zdravim, mam problem, vymenil jsem vsechny budiky, a najednou mam omezovac asi ve 4200, asi 3 mesice auto nejezdi, ale predtim byl normal neco za 6000, asi bude chyba v budikach co myslite???
jo a jeste, kdyz mam volnobech tak motor drzi sqele otacky, ale kdyz slapu na brzdu tak kolisaj a lehce to chcipa.
nevite nekdo jak tyto problemy vyresit???
dik moc
vymena budiku -> problem
vymena budiku -> problem
tel. 732 583 211
Re: vymena budiku -> problem
Žádnej omezovač ve 4200 nemáš, zřejmě jsi dal přístrojovku z šestiválcovýho auta do čtyřválce.petras66 píše:zdravim, mam problem, vymenil jsem vsechny budiky, a najednou mam omezovac asi ve 4200, asi 3 mesice auto nejezdi, ale predtim byl normal neco za 6000, asi bude chyba v budikach co myslite???
jo a jeste, kdyz mam volnobech tak motor drzi sqele otacky, ale kdyz slapu na brzdu tak kolisaj a lehce to chcipa.
nevite nekdo jak tyto problemy vyresit???
dik moc
Nutno dát správnej kódovací člen - popsáno to tu xx-krát.
Brzdění a kolísání otáček je divný - mezi tím má souvislost třeba posilovač brzd, kterej využívá podtlak ze sání.
- TURBO_KrteK
- Příspěvky: 223
- Registrován: 09. 09. 2004 16:22
- Bydliště: Káraný
Zdravím, taky mám dotaz ohledně přístrojovky. Mám přístrojovku bez otáčkoměru s hodinama v E30 318i Coupe r.86. Když jsem dal do auta druhou přístrojovku s otáčkoměrem r.v.89 nejde nulovat sevisní kontrola. Při spojení správných konektorů v motorovém prostoru.
Tato přístrojovka je vytáhnutá taky z 318i r.87 kde ji už někdo dřív dal. Zajímavé je, že v tomto autě jde vynulovat servisní interval normálně.
Přístrojovky jsou znatelně rozdílné, v mojí staré jsou 2x1.2V tužkové baterky, v té nové jsou nějaké menší akumulátory 2x3.2V+ nějaký switch.
Když do mojí staré palubovky dám budík s otáčkoměrem místo hodin, tak to nefunguje.
Zajímalo by mě v čem je problém, protože věčně nebudu mít druhé auto kde bych intervaly nuloval. Díky za rady
Tato přístrojovka je vytáhnutá taky z 318i r.87 kde ji už někdo dřív dal. Zajímavé je, že v tomto autě jde vynulovat servisní interval normálně.
Přístrojovky jsou znatelně rozdílné, v mojí staré jsou 2x1.2V tužkové baterky, v té nové jsou nějaké menší akumulátory 2x3.2V+ nějaký switch.
Když do mojí staré palubovky dám budík s otáčkoměrem místo hodin, tak to nefunguje.
Zajímalo by mě v čem je problém, protože věčně nebudu mít druhé auto kde bych intervaly nuloval. Díky za rady
- TURBO_KrteK
- Příspěvky: 223
- Registrován: 09. 09. 2004 16:22
- Bydliště: Káraný