Po 5500ot/min prestane jet // 318 M40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Torque-iS
Příspěvky: 161
Registrován: 29. 01. 2006 16:34
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Po 5500ot/min prestane jet // 318 M40

Příspěvek od Torque-iS » 15. 09. 2007 22:57

Pravě posledních pár dní řešíme problém s 318i M40.

Auto po překročení 5500ot./min zacne jet jakoby na tri valce*. Ale točí klidně dál(hůře). Když přeřadím a otačky spadnou pod 5500 trvá motoru asi pul sekundy nez rachot ustane a motor se chytne*.

Na aute jsou nové svíčky, zapalovací kabely, vymeněné víčko rozdělovače, druhé vstřiky(dělá to na oboje stejně), palivový filtr nový, civka druhá(děla to na oboje stejně), odtrh v poradku, tlaky v poradku, proměřeno dynamicky cele zapalování na paralelní diagnostice( Doba preskocení jiskry,napeti na primaru, sekundaru...)

Vačka na pohled vypada dobře, bez výrazného či neobvyklého opotřebené

Tak mi hergot někdo prosím poraďte proč to děla:(. Majitel je s toho nešťasný a já už taky :oops:

Díky za každou radu
Obrázek
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 15. 09. 2007 23:25

hydra.
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Uživatelský avatar
Torque-iS
Příspěvky: 161
Registrován: 29. 01. 2006 16:34
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Torque-iS » 17. 09. 2007 12:09

Forreet píše:hydra.
to asi ne :D
Obrázek
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 17. 09. 2007 20:31

a proc by ne? kdyz jsi kompletne promeril zapalovaci system, tak ten muzes vyloucit, kdyby to bylo neco kolem rozvodu, tak to rachta porad i v nizsich otackach...Co rano kdyz je to studeny?mlati v motoru a pak to ztichne?
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 17. 09. 2007 20:38

to už jsem řešil několikrát Vačka a vahadla když to roztoším nad 5500otáček tak to ztratí výkon a když přeřadím a drřím to tak to ještě chvilku dělá a pak to přestane dokud se nedostanu zase nad 5500otáček
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Torque-iS
Příspěvky: 161
Registrován: 29. 01. 2006 16:34
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Torque-iS » 17. 09. 2007 20:38

budha píše:a proc by ne? kdyz jsi kompletne promeril zapalovaci system, tak ten muzes vyloucit, kdyby to bylo neco kolem rozvodu, tak to rachta porad i v nizsich otackach...Co rano kdyz je to studeny?mlati v motoru a pak to ztichne?
Ne. Hydrostely samozrejme cvakaji, trosku jsme je utisili takovou tou srackou do oleje. Ale ktera M40 necvaka, je v planu je vymenit. Kazdopadne podle par lidi co ten motor poslouchali a rozumi tomu, je problem nekde v elektronice. No ve stredu budu pokracovat v diagnostice. Myslel jsem ze mi nekdo poradi:(
Obrázek
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz

Uživatelský avatar
Torque-iS
Příspěvky: 161
Registrován: 29. 01. 2006 16:34
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Torque-iS » 17. 09. 2007 20:42

Ivo píše:to už jsem řešil několikrát Vačka a vahadla když to roztoším nad 5500otáček tak to ztratí výkon a když přeřadím a drřím to tak to ještě chvilku dělá a pak to přestane dokud se nedostanu zase nad 5500otáček
To zni blbě :( ale vacka nevypada vubec zle
Obrázek
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 17. 09. 2007 20:48

Zkus zkonrolovat vstřikování. Tlakový ventil, vstřiky, možná pal. filtr nebo i možná benz. pumpa. Nad 5500 ot. nestíhá tlačit a při přeřezení chvíli trvá než zas dotlakuje. Zkontroluj taky těsnost pal. vedení.

Uživatelský avatar
Torque-iS
Příspěvky: 161
Registrován: 29. 01. 2006 16:34
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Torque-iS » 17. 09. 2007 20:50

Balda píše:Zkus zkonrolovat vstřikování. Tlakový ventil, vstřiky, možná pal. filtr nebo i možná benz. pumpa. Nad 5500 ot. nestíhá tlačit a při přeřezení chvíli trvá než zas dotlakuje. Zkontroluj taky těsnost pal. vedení.
psal jsem ze vstriky jsou jine, palivovy filtr novy, cerpadlo ok, regulator tlaku jsme taky menili. pal. vedeni tesne :roll:

Ale díky
Obrázek
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz

Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 17. 09. 2007 22:21

V elektronice to není, je to opravdu v železe. Vačka, vahadla, hydra. Kdysi jsem to v zoufalství řešil výměnou motoru za motor s tím že vše okolo zůstalo původní včetně sacího potrubí se vstřikama.
Jestli je vačka malinko projetá, tak vahadla jsou určitě projetá o dost víc a když se k tomu ještě přidají ne úplně 100% hydra, je to podle mě možný.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 18. 09. 2007 00:18

nechapu proč se postupně dostane na každýho majitele m40 a nikdo si to tady nepročte nebo někde na vrakáči neprohlídne...

neustále se tu rozvíjejí fámy znějící zjednodušeně stylem m40=cvakající hydroštely

to co je tak mohutně slyšet z tech motoru přeci nemužou vydávat hydroštely...ano i oni cvakaj zprvu ale ne tak...do ty doby kdy totiž cvakaj jen hydra si toho žadnej majitel m40 nevšimne

slyšeli jste někdy cvakat hydra u jinejch motorů než bmw? nebo treba i jinejch od bmw a ne m40? např. m52 m54?

nezdá se vám že jde o opravdu uplně jinej zvuk?

to co Vám všem tady cvaká jsou bez urážky vyjetý vačkový hřídele, osekaný koníky a v poslední řadě hydra...zkurvený motory?

a víte proč když uděláte GO hlavy začne to cvakat po krátké době znovu a zase se to vydře?

proto že se u toho serou a ucpávaj sprchování...základní hovadina o který každej druhej řešič hydroštelů ani netuší že tam existuje v tom motoru...součástka jež má zásadní vliv na vrchní část motoru u všech konstrukcí...jen kvuli tomu odchází vačky a vše okolo u všech motorů...v kombinaci s přejetejma olejema...m40 je na to holt speciálně náchylnej :wink:

ještě jsem neviděl benzinovej motor kterej potřeboval vyměnu hydrostavitek aniž by k tomu předchazela nějaká další závada...např. Escorty 16ti ventyly, starý XR3i osmiventyly...siery DOHC, jakejkoli jinej motor bmw do současnosti? někde se serou hydra?

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 18. 09. 2007 05:44

Balda píše:Zkus zkonrolovat vstřikování. Tlakový ventil, vstřiky, možná pal. filtr nebo i možná benz. pumpa. Nad 5500 ot. nestíhá tlačit a při přeřezení chvíli trvá než zas dotlakuje. Zkontroluj taky těsnost pal. vedení.
to vše jsem zloušel a nic je to vačkou a vahadly a jak píše adam je to hlavně sprchováním jelikož se v příručce píše že se má měnit při výměně oleje a to nikdo nedělá
Život je jen náhoda .....

Odpovědět