brzdy
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 20. 09. 2006 18:25
brzdy
ahoj mam dotaz.mam 320i dal jsem kotoucovou napravu a ted mi brzdi vic zadek nez predek da se stim neco delat?a jeste jestli jsou na predku u 325 odlisny brzdy nez na 320??dik moc za odpovedi.
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdy
S tím rozdílem v účinnosti se dá dělat to, že dáš nové kotouče a destičky na předek a vyměníš brzdovku. Pokud jsi to udělal, je možné, že přední brzdy budou nějak zatuhlé, ale to si myslím je málo pravděpodobné.Bortl Ladislav píše:ahoj mam dotaz.mam 320i dal jsem kotoucovou napravu a ted mi brzdi vic zadek nez predek da se stim neco delat?a jeste jestli jsou na predku u 325 odlisny brzdy nez na 320??dik moc za odpovedi.
Přední brzdy na šestiválcích jsou stejné, pokud máš chlazené kotouče - na 320i jsi mohl mít nechlazené.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: brzdy
Dane, hodne se podcenuje fakt, ze pro bubnove brzdy je nutno vyvinout vetsi silu pro buben nez pro kotouc, tedy pri vymene zadni napravy by se mel menit i hlavni brzdovej valecDan td píše:S tím rozdílem v účinnosti se dá dělat to, že dáš nové kotouče a destičky na předek a vyměníš brzdovku. Pokud jsi to udělal, je možné, že přední brzdy budou nějak zatuhlé, ale to si myslím je málo pravděpodobné.Bortl Ladislav píše:ahoj mam dotaz.mam 320i dal jsem kotoucovou napravu a ted mi brzdi vic zadek nez predek da se stim neco delat?a jeste jestli jsou na predku u 325 odlisny brzdy nez na 320??dik moc za odpovedi.
Přední brzdy na šestiválcích jsou stejné, pokud máš chlazené kotouče - na 320i jsi mohl mít nechlazené.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Nevim nevim, ale mám stejnou zkušenost jako Dan td. Do auta, které bylo původně 316i M10 (1.8 obsah, bubny vzadu) jsem dal nápravy z ISa (kotouče všude, vepředu chlazený) a brzdový válec a všechny trubky atd. zůstaly původní z M10 a najeto na tom mám přes 11tkm a brzdí to naprosto bez problémů jako každá jiná E30.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Pokud se nepletu tak buben ma valec 20,64/20,64 nebo 20.64/19,05 ten prvni jsem mel urcite ten druhy jsem jeste nevidel jinac ten tvuj valec 22/22se nedelal vubecdo E30Hanis píše:Kotouče vzadu - válec 22mm/17,5mm
Bubny vzadu - válec 22mm/22mm
řekl bych že je to jasný
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42