi nejde stava ked ma.
medzitym sa zacala diat zaujima vec pri pokusoch o start, kluc som uz vybral ale starter sa tocil dalej.kontrolky zhasli ked mali ale ten staret tocil. Zastavim sa az tak po 10sec. Ked som vybral kluc odpojil som aj konektor k spinacke a starter dalej tocil cize v spinacke chyba nieje. Kde sa nachadza rele startera?
Takze problemy zhrniem podla priorit: 1. nestartuje
2. starter toci aj po vytiahnuti kluca
3. po nastartovani ma len 500ot
dik za vsetky rady
Mam ju cca mesiac a stale ked bolo chladnejsie bolo treba startovat so stlacenym plynom aby chytla ale aj tak jej to trvalo dost dlho.
Ked uz naskocila tak na studenom motore mala max 500ot a obcas aj zdochla a bolo treba drzat pridany plyn ta na 2000ot aby sa trosku zohrial a mal aspon 600ot. Za tepla chytala okamzite.
Ked dosiahla prevadzkovu teplotu otacky vystupili na cca 1000.
Dnes tocil starter akoby pomalsie/mozno sa mi to len zdalo/.Nepomohlo ani stlacanie plynu,skusil som vymenit baterku tiez nic.
vsetky sviecky davaju iskru,vybral som celu vstrekovaciu listu a vstreky tiez pekne davaju benzin /ved aj sviecky boli pekne prechlastane/
keby bola vody v nadrzi pridal som aditivum na pohltenie h2o
ventily nevyzeraju ze maju nejake velke vole /len odhad nemeral som/
takze palivo by tam bolo.iskra tiez....preco potom nebezi?
ona akoby chytla na povedzme jeden valec a hned zdochla...nieje to len tocenie total na prazdno ako ked nema benzin alebo iskru.proste obcas pocut ako nieco buchne.....ale nechytne.
skusal som sa hrat s volnobeznym ventilom.myslel som si ze bude chyba v nom kedze to po nastartovani nema dost otacok.vybral som ho zo sania aj s vstrekom a natocil nad motor.zapol zapalovanie a napojil konektory ventilu priamo na baterku a pekne rozprasovalo benzin takze tam asi nejde stava ked ma.
medzitym sa zacala diat zaujima vec pri pokusoch o start, kluc som uz vybral ale starter sa tocil dalej.kontrolky zhasli ked mali ale ten staret tocil. Zastavim sa az tak po 10sec. Ked som vybral kluc odpojil som aj konektor k spinacke a starter dalej tocil cize v spinacke chyba nieje. Kde sa nachadza rele startera?
Takze problemy zhrniem podla priorit: 1. nestartuje
2. starter toci aj po vytiahnuti kluca
3. po nastartovani ma len 500ot
dik za vsetky rady
e30 316 - winter car
Venca píše:Relé startéru neexistuje.
Cívka na startéru má dvojí vinutí, jedno jako přitahovací a druhý přidržovací.
Vyndal bych startér a pořádně prohlídl - zasouvací kotva zřejmě zůstává viset.
som zabudol vecer napisat starter som vcera vybral chcem to vycistit aby bol kontakt tam kde ma a nebol tam kde nema... alebo este nieco viac mam spravit?
Pinki píše:Já bych to viděl na teplotně časový spínač (hnědé čidlo).Je vedle čidla teploty pro řj .
nerozumiem.myslis ze to je pricina nestartovania alebo len toho ze po nastartovani volnobecny ventil nepracuje? kde sa to cidlo nachadza?myslim kde zhruba na motore. da sa normalne kupit nove?
e30 316 - winter car
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
To čidlo je na termostatu...sentinel píše:Pinki píše:Já bych to viděl na teplotně časový spínač (hnědé čidlo).Je vedle čidla teploty pro řj .
nerozumiem.myslis ze to je pricina nestartovania alebo len toho ze po nastartovani volnobecny ventil nepracuje? kde sa to cidlo nachadza?myslim kde zhruba na motore. da sa normalne kupit nove?
kdyžtak koukni sem, je to č.4:
http://bmwfans.info/original/E30/4-T/31 ... 1_0681/#11

ok dik uz viem co to je. je to Temperature-time switch ? ak hej ono to stoji 50eur?Dušan M10B18 píše:To čidlo je na termostatu...sentinel píše:Pinki píše:Já bych to viděl na teplotně časový spínač (hnědé čidlo).Je vedle čidla teploty pro řj .
nerozumiem.myslis ze to je pricina nestartovania alebo len toho ze po nastartovani volnobecny ventil nepracuje? kde sa to cidlo nachadza?myslim kde zhruba na motore. da sa normalne kupit nove?
kdyžtak koukni sem, je to č.4:
http://bmwfans.info/original/E30/4-T/31 ... 1_0681/#11

ako zistim ze je funkncne neda sa to nejak premerat? a ako to mam objednavat v autosuciastkach? podla cisla u bavorakov 13 62 1 274 632 alebo ako?
e30 316 - winter car
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Ano, je to Temperature-time switch... Pokud je v pořádku, tak při startování studeného motoru by měl 5.vstřik také vstřikovat... tak nejdřív to vyzkoušej...sentinel píše:ok dik uz viem co to je. je to Temperature-time switch ? ak hej ono to stoji 50eur?Dušan M10B18 píše:To čidlo je na termostatu...sentinel píše:
nerozumiem.myslis ze to je pricina nestartovania alebo len toho ze po nastartovani volnobecny ventil nepracuje? kde sa to cidlo nachadza?myslim kde zhruba na motore. da sa normalne kupit nove?
kdyžtak koukni sem, je to č.4:
http://bmwfans.info/original/E30/4-T/31 ... 1_0681/#11![]()
ako zistim ze je funkncne neda sa to nejak premerat? a ako to mam objednavat v autosuciastkach? podla cisla u bavorakov 13 62 1 274 632 alebo ako?


dnes som nestihol pomerat ten casovo teplotny spinac ale zistil somze novy stoji 3000sk a maju ho len v nemecku
objednal som new palec rozdelovaca,hlavu rozdelovaca a kable vysokonapetove lebo vsetko bolo v dost na p. stave.
ale stale mam problem s tou vidlickou co vysuva pastorok na starteri...
jedno z tych ramienok sa mi zlomilo ked som ho rozoberal lebo som chcel pozret ci je na nom vsetko ok....neda sa to nahradit inou z ineho auta alebo kde sa to da pozhanat...prip. nemate niekto nazvys????

objednal som new palec rozdelovaca,hlavu rozdelovaca a kable vysokonapetove lebo vsetko bolo v dost na p. stave.
ale stale mam problem s tou vidlickou co vysuva pastorok na starteri...
jedno z tych ramienok sa mi zlomilo ked som ho rozoberal lebo som chcel pozret ci je na nom vsetko ok....neda sa to nahradit inou z ineho auta alebo kde sa to da pozhanat...prip. nemate niekto nazvys????
e30 316 - winter car
takze som pomeral ten Temperature-time switch
pri 40 stupnoch G a kostra 78 ohmov W a kostra 144 ohmov G a
W 77ohmov
pri 30 stupnoch G a kostra 44 ohmov W a kostra 7 ohmov/ale pipalo
mi to ked som skusal skrat/ G a W 40 ohmov
takze vsetko je tak ako ma byt,preco potom ten 5. vstek neobohacuje zmes?
on samotny funguje ked priamo nanho napojim +-,benzin donho tiez ide.... z time switch ide signal kam? resp v com este moze byt chyba na ceste time switch - 5. vstrek???
dnes som este dal novy palec rozdelovaca,kryt rozdelovaca a kable vysokonapätove lebo vsteko bolo v dost na p. stave-.zajtra tam dam nove sviecky a iny starter tak som zvedavy....
pri 40 stupnoch G a kostra 78 ohmov W a kostra 144 ohmov G a
W 77ohmov
pri 30 stupnoch G a kostra 44 ohmov W a kostra 7 ohmov/ale pipalo
mi to ked som skusal skrat/ G a W 40 ohmov
takze vsetko je tak ako ma byt,preco potom ten 5. vstek neobohacuje zmes?
on samotny funguje ked priamo nanho napojim +-,benzin donho tiez ide.... z time switch ide signal kam? resp v com este moze byt chyba na ceste time switch - 5. vstrek???
dnes som este dal novy palec rozdelovaca,kryt rozdelovaca a kable vysokonapätove lebo vsteko bolo v dost na p. stave-.zajtra tam dam nove sviecky a iny starter tak som zvedavy....

e30 316 - winter car
Tady máš schéma.Hlavní relé jsem myslel to palivové,protože je společné pro ŘJ i pro čerpadlosentinel píše:termo time je 5. vstrek?Pinki píše:Napájení na ten termo time je z hlavního relé ze svorky č. 50-při startování a chodu motoru.
skusam pozerat knizku JAK NA ale neviem prist na to kde moze byt to hl. rele a svorka c 50...



takze dnes som nahodil druhy starter a svina..
NASTARTOVALA
samozrejme ze tak ako vzdy ... s problemami a potom mala ledva 500ot.
vybral som 5. vstrek a natocil ho smerom ku kapote ale nechal som ho napojeny...pocas startu z neho slo rozprasene palivo
tak som skusil vyhodit stary...ako tomu hovoria v manuale SOUPATKO VZDUCHU..... miesto neho som skusobne dal trubku a hned to malo aj bez plynu 2500ot
tak som ten vzduchovy regulator nahradil inym zo zazimovanej 200sx/dufam ze sa na mna za to nenahneva/
neverili by ste ale ked som to ponapajal...samo ze konektor nesedel/ale len o chlp/...tak po starte to malo pekne 1800ot a postupne klesalo na 900-1000
ked som vyberal starter som odpojil jednu hadicu s vodou a nieco malo z nej vytieklo...potom o dost viac vytieklo ked som vybral time switch...samozjreme ze som na to zabudol a tesil sa z"tuningu" vzduch regulatora takze sa mi vzduch. dostal do celeho obehu
takze som sa este babral s odvzusnovanim....dufam ze som to spravil dobre a nebude uz varit
hlavne som zvedavy ako to startne s total studenym motorom ked bude pod nulou a ze ci si bude drzat otacky ak hej tak mam vyhrate
dakujem vsetkym za pomoc
NASTARTOVALA



samozrejme ze tak ako vzdy ... s problemami a potom mala ledva 500ot.
vybral som 5. vstrek a natocil ho smerom ku kapote ale nechal som ho napojeny...pocas startu z neho slo rozprasene palivo
tak som skusil vyhodit stary...ako tomu hovoria v manuale SOUPATKO VZDUCHU..... miesto neho som skusobne dal trubku a hned to malo aj bez plynu 2500ot

tak som ten vzduchovy regulator nahradil inym zo zazimovanej 200sx/dufam ze sa na mna za to nenahneva/

neverili by ste ale ked som to ponapajal...samo ze konektor nesedel/ale len o chlp/...tak po starte to malo pekne 1800ot a postupne klesalo na 900-1000

ked som vyberal starter som odpojil jednu hadicu s vodou a nieco malo z nej vytieklo...potom o dost viac vytieklo ked som vybral time switch...samozjreme ze som na to zabudol a tesil sa z"tuningu" vzduch regulatora takze sa mi vzduch. dostal do celeho obehu

hlavne som zvedavy ako to startne s total studenym motorom ked bude pod nulou a ze ci si bude drzat otacky ak hej tak mam vyhrate

dakujem vsetkym za pomoc
e30 316 - winter car