klinovy remen

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

klinovy remen

Příspěvek od ajfel » 19. 02. 2005 19:53

prosim prosim, jaky klinovy remen koupit na 1.8 M40 k alternatoru a jaky k vrtuli chladice :?:
moc dekuju
petr

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 19. 02. 2005 20:04

Je to jeden a ten samy, 10x1013
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 19. 02. 2005 20:18

Francis píše:Je to jeden a ten samy, 10x1013
moc diky :)
mi pripadal ten altikovy delsi .... (pres 3 remenice)
..

je nejaky problem s vymenou?
snad ne :)
petr

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 19. 02. 2005 20:25

ajfel píše:
Francis píše:Je to jeden a ten samy, 10x1013
moc diky :)
mi pripadal ten altikovy delsi .... (pres 3 remenice)...
Asi v tom nemas docela jasno - klinovy remen spojuje klikovy hridel, cerpadlo chladici kapaliny (a tim vrtuli za chladicem) a alternator. Dalsi kratsi remeny tam mohou byt na servopumpu nebo na klimakompresor.
Klinak na servopumpu je 10x800, na klimakompresor 12,5x840
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 19. 02. 2005 20:32

Francis píše:
ajfel píše:
Francis píše:Je to jeden a ten samy, 10x1013
moc diky :)
mi pripadal ten altikovy delsi .... (pres 3 remenice)...
Asi v tom nemas docela jasno - klinovy remen spojuje klikovy hridel, cerpadlo chladici kapaliny (a tim vrtuli za chladicem) a alternator. Dalsi kratsi remeny tam mohou byt na servopumpu nebo na klimakompresor.
Klinak na servopumpu je 10x800, na klimakompresor 12,5x840
aha ...
diky za info .. ja tam jen tak nahlid, ze jsou remeny ko ...
(minimalne ten delsi) .. dival jsem se na nej, jelikoz kvici - prokluzuje ..
druhy bude ten na servo ...
(mam auto 14dni a jeste jsem pri tom pocasi nestih do motoru poradne kouknout :(
takze se omlouvam za nepresne dotazy ...
petr

Uživatelský avatar
Piettro
Příspěvky: 103
Registrován: 12. 10. 2005 13:33
Bydliště: Michalovce, Slovakia

Příspěvek od Piettro » 16. 08. 2007 08:07

Francis píše:
ajfel píše:
Francis píše:Je to jeden a ten samy, 10x1013
moc diky :)
mi pripadal ten altikovy delsi .... (pres 3 remenice)...
Asi v tom nemas docela jasno - klinovy remen spojuje klikovy hridel, cerpadlo chladici kapaliny (a tim vrtuli za chladicem) a alternator. Dalsi kratsi remeny tam mohou byt na servopumpu nebo na klimakompresor.
Klinak na servopumpu je 10x800, na klimakompresor 12,5x840
scem sa opytat je to tak isto aj o 1,6 M40?

t.j. klinovy remen na altik ide cez tri kladky? (kľukovy hriadel, vodná pupma, altik)

dik
Piettro 316i, M40

Uživatelský avatar
Piettro
Příspěvky: 103
Registrován: 12. 10. 2005 13:33
Bydliště: Michalovce, Slovakia

Příspěvek od Piettro » 20. 08. 2007 09:49

neaktuálne, vyriešené
Piettro 316i, M40

Odpovědět