Výměna Board Compu - jak?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Výměna Board Compu - jak?

Příspěvek od Alex_78 » 27. 02. 2004 11:04

Potřeboval bych poradit jak vyměnit (a zda vůbec lze) malý BC (ten s teplotou/časem/datumem) za velký (průměrná spotřeba/dojezd/teplota...).
Nevíte někdo? Mám oba kompletní...

Alex

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 02. 2004 17:31

Trochu OT: Veľký BC máš z auta, ktoré malo rovnaký motor aj počet valcov? Ak nie, máš rovnaký problém ako ja :oops: :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 27. 02. 2004 17:33

2max: a jaký to je problém?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 02. 2004 17:38

BC má vzadu šteker, (teda aspoň ten môj má), je to niečo podobné ako na palube z plasťáku. ten šteker určuje konkrétny typ auta, motor, objem valcov, default hodnota spotreby od výrobcu, objem nádrže a tak. Proste keď máš iný, je to pruser a ukazuje bludy.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 27. 02. 2004 17:42

to jsem si myslel a proto se zeptal 8)
asi před 3 lety jsem BC montoval do svýho combíka, byl tam motor 1,8 is a ten štekr jsem si obědnal u Bychla-stál asi 1000,- kč s dph a měl jsem pokoj...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 02. 2004 17:45

Mirek píše:to jsem si myslel a proto se zeptal 8)
asi před 3 lety jsem BC montoval do svýho combíka, byl tam motor 1,8 is a ten štekr jsem si obědnal u Bychla-stál asi 1000,- kč s dph a měl jsem pokoj...
Ten čo ja potrebujem stojí u nás 1980 Sk, kurňa. Navyše auto plasťák, budíky z chromáku, tak bohvie, či to bude šlapať, keď to vymením.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 01. 03. 2004 10:32

Max-Max píše:Trochu OT: Veľký BC máš z auta, ktoré malo rovnaký motor aj počet valcov? Ak nie, máš rovnaký problém ako ja :oops: :lol:
Nene, to by melo byt OK - velkej BC je z 325i '86 a malej je v 325i '89. Chci dat velkej z chromaka do plastaka. Zajima me :?: zda jde pouze o zapojeni konektoru/ů (to snad zvladnu) nebo neco prekernejsiho ( manipulace s ridici jednotkou atp.). Nemam ETK tak to tezko zjistim... tak pls poradte. Diky.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 03. 2004 14:37

Musíš vybrať káblovačku k veľkéhu a dať ho do plasťáka. Nezvyknú byť naťahané kablové zväzky. Na www.e30.cz v sekcii technika je to dosť dobre rozkreslené.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět