pára do interiéru
pára do interiéru
ahoj, prosím sdělte mi vaše názory na toto - jedu si "svižně" po dálnici a přistanu v koloně, po chvíli mi začne do interiéru vnikat pára krz výdechy ventilace - teploměr na normálu. Tak se to snažim odstavit, ještě pár minut mě nikdo nechce pustit do odstavnýho pruhu, protože si všichni myslí, že je chci s báwem předjet... teploměr stále na normálu, palubní počítač začiná ukazovat "stav chladící kapaliny", konečně to odstavim nechám chvíli vychladnout a zkouknu chladící kapalinu - je jí tam málo, ale vzhledem k tomu, že domů je to kousek, dojedu, tentokráte už bez páry... po kompletním vychladnutí motoru je tam kapaliny opravdu málo, což znamená, že musela někudy utéci, protože je čerstvě měněná. to se stalo dnes, čili kapalinu doplním a uvidím, jestli to znova uteče, ale řekněte mi někdo prosím předběžně co všechno to může bejt, dík.
typ: 7er- e32; rocnik:91; zpusob ventilace:??? nevim co máš na mysli, klima tam nemám; kolik ubylo:nádržka byla po rysku a teď tam neni skoro ani po dně, čili bych to šacoval přes litr.... díra v systému? jako někde v topení,když ta pára šla jen do interiéru??? nemůže být chyba v nedávné celkové výměně kapaliny? kupoval jsem to tuhle a předchozí majitel tam měl jen vodu, tak jsem tam nechal dát fridex, když jsem to měl v servisu... ještě jsem se o tom bavil s jedním člověkem a ten řekl, že by to mohlo bejt špatně odvzdušněný, ale proč by pak šla pára dovnitř?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
7er bez klimy sem jeste nevidel. Ano, mas diru v OKRUHU topeni, nekde to prosakuje a ventilator to zene se vzduchem do kabiny. Pokud to nerozkuchas, nezjistis kde to je. Osobne tipuju nekde na vedeni kolem radiatoru pod stredovym panelem, coz ale nemusí byt striktne jedine misto kde to muze chcat. Spatne odvzdusneny a zene to paru do ventilace?
Jak?
Saptne odvzdusneny by bylo kdyby to netopilo nebo se prehrivalo, leda ze ma znamej na mysli to ze se raficka nepohne a stoji na pulce, to mozna ano, ale urcite ne v spojitosti s unikajici parou.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
max-max: jj je to 7er bez klimy a i když je to výjimka, tak když jsem se po 7er sháněl, pár kousků bez klimy je... mám tam pouze "poloklimatizaci"; jinak díra pod středovým panelem??? ježiš to snad ne a jde to pak nějak opravit, či je nutná výměna dílů? i když je pravda, že nejvíc páry šlo z toho grilu pod sklem...
kéž by to bylo to víčko od expanzky, jak říká magiccc, skouknu to, ale bojím se, že to bude, jak říká max-max
ada_cz: proč by netěsnost způsobil fridex?
kéž by to bylo to víčko od expanzky, jak říká magiccc, skouknu to, ale bojím se, že to bude, jak říká max-max
ada_cz: proč by netěsnost způsobil fridex?
ten fridex ma za ukol znicit(rozpustit)... i mechanicke necistoty - jako je rez, usazeniny atd.. Problem, je kdyz se napriklad smichaji ruzne fridexy (ruzne standardy) - je to agresivni a pak vznikaji netesnosti.. Tam kde to treba predtim problem nebyl.. Ale faktem je, ze system by mel tesnit i za techto podminek..