baterky
Jo tohle tama je velmi oblibene,hned po oleji do motoru.Jsi taky linej hledat,co? 
Vysledek hledani cca 0,5min:
baterie-v-pristrojovce-t17830,highlight,baterie.html
viewtopic.php?t=11097
Baterky sezenes v kazdym slusnym elektru a nebo v obchode kde prodavaj elektro soucastky,kde jinde,ze?. Je to normalni 1,2NiCd baterie.Jestli neumis pajet vyser se na to a dej to mistnimu clenovy Dragon - specialista na elektroniku.

Vysledek hledani cca 0,5min:
baterie-v-pristrojovce-t17830,highlight,baterie.html
viewtopic.php?t=11097
Baterky sezenes v kazdym slusnym elektru a nebo v obchode kde prodavaj elektro soucastky,kde jinde,ze?. Je to normalni 1,2NiCd baterie.Jestli neumis pajet vyser se na to a dej to mistnimu clenovy Dragon - specialista na elektroniku.
a nevis kolik takovyhle baterky stoji? jestli se na to nemam vysrat kvuli takovy kravineBigMara píše:Jo tohle tama je velmi oblibene,hned po oleji do motoru.Jsi taky linej hledat,co?
Vysledek hledani cca 0,5min:
baterie-v-pristrojovce-t17830,highlight,baterie.html
viewtopic.php?t=11097
Baterky sezenes v kazdym slusnym elektru a nebo v obchode kde prodavaj elektro soucastky,kde jinde,ze?. Je to normalni 1,2NiCd baterie.Jestli neumis pajet vyser se na to a dej to mistnimu clenovy Dragon - specialista na elektroniku.
Napadlo mě vyměnit komplet budíky. Otázkou ale je jestli to je u chroma stejný jako u plasta a fungovalo by to a dááále která alternativa je na výměnu dostupnější z hlediska nákupu baterek respektive jejich sehnání. 

BMW E21 316, Škoda 130L, VAZ Lada 1500, Nissan Silvia S13, Mazda RX7 Savanna, Škoda 125L, Škoda Favorit Black line, Mitsubishi Pajero Wagon, Škoda Favorit 135L, Peugeot 405 SRi, BMW E30 318i, BMW E34 525i ---> BMW E21 318i, BMW E38 740iA
Jen bych upresnil, ze vetsina pristrojovek je osazena akumulatory NiCd 500mAh, ktere po tech cca 20 letech opravdu umrou. Od roku cca 90 vyse (defakto Cabrio a Touring) je osazena akumulatory Li-Ion ktere by meli byt k majiteli vice friendly...
Jen jedna zkusenost z minuleho tydne - napr. u 324d nefunkcni akumulatory znefunkcni i otackomer (u benzinovych verzi jsem se s tim nesetkal)
Dnes se jiz 500mAh NiCd spatne shani, ale i 1000mAh zatim nevykazuji problemy s nabijenim elektronikou pristrojovky.
Vasek.
Jen jedna zkusenost z minuleho tydne - napr. u 324d nefunkcni akumulatory znefunkcni i otackomer (u benzinovych verzi jsem se s tim nesetkal)
Dnes se jiz 500mAh NiCd spatne shani, ale i 1000mAh zatim nevykazuji problemy s nabijenim elektronikou pristrojovky.
Vasek.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
No ja mam plastaka z 88 a mam tam asi jeste ze serie baterky Sanyo lithium.. tak nevim jestli nepokazim nic tim kdyz tam dam Nimh??Vasa píše:Jen bych upresnil, ze vetsina pristrojovek je osazena akumulatory NiCd 500mAh, ktere po tech cca 20 letech opravdu umrou. Od roku cca 90 vyse (defakto Cabrio a Touring) je osazena akumulatory Li-Ion ktere by meli byt k majiteli vice friendly...
Jen jedna zkusenost z minuleho tydne - napr. u 324d nefunkcni akumulatory znefunkcni i otackomer (u benzinovych verzi jsem se s tim nesetkal)
Dnes se jiz 500mAh NiCd spatne shani, ale i 1000mAh zatim nevykazuji problemy s nabijenim elektronikou pristrojovky.
Vasek.
takze to muzu i tyhle vetsi? http://www.ukazto.com/img/Fotka13_1-v2d1.jpg jsou tam takovy maly burty ale snad to je jednoPinki píše:Kup tam jakékoli nabíjecí baterky,napájej kontakty a máš klid na hodně dlouho,věř mi

Ver cemu uznas za vhodne, ale pokud ve tve pristrojovce jsou pouzite lithiove clanky dal bych tam opet clanky stejne konstrukce. Ono totiz ta pristrojovka je i nabiji a nabijeci charakteristika Li-Ion clanku je hodne rozdilna od clanku NiCd a NiMh.
Ale mozna to vi na druhe strane republiky jinak. A pokud nejsi alespon trochu kamarad s pajkou, odsavackou atd. tak to nech radeji nejakeho kamose vymenit. Ono to neni "buhvijak" slozite, ale zase to neni "rusky" auto:)
Ale mozna to vi na druhe strane republiky jinak. A pokud nejsi alespon trochu kamarad s pajkou, odsavackou atd. tak to nech radeji nejakeho kamose vymenit. Ono to neni "buhvijak" slozite, ale zase to neni "rusky" auto:)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Nejde mi ekonoměr,otáčkoměr a diody na olej.Vasa píše:Jen bych upresnil, ze vetsina pristrojovek je osazena akumulatory NiCd 500mAh, ktere po tech cca 20 letech opravdu umrou. Od roku cca 90 vyse (defakto Cabrio a Touring) je osazena akumulatory Li-Ion ktere by meli byt k majiteli vice friendly...
Jen jedna zkusenost z minuleho tydne - napr. u 324d nefunkcni akumulatory znefunkcni i otackomer (u benzinovych verzi jsem se s tim nesetkal)
Dnes se jiz 500mAh NiCd spatne shani, ale i 1000mAh zatim nevykazuji problemy s nabijenim elektronikou pristrojovky.
Vasek.


BMW E21 316, Škoda 130L, VAZ Lada 1500, Nissan Silvia S13, Mazda RX7 Savanna, Škoda 125L, Škoda Favorit Black line, Mitsubishi Pajero Wagon, Škoda Favorit 135L, Peugeot 405 SRi, BMW E30 318i, BMW E34 525i ---> BMW E21 318i, BMW E38 740iA
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Cons: hele ty ses takovej jak bych to rekl slusne - vsevimvseopravimalenevimjestlidobreakolikto vydrzi... ja se s tvyma otazkama a opravama setkal tady vicekrat a furt mi z toho stoji mozek....
za1. - ses linej hledat a to ti jeste slovem linej lichotim. Proc? Protoze nejmene 100x! tady bylo x lidma potvrzeno ze nefunkcni baterky zrusi funkci service obvodu, otackomer a ekonomeru.
za 2. - ses bastlic. Proc? Protoze misto abys vyresil problem, resis symptom.
za 3. - ses opet linej a navic pouze teoretik, pac nejmene 100x tady bylo napsano ze pristrovky se mezi sebou lisi. Ne ani tak chrom a plast, jak spis od jisteho roku vyroby. Vse co je v aute jinak je uz bastleno predchozim majitelem. Opravdu hodne tu o tom psal Venca, jenze to chce snahu poslouchat a dat si poradit, ne jen se vecne ptat na to same.
Snazim se ti to objasnit kriticky a zaroven slusne, tak zkus popremyslet a nauc se konecne pouzivat tohle tlacitko, ma nazev HLEDAT. Rada o pouzivani tehle funkce plati i pro zakladatele tohoto topicu, pac vse na co se, milej Underbikere ptas a nejen v tomhle topicu, tady uz opravdu bylo a vycerpavajicim zpusobem je i vysvetleno.
Kurva, uz mne to sere jak ste lini.
za1. - ses linej hledat a to ti jeste slovem linej lichotim. Proc? Protoze nejmene 100x! tady bylo x lidma potvrzeno ze nefunkcni baterky zrusi funkci service obvodu, otackomer a ekonomeru.
za 2. - ses bastlic. Proc? Protoze misto abys vyresil problem, resis symptom.
za 3. - ses opet linej a navic pouze teoretik, pac nejmene 100x tady bylo napsano ze pristrovky se mezi sebou lisi. Ne ani tak chrom a plast, jak spis od jisteho roku vyroby. Vse co je v aute jinak je uz bastleno predchozim majitelem. Opravdu hodne tu o tom psal Venca, jenze to chce snahu poslouchat a dat si poradit, ne jen se vecne ptat na to same.
Snazim se ti to objasnit kriticky a zaroven slusne, tak zkus popremyslet a nauc se konecne pouzivat tohle tlacitko, ma nazev HLEDAT. Rada o pouzivani tehle funkce plati i pro zakladatele tohoto topicu, pac vse na co se, milej Underbikere ptas a nejen v tomhle topicu, tady uz opravdu bylo a vycerpavajicim zpusobem je i vysvetleno.
Kurva, uz mne to sere jak ste lini.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Max je vysírka založením,má to v povaze,už ho neřeším,ať si kecá co chce.
Vztekat se nebo se dokonce ještě omlouvat nebudu. Mám na krku 4 auta,každý jiný a prostě s E30 přicházím do styku nejmíň. Respektive nijak neprahnu po tom ten pekáč zahrnovat péčí. Neznám to auto a tak se prostě zeptám na problém který vidím. Starat se o 4 auta navíc stojí tolik,že se nelze divit když se s nejmíň oblíbeným (E30) snažím vydrbat za co nejmenších nákladů. Nemám neomezený prostředky a všechno dělám venku,žádný zvedáky,elektrika apod. A že to někomu vadí a vybral si mě za terč pro své mentální zvratky... Já ho taky nemám rád.
Ale rozhodně se nesnížím na jeho úroveň hlavního vysírky.
U spousty lidí jsem poznal že umí a opravdu podávají informace které jsou prostě skoro svaté. Max jen huhlá a naváží se bez kouska objektivity. Takže ho beru jako zdejšího drába který má v lecčems pravdu,možná i umí ale neumí se chovat. A s takovýma se nemám o čem bavit. 




to Cons:
To co obsahle pises je v urcitych smerech pochopitelne, ale celkem to nesouvisi s tim co Max pise. Myslim, ze potreba urcitych typu zasahu do fora je celkem nutna a v konecne fazi muze byt i vychovna pro ty cleny kteri slova kritiky vezmou jako navod na sebezlepseni.
Ale tohle je muj nazor - jsem od prirody klidas a pokud mi zde nejaky dotaz prijde zbytecny, tak na nej proste nereaguji:)
Vasek.
To co obsahle pises je v urcitych smerech pochopitelne, ale celkem to nesouvisi s tim co Max pise. Myslim, ze potreba urcitych typu zasahu do fora je celkem nutna a v konecne fazi muze byt i vychovna pro ty cleny kteri slova kritiky vezmou jako navod na sebezlepseni.
Ale tohle je muj nazor - jsem od prirody klidas a pokud mi zde nejaky dotaz prijde zbytecny, tak na nej proste nereaguji:)
Vasek.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Ale Vašku já vím o funkci hledat,bohužel se ve výsledcích nedá pořádně orientovat,mám pocit že to neprohledává názvy topiců ale jejich obsahy. Takže dám příklad. Budeš hledat video z Big BMW 2006... použiješ výraz Big BMW 2006 a s různým nastavením vyhledávání ti to najde: 7896 výsledků,pak 4 kde je v jednom pouze jeho program,s dalším nastavením 9095 výsledků,s dalším 17309 atd. Prostě funkce hledat je šíleně zasekaná horou nepodstatností které nehledáš jen proto,že v topicu o prodeji kol někdo před rokem napsal že byly kupovaný v roce 2006... A tak dále. Každý slovo z dotazu je obsaženo v příspěvcích tolikrát,že když nemáš štěstí tak prostě požadovanou informaci přehlídneš nebo nenajdeš vůbec. Zrovna tento příklad jsem řešil před týdnem,nakonec jsem našel jen link který už nefungoval a musel pomoct pan Google. Rád bych se neptal na hovadiny a rád bych nebyl Maxovi trnem v oku protože jeho hrubé neadekvátní reakce prostě dost těžce nesu. Ale uznej že přeci není nic špatnýho na tom se na něco zeptat. Ano,jsem vůl,mám E30,mám i knížku Jak na to,Haynes manual,E30 Electrical troubleshooting atd atd... ale spousta věcí tam prostě není. A protože to auto potřebuju konečně dodělat,v neděli jde na vyvářku kde se bude sundávat i komplet palubovka tak jsem si říkal že když ty už vytažený budíky prostě vyhodím a koupím jiný,možná to bude lepší. A hned je zle. Navíc já prostě nevím v čem se lišej budíky na chroma či na plasta nebo v čem podle roku jak Max psal. Stejně jako nevím jestli v tom už náhodou nejsou plasťácký budíky nacpaný,to auto mělo hodně pohnutej osud a pořádně se na tom vyřádili přede mnou. Já se jen daný stav snažím nějak zlepšit. Pokud ale jde o elektriku tak na to si netroufám i když v tom autě není v podstatě nic. A taky tam nefunguje hafo věcí které normálně fungovat mají. Třeba spínač světel zpátečky je ucvaklej a místo něj tam je vypínač kterým si je zapínáš manuálně. Prostě se z toho snažím udělat normální auto na denní jízdy ale jsem silně limitován jak financema,tak prostorama tak i tím že není moje a tudíž jsem přímo zodpovědnej za to co na tom zanedbám takže to musí být perfektní. A tak se ptám jak debil. Já se radši 3x zeptám než na základě dojmů že by to tak asi mělo být něco definitivně poseru. Nechápu co na tom Maxovi vadí,akorát chodí,nasírá lidi kteří se na něco zeptají ale nikdy neodpoví tak,aby se z toho dalo něco odvodit. Takže na dotaz řekněme: Mám E21 a nejdou mi stěrače napíše něco o tom že bylo načase aby se to auto už hodilo do šrotu protože E21 je šunka která nejede a je bez výbavy. Poradí tím? Ne. Dotkne se majitele? Zcela jistě. Jako omlouvám se všem za délku příspěvku jakož i jeho obsah,ale rozhodně se mi podobné jednání dost hrubě nelíbí a mám plné právo se proti tomu ohradit. Max ať už je kdokoli,disponuje čímkoli a v hierarchii fóra znamená cokoli by měl začít navštěvovat kursy slušného chování. Napadá lidi které nezná a tudíž absolutně nemá tušení s kým má tu čest stejně jako netuší čeho je daný jedinec schopen,čeho narozdíl od něj v životě dosáhl eventuelně jak je na tom se znalostmi v jiných oborech o kterých zase nemá ani páru Max. O krátkozrakosti takového jednání se nemá cenu bavit,to je Vašku jako kdybych tě hrubě napadl že víš hovno třeba o motorech v Peugeotu 407 a pak jsem zoufale potřeboval třeba jen vodítko,radu,pomoc když by mi třeba vyhořela elektrika na pětce. Ale tímhle nejen Max zde evidentně netrpí,dokáže vše,vše se mu daří a je spokojenej takže zůstanu u konstatování že je to sprostej hulvát.Vasa píše:to Cons:
To co obsahle pises je v urcitych smerech pochopitelne, ale celkem to nesouvisi s tim co Max pise. Myslim, ze potreba urcitych typu zasahu do fora je celkem nutna a v konecne fazi muze byt i vychovna pro ty cleny kteri slova kritiky vezmou jako navod na sebezlepseni.
Ale tohle je muj nazor - jsem od prirody klidas a pokud mi zde nejaky dotaz prijde zbytecny, tak na nej proste nereaguji:)
Vasek.

Administrátor ti nic rušit nemusí.Cons píše:A ještě něco. Byl bych vděčen adminovi kdyby mi zrušil účet,než tady být terčíkem za každou otázku,to radši začnu více prohledávat web vyhledávači protože to milý Maxi je mnohem účinnější a rychlejší a bez tvých komentářů. Děkuju.
Stačí, když sem, do sekce "Technika a servis" nebudeš psát takový příspěvky, který nikomu nepomůžou a jen zbytečně hrotí - ty tvoje poslední jsou bohužel přímo vzorový.
Nezapomeň, že fukce "Hledat" je o to méně použitelnější, o co více balastních a nehodnotných příspěvků se zde objeví.
Max-Max možná občas někoho sjede - dle mého jde ale o případy, kdy je to skutečně zapotřebí. Bez občasných korekcí by tu zůstaly jen haldy blafů a nezodpovězených dotazů, jako na lamerských diskusích, kterých po internetu mraky.