klepani v motoru
Myslím, že to nejsou vstřiky, ani sprcha, ani vůje ventilů ale ojeté koníky.
Ty mezi ventilem a vačkou.
Jen nevím která část koníku.
1) otlučené excentry koníků-dosedající na ventily
2) uvolněné kameny koníků dosedající na vačku-jsou v koníku nalisovány
3) vůle koníku na vodící tyči
4) opotřebená plocha kamene koníku-časem se z rádiusu stává rovina
5) ojetá vačka
6) všechny tyto věci do kupy.
Sám bych to rád věděl, protože mi to už tluče taky -a dost.
Dělá mi to už na třetím motoru co mám-325, 320 atd.
A to jsem ventily nastavval -vždy.
Ty mezi ventilem a vačkou.
Jen nevím která část koníku.
1) otlučené excentry koníků-dosedající na ventily
2) uvolněné kameny koníků dosedající na vačku-jsou v koníku nalisovány
3) vůle koníku na vodící tyči
4) opotřebená plocha kamene koníku-časem se z rádiusu stává rovina
5) ojetá vačka
6) všechny tyto věci do kupy.
Sám bych to rád věděl, protože mi to už tluče taky -a dost.
Dělá mi to už na třetím motoru co mám-325, 320 atd.
A to jsem ventily nastavval -vždy.
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.
Ale to klepe nahoře s pod ventil víka a to mám nové všechny ložiska na klice i ojnicích a jiné čerpadlo než jsem měl.Pinki píše:A nebo to dělá i olejové čerpadlo,když už má větší vůle než má mít.Samozřejmě s tím souvisí i stav všech vůlí v ojničních i hlavních ložisek.Tím pádem to maže méně vrch a klepe to.
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.
Jo, tím jsem nemyslel Tvůj případZaja.cz píše:Ale to klepe nahoře s pod ventil víka a to mám nové všechny ložiska na klice i ojnicích a jiné čerpadlo než jsem měl.Pinki píše:A nebo to dělá i olejové čerpadlo,když už má větší vůle než má mít.Samozřejmě s tím souvisí i stav všech vůlí v ojničních i hlavních ložisek.Tím pádem to maže méně vrch a klepe to.

Na té m20 to nedokážu přesně říct čím to bylo,protože jsme ta měnili totálně projetou vačku,projeté koníky (to byly hrany jak cip) a olej čerpadlo.Jelikož ten týpek neměl na novou,nebo starší dobrou hlavu,tak jsme tam nechali tu co tam byla.Rýhy na hlavě v uloženích vačky byly místy i přes 0.5mm, možná i víc.Po výměně koníku za starší,ale vzhledově v supr stavu byl motor ůplně tichoučký.Je pravda,že nevím jak je na tom teď.Fakt nevím
Třeba Malutkeho motor ,taky klepe sezhora,vačka je supr ,koníky taky.Takže buď čerpadlo a nebo vodítka ventilů.
Za 2 měsíce Ti to řeknu,jak to budem rozebírat.
Ty vole, tak vodítka ventilů mě nenapadly.Pinki píše:Jo, tím jsem nemyslel Tvůj případZaja.cz píše:Ale to klepe nahoře s pod ventil víka a to mám nové všechny ložiska na klice i ojnicích a jiné čerpadlo než jsem měl.Pinki píše:A nebo to dělá i olejové čerpadlo,když už má větší vůle než má mít.Samozřejmě s tím souvisí i stav všech vůlí v ojničních i hlavních ložisek.Tím pádem to maže méně vrch a klepe to.Rešil jsem to kdysi na mojí m 10 a i na m20 525i .Na m10 jsem měnil olej čerpadlo a seřídil ventilovou vůvi o 0.05 mm méně, než má být a bylo to v pohodě-teda ůplně tichučké to nebylo ,ale rozíl v hlučnosti byl velký.
Na té m20 to nedokážu přesně říct čím to bylo,protože jsme ta měnili totálně projetou vačku,projeté koníky (to byly hrany jak cip) a olej čerpadlo.Jelikož ten týpek neměl na novou,nebo starší dobrou hlavu,tak jsme tam nechali tu co tam byla.Rýhy na hlavě v uloženích vačky byly místy i přes 0.5mm, možná i víc.Po výměně koníku za starší,ale vzhledově v supr stavu byl motor ůplně tichoučký.Je pravda,že nevím jak je na tom teď.Fakt nevím
Třeba Malutkeho motor ,taky klepe sezhora,vačka je supr ,koníky taky.Takže buď čerpadlo a nebo vodítka ventilů.
Za 2 měsíce Ti to řeknu,jak to budem rozebírat.
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.