vybijení baterie

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Marek Jirásko
Příspěvky: 33
Registrován: 05. 09. 2007 17:05

vybijení baterie

Příspěvek od Marek Jirásko » 29. 10. 2007 12:13

Pomozte.......Když připojím kostru na baterii,tak slyším jak okamžitě sepne relé pro Ventilátor topení a regulaci zrcátek(K7).Což mi třeba přes noc vyžere celou baterii.Proto musím mít relé vyndané.
1.Vypínač pro zrcátka-vpoho
2.Ventilátor-vpoho
3.Vypínač ventilátoru taky ok
BMW 318i E30 M40
BMW 318i E36 M43

Uživatelský avatar
Marek Jirásko
Příspěvky: 33
Registrován: 05. 09. 2007 17:05

Re: vybijení baterie

Příspěvek od Marek Jirásko » 29. 10. 2007 12:31

...
BMW 318i E30 M40
BMW 318i E36 M43

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 29. 10. 2007 13:14

Stím ti nikdo přes monitor nepomuže musíš hledat v elektrice protože ti rele k7 má sepnout až při rozsvícených kontrolkach. Začalo to samo zničehonic nebo si něco dělal s autem?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Marek Jirásko
Příspěvky: 33
Registrován: 05. 09. 2007 17:05

Příspěvek od Marek Jirásko » 29. 10. 2007 14:06

Začalo to zničeho nic.
BMW 318i E30 M40
BMW 318i E36 M43

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 29. 10. 2007 15:03

Co spínačka?

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 29. 10. 2007 15:16

tak to mě napada buď prodřená kabeláž a nebo spínačka
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 10. 2007 22:52

temer najisto je to nekde kolem spinacky, jak pisou kluci
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Marek Jirásko
Příspěvky: 33
Registrován: 05. 09. 2007 17:05

Příspěvek od Marek Jirásko » 30. 10. 2007 08:42

Ale to by snad seply všechny rele co maj sepnout v poloze kontrolek ale dělá to jen K7.Nevim skusim,Zatim dik
BMW 318i E30 M40
BMW 318i E36 M43

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 10. 2007 09:30

Marek Jirásko píše:Ale to by snad seply všechny rele co maj sepnout v poloze kontrolek ale dělá to jen K7.Nevim skusim,Zatim dik
a ktere rele v pojistjovke jeste by melo spinat? :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 30. 10. 2007 09:51

Marek Jirásko píše:Ale to by snad seply všechny rele co maj sepnout v poloze kontrolek ale dělá to jen K7.Nevim skusim,Zatim dik
Všechny relé..? - leda tak K5, který má cívku zapojenou paralelně ke K7, pouze nemá + přes pojistku 10.

Takže hledej - vyndej pojistku 10, zjisti, odkud na ní jde +, kterej se tam smí objevit pouze v poloze "zapalování zapnuto" a "start".

Mínus si K5 a K7 berou přes neběžící startér - svorku 50, kam se dostává tvrdej nejištěnej + v poloze "start".

Uživatelský avatar
Marek Jirásko
Příspěvky: 33
Registrován: 05. 09. 2007 17:05

Příspěvek od Marek Jirásko » 30. 10. 2007 13:47

Takže na pojistce 10 se mi napětí oběví až při poloze kontrolek,tak proč na K7 je napětí Furt??!
BMW 318i E30 M40
BMW 318i E36 M43

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 30. 10. 2007 16:36

Marek Jirásko píše:Takže na pojistce 10 se mi napětí oběví až při poloze kontrolek,tak proč na K7 je napětí Furt??!
Ve stavu s připojenou baterkou, bez klíčku ve skříňce a při vyndaným K7 změř napětí v jeho patici na svorkách 85 a 86 proti sobě, dále pak 85 proti kostře a 86 proti kostře.

Uživatelský avatar
Marek Jirásko
Příspěvky: 33
Registrován: 05. 09. 2007 17:05

Příspěvek od Marek Jirásko » 30. 10. 2007 17:08

No v tomle stavu je tam právě 12V.Mezi svorkama,a mezi svorkou a kostrou taky..
BMW 318i E30 M40
BMW 318i E36 M43

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 30. 10. 2007 17:21

Marek Jirásko píše:No v tomle stavu je tam právě 12V.Mezi svorkama,a mezi svorkou a kostrou taky..
Na který je + proti zemi? 85, 86?

Uživatelský avatar
Marek Jirásko
Příspěvky: 33
Registrován: 05. 09. 2007 17:05

Příspěvek od Marek Jirásko » 30. 10. 2007 17:53

Na svorce 86
BMW 318i E30 M40
BMW 318i E36 M43

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 30. 10. 2007 18:09

Marek Jirásko píše:Na svorce 86
Jen pro jistotu - zkus, jestli tam bude i po vyjmutí pojistky 10.

Pokud ano, odpoj konektory přístrojovky a změř to znovu.

Uživatelský avatar
Marek Jirásko
Příspěvky: 33
Registrován: 05. 09. 2007 17:05

Příspěvek od Marek Jirásko » 30. 10. 2007 18:33

tak tam bohužel je i po vyndání 10ky.Zejtra skusim tu přístrojovku.Ajen tak pro zajímavost proč myslíš zrovna přístrojovku??
BMW 318i E30 M40
BMW 318i E36 M43

Uživatelský avatar
Marek Jirásko
Příspěvky: 33
Registrován: 05. 09. 2007 17:05

Příspěvek od Marek Jirásko » 01. 11. 2007 20:27

VYŘEŠENO!!!!!!!!!!!!!!!
BMW 318i E30 M40
BMW 318i E36 M43

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 01. 11. 2007 20:29

Marek Jirásko píše:VYŘEŠENO!!!!!!!!!!!!!!!
A lezlo to odkud?

Uživatelský avatar
Marek Jirásko
Příspěvky: 33
Registrován: 05. 09. 2007 17:05

Příspěvek od Marek Jirásko » 02. 11. 2007 14:56

Fakt bych se nakopal doprdele!!!!!!!Tam totiž nějakej Einstein dal jiny rele,ktery sice má na svorce 85 a 86 cívku ale konektory rele jsou proti sobě....A v autě na těch konektorech štáva je i při vyplejch klíčkách.Takže vše funguje jak má.A já vtom hledal Vědu......
BMW 318i E30 M40
BMW 318i E36 M43

Odpovědět