Optimální spojení..?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Optimální spojení..?

Příspěvek od DAN » 28. 02. 2004 17:57

.. situace: sportovní tlumiče (kratší zdvih, tužší charakteristika) ve spojení se seriovými pružinami (větší zdvih, měkčí charakteristika)
Otázka: ničej se ty tlumiče ? - to mě zajimá, je mi jasný, že spojení není optimální.

Konkrétně: tlumiče pro M-Technik a seriový pružiny :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 29. 02. 2004 19:39

Díky, tak to udělám. :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

...

Příspěvek od Petr Bohm » 29. 02. 2004 21:19

U M tech by to neměl být problém,páč není moc sníženej,mám za to ,že 40mm

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29. 02. 2004 21:22

já myslím že jen 15 mm

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

.

Příspěvek od Petr Bohm » 29. 02. 2004 21:31

Mám sice M tech1,ale pod vanu dám leda tak stovkový Máčka na stojáčka,asi jinej podvozek????

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29. 02. 2004 21:39

u všech kol změříme vzdálenost mezi dolní hranou spodního podběhu blatníku a výčnělkem ráfku. Předpoklad: vozidlo je normálně zatíženo a má sériový rozměr kol.
Požadovaná hodnota: všechny modely kromě*P-565 mm,505 mm
*M-Technic P-550 mm,Z-490 mm
*Touring M-Technic P-545 mm,Z-495 mm
*Cabrio P-570 mm,Z-510

Uživatelský avatar
Petr Bohm
Příspěvky: 301
Registrován: 28. 03. 2003 12:22
Bydliště: Chomutov

....

Příspěvek od Petr Bohm » 29. 02. 2004 21:52

Já teď mám origo 14ky a 195/60/14,takže skoro beze změn

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 01. 03. 2004 06:04

Dóbroš. Myslel jsem hlavně na to, že tlumič pracuje v jiný oblasti-že je třeba "moc vytaženej" a maká třeba jen od "horní meze - k prostředku". A ne kejvačka okolo prostředku :D :roll:
A tím, že by se mohl kurvit.
Díky kamarádi za snahu poradit. Petr napsal, že no problemo, ták díkkkk, jsi mě trošku uklidnil.
Kupoval jsem dost drahý tlumiče s tím, že mám M-Technik pružiny, ale tomu déžovi z reichu stálo za to pružiny prodat(nebo chtěl měkčí)-každopádně mi to néřek. Měl jsem auto f servizu a tam mi kvákli přitáhni tlumiče-ták jsem koupil ty nejdražší-dost zbytečně.
BMW The Ultimate Driving Machine

Odpovědět