rozdil hlav 2,0litr X 2,7ETA?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

rozdil hlav 2,0litr X 2,7ETA?

Příspěvek od vlada320 » 14. 10. 2007 11:14

mam trosku vetsi problem.nedavno jsem tu resil problem jakou hlavu motoru mam.podle cisla jste mi vsichni tvrdili ze je to hlava z 2,0litra ale dnes jsem zjistil ze na miste kde ma bejt vyrito 2,0 je vybrousene cislo 2,7 ETA.takze ma na aute hlavu z ety :(
ted ten dotaz.jakej je to velkej problem kdyz mam hlavu z ety(nevim jaky jestli starsi nebo novejsi)a zbytek elektirka,blok atd.. je z 2,0litra motornic?

a jeste jeden dotaz.jak se ty hlavy lisej?dalo by se kdyby eventuelne ta hlaa byla opravdu z ety tam jen vymenit vacku?ventili maji snad stejny ne a mazaci kanalky taky.sla by vymenit jen vacka nebo je jinak ulozena(mazana)?

moc vam dekuji predem.a byl bych rad jestli bsyte mi mohli poradit bez zbytecnych konfliktu.ja u z toho auta ma nervy v kyblu :( kdyz jsem tu hlavu kupoval tak mi bylo patnact a tomu chlapovi jsem veril ze je na 2,0litra :(
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukas325e » 14. 10. 2007 18:49

nevim jak u 2,0 ale třeba rozdíl 2,5i hlava 2,5e hlava je že eta má menší ventily to chce rozebrat.
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 14. 10. 2007 19:26

eta měla dva typy hlav - jednu s vačkou uloženou na 4x a druhou novější 7x uloženou stejně jako ostatní 2l nebo 2,5 třeba

jiný ventily, kanály a hlavně úplně jinak broušená vačka optimalizovaná pro krouťák a výkon v nižších otáčkách
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Martin Dobrodinec
Příspěvky: 361
Registrován: 04. 04. 2006 11:22
Bydliště: valmez

Příspěvek od Martin Dobrodinec » 15. 10. 2007 09:22

řeším stejný problém, ale auto už jsem tak koupil. Původní majitel mi říkal, že tam hlavu z Ety dl kvůli nižší spotřebě a většímu kroutáku od spodku. Jinak mám M20 B23 a jezdím za 8-9l a to se nijak neomezuju tak na tom možná neco bude. Myslíte že ta hlava z ETY má souvislost s tím že mám omezovač na 5000 ot/min? Ještě nedávno se mi zdá že to točilo 5700 ot/min..

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 15. 10. 2007 09:41

taky sem měl v jednom motoru hlavu z ETY na spodku nečeho jinýho (asi 2,5) s 2,5 elektrikou a nad 5000 ot. to vydávalo nezdravý zvuky ale do tý doby to mělo hodně solidní krouťák, ale samozřejmě to ve výsledku jelo hůř než 2,5i
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 16. 10. 2007 16:47

ja uz to fakt nechapu.mam na aute hlavu ktera ma vyrobni cislo ktery sedi na dvoulitra,rok vyroby je tam napsanej 85, na tom rohu kde ma bejt oznaceni motoru na jakej to je je prebrouseny 2,7eta ale jeste to jde videt ikdyz jen trochu ale precist to jde.ja to nebudu reit.stejnak se chystam si udelat radost za maturitu ze si koupim jinej motor(neco silnejsiho)a tenhle rozeberu mozna na dily.ale pritom jede hezky.myslim ze lip nez dvoulitr klasickej,nezere to tolik, tak akorat,na volnobeh drzi podle budiku 550otacek a krasne drzi.jen me proste prijde ze za jizdy je ten motor hodne slyset.chlap u nas za barakem ma taky dvoulitra a ten neni takrka slyset za jizdy jak si seveli. a pritom to ma docela vylitanej pekac a moje auto taky uz neco zazilo.ale to je fuk.kaslete na to omlouvams e ze jsem to resil.proste za necelej rok tam pujde jinej motor.libi se mi eta.ma ji kamos a zatim me to nejak laka.clovek ji nemusi honit a hlavne je krasne ticha a nezere tolik.tak se jeste uvid.ale diky kluci :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Odpovědět