Komprese

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Rooster
člen E30.cz
Příspěvky: 261
Registrován: 19. 09. 2006 01:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Komprese

Příspěvek od Rooster » 15. 07. 2007 12:22

Nevite nekdo kolik ma mít motor M20 kompresní tlak???

Já naměřil cca:

1) 13bar 2)12bar 3)13bar 4)13bar 5)13bar 6)13bar

Motor mi na volnobeh houpe, jak kdyby nasaval falešnej vzduch.Je možný, že to dělá ten druhej válec???

Uživatelský avatar
milo
Příspěvky: 310
Registrován: 21. 11. 2004 16:54

Příspěvek od milo » 15. 07. 2007 12:29

mozna nemas uplne nejpresnejsi merak, podivej se do tabulky http://www.e30.cz/technika/e30data_cz.htm

1 bar +/- by mel byt v toleranci, ale 13 se mi zda teda dost :)
e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20

Uživatelský avatar
Rooster
člen E30.cz
Příspěvky: 261
Registrován: 19. 09. 2006 01:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rooster » 15. 07. 2007 18:24

ty jo, no ja se divil ze rucicka neni na nule.. takze kdyz odectu 1bar o kterej to bylo posunuty, tak by to melo byt ok...

Uživatelský avatar
mreceek
Příspěvky: 66
Registrován: 16. 04. 2007 15:50
Bydliště: Humpolec,Praha

..

Příspěvek od mreceek » 15. 07. 2007 18:32

jestli ti houpe volnobeh tak zkontroluj vahu vzduchu a trubku sanií tlakama to podle miho nebude

maRas
Příspěvky: 111
Registrován: 09. 07. 2007 16:00
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od maRas » 15. 07. 2007 19:42

To pohupovani volnobehu je u e30 docela casty jev, a nejcasteji bych se zameril na rizeni smesi, takze vaha vzduchu nebo lambda :?

Uživatelský avatar
Rooster
člen E30.cz
Příspěvky: 261
Registrován: 19. 09. 2006 01:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rooster » 15. 07. 2007 23:04

No ja sem pretesnil komplet cely sani, vahu jsem zkousel druhou. S lamdbou si nevim rady,ale spotřeba se mi ted pohybuje mezi 11-12l/100km...

Tak mě už nenapadá, kde to může sát...tak mě napadlo jestli mi nefoukají koprese do kikove skrine...

Koupil jsem nepojízdné auto.Vyměnil jsem motor, protože původní byl K.O. Nevím co je ten motor zač. Je možný že to dělá proto, že je motor z vezre bez katu a ja tam katalyzator mam???

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 07. 2007 23:16

jeste by bylo dobry napsat ze jaka M20 :wink:

jinak rozdil jednoho baru je dle mne pro normalni jezdeni jeste ok
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 15. 07. 2007 23:37

Komprese se zdá být vpořádku, druhej válec to rozhodně nedělá. Vždycky je nějaký horší, na netěsnost bych rozhodně v tvém případě nesázel. Lambáda bude taky asi dobrá, můžeš zkusit naměřit na ní napětí mělo by být cca 1 - 1,4V, ale taky bych na ní moc nesázel, kdyby byla v prdeli, šel by motor jako pumpa na sračky a žral by jako ZIL. Takže, jestli v otáčkách jde, je v pořádku.


Rada:

Sundej hadici mezi váhou vzduchu a klapkou. Důkladně zkontroluj jestli není hadice zamaštěná zevnitř a jestli tam není nalepenej prach. Znovu důkladně zkontroluj klapku (si myslím, že problém bude tady) jestli je klapka po obvodu špinavá - hnědočerná - vyčisti z ní ten sajrajt. Nejlepší je důkladně jí vyprat v nějakým průmyslovým čističi, ale to jí musíš sundat. Teoreticky by to mělo jít v technickým benzínu, ale existuje na to zázračnej sprej, ten ale stojí docela ranec, výhoda je, že to s ním vyčistíš na motoru. Je bezpodmínečně nutný, aby byla čistá klapka i dosedací plocha a futra, ve kterých se klapka otáčí. Takže: Umejt, umejt, umejt . . . . prostě tak dlouho, dokud z ní potečou sračky. Pak to znovu slož a šťastnou cestu.
BMW RULEZZZ !

Uživatelský avatar
Rooster
člen E30.cz
Příspěvky: 261
Registrován: 19. 09. 2006 01:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rooster » 16. 07. 2007 14:25

Geront píše:Komprese se zdá být vpořádku, druhej válec to rozhodně nedělá. Vždycky je nějaký horší, na netěsnost bych rozhodně v tvém případě nesázel. Lambáda bude taky asi dobrá, můžeš zkusit naměřit na ní napětí mělo by být cca 1 - 1,4V, ale taky bych na ní moc nesázel, kdyby byla v prdeli, šel by motor jako pumpa na sračky a žral by jako ZIL. Takže, jestli v otáčkách jde, je v pořádku.


Rada:

Sundej hadici mezi váhou vzduchu a klapkou. Důkladně zkontroluj jestli není hadice zamaštěná zevnitř a jestli tam není nalepenej prach. Znovu důkladně zkontroluj klapku (si myslím, že problém bude tady) jestli je klapka po obvodu špinavá - hnědočerná - vyčisti z ní ten sajrajt. Nejlepší je důkladně jí vyprat v nějakým průmyslovým čističi, ale to jí musíš sundat. Teoreticky by to mělo jít v technickým benzínu, ale existuje na to zázračnej sprej, ten ale stojí docela ranec, výhoda je, že to s ním vyčistíš na motoru. Je bezpodmínečně nutný, aby byla čistá klapka i dosedací plocha a futra, ve kterých se klapka otáčí. Takže: Umejt, umejt, umejt . . . . prostě tak dlouho, dokud z ní potečou sračky. Pak to znovu slož a šťastnou cestu.
diky moc za radu... zkusim to ...

Odpovědět