Kardanova tyc - delka
Kardanova tyc - delka
1989 - plastak - 4 dv - M40 1.6 manual - benzin
1987 - chromak - 4 dv - M10 1.8 automat - benzin
je delka kardanove tyce stejna? primo od prevodovky az po zadni difrencial.
1987 - chromak - 4 dv - M10 1.8 automat - benzin
je delka kardanove tyce stejna? primo od prevodovky az po zadni difrencial.
M.I.R.E.C. : Maximálně Inteligentní Rychlý Efektivní Cizinec
Upresnim problem.studeny nebo teply motor,,zaradim jednicku a pohnu se decentne,drzim na 2000 otackach, jakmile sundam nohu z plynu tak to cukne z autem,a taky tak kdyz nohu dam zpatky na plyn. nekdo se vyjadril ze to bude vylagrovanym krizem na kardanu.ovsem zvuk a to seknuti jakoby slo od diferaku, vymenil jsem diferencial a sklidnilo se to tak trosku,avsak je to tam porad.jakoby nekde byla vule nebo neco.
M.I.R.E.C. : Maximálně Inteligentní Rychlý Efektivní Cizinec
ne, tomu se riká mrkevMIREC píše:tisicihran je predsa na prevodovce jak se dava na motor (setrvacnik)Bajzík píše:Nenechá se povysouvat z toho tisícihranu?
na diferaku drzi kardan na 4 a na prevodvce tusim na 6 sroubech ne? aspon u mne
kardan je ale ze dvou castí ...jedna se zasouvá tisicihranem do druhé...tim se da zkorigovat rozdíl v délce...neslouží ale k tomu, nýbrž k doladění nepřesnosti při demontáži nebo montáži čehokoli k čemu drží...tim chtěl bajzík říct že když by se ti ta delka tech kardanu lišila např. o tři centimetry tak že to třeba vpohodě doženeš tim tisicihranem
ale muj nazor je že to tam pasuje ikdyž zaručit ti to nemužu
a jo jo,uz vim o jakym 1000 hranu se mluvii, asi to zmerim,,kdyz nekoho napadne v cem muze byt to cukani tak budu taky rad za jakekoli info.thx
adam320 píše:ne, tomu se riká mrkevMIREC píše:tisicihran je predsa na prevodovce jak se dava na motor (setrvacnik)Bajzík píše:Nenechá se povysouvat z toho tisícihranu?
na diferaku drzi kardan na 4 a na prevodvce tusim na 6 sroubech ne? aspon u mne
kardan je ale ze dvou castí ...jedna se zasouvá tisicihranem do druhé...tim se da zkorigovat rozdíl v délce...neslouží ale k tomu, nýbrž k doladění nepřesnosti při demontáži nebo montáži čehokoli k čemu drží...tim chtěl bajzík říct že když by se ti ta delka tech kardanu lišila např. o tři centimetry tak že to třeba vpohodě doženeš tim tisicihranem
ale muj nazor je že to tam pasuje ikdyž zaručit ti to nemužu
M.I.R.E.C. : Maximálně Inteligentní Rychlý Efektivní Cizinec
no to co popisujes mohlo samopzrejme bejt v diferaku, nejspis to tam i castecne bylo kdyz se to uskromnilo po jeho vymene...vule krom toho muze bejt kdekoli po ceste na hridely...u tech krizu kardanu zajisté ale nemyslel bych si ze to bude tak znatelne nebo ze to dokonce cinkne...casto bejvá vule na hlavní hridely primo v prevodovce...je to daný stářim a tim co maj za sebou najeto...taky si prohlidni hardyspojku(mezi kardanem a unašečem na převodovce)
nebo jsem jednou řešil něco podobnýho a bylo uvolněný středový uložení toho kardanu...fyzicky na hřídely vule nebyla ale při přidání to občas takhle zacvakalo
nebo jsem jednou řešil něco podobnýho a bylo uvolněný středový uložení toho kardanu...fyzicky na hřídely vule nebyla ale při přidání to občas takhle zacvakalo
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
..jak píše Adam, měl jsem podobnou vůli a škubání, po výměně kardanu, poloos, difru nachvíli zmizela a posléze tam byla zase...nakonec jsem přišel na to, že je v převodovce a roznáší se dál...jinak ten kardan můžeš prodloužit tím vysunutím u té převlečné matice relativně dost, ale všeho s mírou 

ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek