Zvlastny problem - vypadky pri 3000-4000ot/min
Zvlastny problem - vypadky pri 3000-4000ot/min
Tak som konecne vymenil tie svoje popraskane a prebite zapalovacie kable zn Beru za nove , nejake HighVolt, anglicka znacka. A teraz pride problem po vymene je to celkovo lepsie, hlavne vo vyssich otackach (aj ked je to mozno len subjektivny pocit), ale tesne pred typickym nakopnutim sestvalca okolo 4000ot sa motor na chvilocku akokeby zaukckava, striela z vyfuku, atd... trva to len okamih, hned po prekroceni tejto hranice taha pekne rovnomerne (aj predtym)... Fakt netusim cim to moze byt, skusim vycistit a priestriekat konaktolom rozdelovac, uvidime, inac je to motor M20B25... Zazili ste niekto podobny problem?
E30 325i
E34 535i
E34 535i
ja mam taky boschky ted par dni novy zatim jsou perfektni.bylo to i dost znat kdyz jsem je tam dal.motor ted taha mnohem plynuleji.
a o treba vaha vzduchu o ty vis ze je vporadku?jestli treba neni uz poskozenej ten tistenej spoj nebo co to vlastne je jak po nem behaj ty pacicky.ja nevim jak se to naziv ale rozebrany jsem to mel a teoreticky cim dyl to tam beha sem tam tim vic to musi bejt vydreny a pak se treba uplne vytraci v urcitejch mistech kontakt
a o treba vaha vzduchu o ty vis ze je vporadku?jestli treba neni uz poskozenej ten tistenej spoj nebo co to vlastne je jak po nem behaj ty pacicky.ja nevim jak se to naziv ale rozebrany jsem to mel a teoreticky cim dyl to tam beha sem tam tim vic to musi bejt vydreny a pak se treba uplne vytraci v urcitejch mistech kontakt
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
Takze, problem sa casom nezlepsoval (kupodivu sa to same nespravilo
), v niecom to bolo zaujimave lebo ten narast vykonu v 4000ot bol naozaj prudky (ten kontrast netaha/taha), trosku sa to podobalo na zopnutie ostrej vacky u Vtecu
, ale ako trocha poprsalo, tak sa to zacalo zhorsovat a vcera ma to auto fakt neskutocne nasralo
: isiel som otca zaviest na letisko (a otec na moje auto stale len nadava ze je to stara sunka co zere 15l a ze jeho 1.8 nissan taha urcite lepsie) a to auto mi asi naschval spravilo hambu: vobec netahalo vypadky vykonu uz neboli len v 4000ot, ale v celkom spektre otacok striedavo, sklbalo, tazko sa to vytacalo a okrem toho pocas cesty z nicoho len tak skapalo - citil som sa ako keby som mal najvacsii srot a otec sa len pousmieval, strasne nieco
. Tak som si povedal, ze musim najist pricinu problemu, kedze palivovou sustavu uz mam skontrolovanu (pumpa uplne ok, filter vymeneny, realtko pumpy tiez), zostavala zapalovacia, kde je nova cievka, sviecky a kable, takze jedine co zostavalo bol rozdelovac - ten som vcera vymontoval (neviem ci som len ja drevo, ale zda sa mi ze u M20 v E30 je k tomu skutocne debilny pristup a malo miesta) a nestacil som sa divit, kontakty v hlave rozdelovaca uplne zoxidovane do hlbky, prepalene, proste ziadna pekna kovova ploska, to ani nahodou, palec bol celom ok. Tak som kontakty zbrusil az na kov, prihol do stredu aby bola zachovana vzdialenost, trosku obrusil aj kontakt palca, vystriekal a vycistil som to WD40 a sup s tym na auto. A bol som skutocne rad, ze to problem vyriesilo, okrem toho ze to chytilo na prve brnknutie (predtym som musel trosku pridat plyn a dlhsie tocit), tak vypadky zmizli
Takze na zaver, skontrolujte si rozdelovace u M20, je to mechanicka vec a ta proste unavou po nejakych kilometroch odide, v tomto je bezrozdelovacove zapalovanie skutocne lepsie omnoho...
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
23.8. si pisal ze pozries rozdelovac, vid prvy prispevok. Necuduj sa ze nikto nenapisal pozri rozdelovac, kedze sam si deklaroval ze to budes robit. pretoze zapalovanie je prva vec ktora sa pri kuckani kontroluje.Helldiver píše:Takze, problem sa casom nezlepsoval (kupodivu sa to same nespravilo), v niecom to bolo zaujimave lebo ten narast vykonu v 4000ot bol naozaj prudky (ten kontrast netaha/taha), trosku sa to podobalo na zopnutie ostrej vacky u Vtecu
, ale ako trocha poprsalo, tak sa to zacalo zhorsovat a vcera ma to auto fakt neskutocne nasralo
: isiel som otca zaviest na letisko (a otec na moje auto stale len nadava ze je to stara sunka co zere 15l a ze jeho 1.8 nissan taha urcite lepsie) a to auto mi asi naschval spravilo hambu: vobec netahalo vypadky vykonu uz neboli len v 4000ot, ale v celkom spektre otacok striedavo, sklbalo, tazko sa to vytacalo a okrem toho pocas cesty z nicoho len tak skapalo - citil som sa ako keby som mal najvacsii srot a otec sa len pousmieval, strasne nieco
. Tak som si povedal, ze musim najist pricinu problemu, kedze palivovou sustavu uz mam skontrolovanu (pumpa uplne ok, filter vymeneny, realtko pumpy tiez), zostavala zapalovacia, kde je nova cievka, sviecky a kable, takze jedine co zostavalo bol rozdelovac - ten som vcera vymontoval (neviem ci som len ja drevo, ale zda sa mi ze u M20 v E30 je k tomu skutocne debilny pristup a malo miesta) a nestacil som sa divit, kontakty v hlave rozdelovaca uplne zoxidovane do hlbky, prepalene, proste ziadna pekna kovova ploska, to ani nahodou, palec bol celom ok. Tak som kontakty zbrusil az na kov, prihol do stredu aby bola zachovana vzdialenost, trosku obrusil aj kontakt palca, vystriekal a vycistil som to WD40 a sup s tym na auto. A bol som skutocne rad, ze to problem vyriesilo, okrem toho ze to chytilo na prve brnknutie (predtym som musel trosku pridat plyn a dlhsie tocit), tak vypadky zmizli
Takze na zaver, skontrolujte si rozdelovace u M20, je to mechanicka vec a ta proste unavou po nejakych kilometroch odide, v tomto je bezrozdelovacove zapalovanie skutocne lepsie omnoho...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Ale ved ja som nepisal nic o tom, ze to nikoho nenapadlo, alebo nieco podobne, sak samozrejme ze mi to plno ludi poradilo hned, a vobec sa necudujem, ze nikto nenapisal "pozri rozdelovac", akurat som teraz chcel napisat ze sa problem vyriesil a akym sposobom sa problem vyriesil, ak by nahodou mal niekto podobny, ale nabuduce si tu uz teda radsej nic pisat nebudem...
E30 325i
E34 535i
E34 535i
ALE pozor, pises ze jsi kontakty vystrikal pripravkem WD40. To neni dobre. Casem se tam na zbytek silikonoveho oleje z WD40 nachyta prach a spalene mikrocastecky z kontaktu a polovodive pokryji steny vicka. Zacne to vodit a budes opet v prusvihu. Citlivost na vlhko, zimu, teplo, ... Silikonovy olej se uz neda uplne vycistit, proste ty molekuly moc klouzou.
Na vysokonapetovy okruh se NESMI pouzivat zadny olej! Na cisteni jen lih, nebo neco podobneho. CISTOTA a SUCHO to je klic ke spolehlivosti High Voltage sekce
Takze bych si dovolil radit, porid si novy palec a viko rozdelovace.
Na vysokonapetovy okruh se NESMI pouzivat zadny olej! Na cisteni jen lih, nebo neco podobneho. CISTOTA a SUCHO to je klic ke spolehlivosti High Voltage sekce
Takze bych si dovolil radit, porid si novy palec a viko rozdelovace.
Dakujem za radu, to som nevedel
. No ze potrebujem novy rozdelovac, mi bolo jasne hned jak som to dal dole a uvidiel tie kontakty, zatial som to len provizorne spravil aby som mohol normalne jazdit, kym nezozeniem nejaky funkcny rozdelovac, lebo novy aj s palcom za nejake 3 litre sa mi kupovat skutocne nechce...
E30 325i
E34 535i
E34 535i