ztraci se olej

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

ztraci se olej

Příspěvek od marlin » 10. 05. 2007 21:06

takovy decetni problemek, zase jsem nalil do auta pul litru oleje. Po vymene najeto cca 4000km. Je to normalni? auto ma zdravy zvuk, nehonim ho, jezdim v klidu. Ale stejne mi to vrta hlavou jak je to mozne.

Udelal jsem rozvody, predtim mi prislo ze to zere vic a pote se to zklidnilo, ale stejne.

Motor je M42.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukas325e » 10. 05. 2007 21:20

Asi ti to pude krz kroužky pravděbodobně
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 10. 05. 2007 21:22

ISo žere olej takhle hodně když je vylítaný, ale to poznáš, modrej kouř z výfuku. Jinak je docela choulostivý na těsnost obou krytů rozvodu a hlavně tam kde se spojujou, tam ti to může téct a ještě taky pod ventilovým víkem to rádo teče. Zkontroluj tahle místa a vůbec celej motor, jestli neni někde od oleje.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 10. 05. 2007 21:26

no. zadny modry kour z vyfuku nejde. Nez se vrtalo v motoru, tak kdyz se na to slaplo tak sel. Ale ted uz ne.

A motor od oleje neni. To jsem koukal. Ono hlavnw co se to dalo do kupy tak to zere min, ale stejne.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 10. 05. 2007 21:33

Změř tlaky.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 10. 05. 2007 21:35

to je kvuli tem krouzkum. ze?

Na kolko asi tak prijde vymena?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 10. 05. 2007 21:35

To je super :twisted:
tak že olej ti nikde 100% neuniká a motor ti 100% olej nežere :twisted:
A přesto se ztrácí :idea:

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 10. 05. 2007 21:38

nic neni 100%

jinak neco malo kape kolem vypustaku. Ale pochybuju ze by se pres to toho ztratilo tolik.

Jinak ja zadny modry dym z vyfuku nepozoruji...

dotaz, jak ma ten dym vypadat? (volnobeh - hustota za jizdy etc.)
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

kubiczek
Příspěvky: 11
Registrován: 26. 05. 2007 12:11
Bydliště: Zlín

Příspěvek od kubiczek » 30. 05. 2007 20:28

zdravim,vyřešilo se to ? Mám uplně stejný problém...:(

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 30. 05. 2007 21:00

kluci sice me tady asi vsichni zase zprcaj ale.mel jsem stejnej problem jen na m20 320i.lil jsem tam 10W40 polosintetiku a ta mi rozezrala vetsinu karbonu v motoru a dost to zacalo bejt hlucny a hlavne a to me sralo to desne ralo olej.taky mi nikde netek pac jsem mel gufera novy a vsechny mozny tesneni taky.proste motor suchej a krouzky byly taky v poradku a kour z vyfuku nesel jen pri omezovaci si to lehce zakourilo ale tak to je celkem normalni.mel jsem ten motor rozebranej kvuli zalomenymu sroubu v bloku a rovnou jsem rek ze misto polosintetiky tam naliju 15W50 mineral.a hle.nadavejte mi jak chcete ale ten olej to po par kilacich prestalo zrat a ted je to uplne v poradku a motor si vrci i o dost tiseji. :wink: u me to prose vyresila vymena polosintetiky 10W40 za minaral 15W50 :D :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 30. 05. 2007 21:22

Do ISa minerál v žádným případě, patří tam buď polo nebo plná syntetika, od výrobce specifikace 10w-40 pro naše klimatický podmínky. Jedna důležitá věc taky je, že když se ISo často točí do max. otáček, tak si nějaký olej zpápne, to je normální.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

kubiczek
Příspěvky: 11
Registrován: 26. 05. 2007 12:11
Bydliště: Zlín

Příspěvek od kubiczek » 30. 05. 2007 21:51

tak ja mam automata, a po puvodnim majiteli jsem nasel v kufru praznou flasu od oleje do automaticke prevodovky..tak jestli to ten ... nalil do motoru tak nevim .. zacali mi mlatit ventily a tak jsem zkusil vymenit oleje(stejne to uz bylo potreba) a nepomohlo..vcera sem rozdelal viko, a bylo uplne zasrane ..jsem ho teda aspon trochu ocistil a dal spatky.nicmene mi to zacalo zrat olej a nevim co stim..

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 30. 05. 2007 22:56

jeste nevyreseno. Kdyz to nehonim, tak si to nevezmu ani kapku, kdyz to honim, tak to neco sezere. Vcera jsem menil svicky a ty stary se tvari ze zadny olej do valcu nejde. Takze tezko rici.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 31. 05. 2007 06:55

marlin píše:jeste nevyreseno. Kdyz to nehonim, tak si to nevezmu ani kapku, kdyz to honim, tak to neco sezere. Vcera jsem menil svicky a ty stary se tvari ze zadny olej do valcu nejde. Takze tezko rici.
takze tomu davas sodovku a trochu to papa...coz neni uplne nenormalni :wink:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Re: ztraci se olej

Příspěvek od Boban » 31. 05. 2007 08:17

marlin píše:takovy decetni problemek, zase jsem nalil do auta pul litru oleje. Po vymene najeto cca 4000km. Je to normalni? auto ma zdravy zvuk, nehonim ho, jezdim v klidu. Ale stejne mi to vrta hlavou jak je to mozne.

Udelal jsem rozvody, predtim mi prislo ze to zere vic a pote se to zklidnilo, ale stejne.

Motor je M42.
15 a vice let stare auto ti zere 0,5 l na 4000 km a pripada ti to divne? Tvoje starosti bych chtel mit...
Maximalni dovolena spotreba oleje je asi 0,7 l na 1000 km.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ztraci se olej

Příspěvek od Max-Max » 31. 05. 2007 09:50

Boban píše:
marlin píše:takovy decetni problemek, zase jsem nalil do auta pul litru oleje. Po vymene najeto cca 4000km. Je to normalni? auto ma zdravy zvuk, nehonim ho, jezdim v klidu. Ale stejne mi to vrta hlavou jak je to mozne.

Udelal jsem rozvody, predtim mi prislo ze to zere vic a pote se to zklidnilo, ale stejne.

Motor je M42.
15 a vice let stare auto ti zere 0,5 l na 4000 km a pripada ti to divne? Tvoje starosti bych chtel mit...
Maximalni dovolena spotreba oleje je asi 0,7 l na 1000 km.
Jak na to uvadi dokonce 1,5/1000
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 03. 06. 2007 12:57

Doléval jsem i více, potom jsem zjistil, že je špatný závit na výpušťáku...kapkami toho odkape, že by tomu člověk nevěřil

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 05. 06. 2007 21:50

tak ted jsu z toho opravdu jelen. Po vymene svicek (v nizkych otackach cukalo) jsem prisel na to, ze i po opravdu ostre jizde olej nemizi. A to pred tim mizel docela dost. Ja fakt nevim co si mam myslet. Asi nejaky Self repairing system.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Ladron
Příspěvky: 444
Registrován: 23. 03. 2005 16:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Ladron » 09. 06. 2007 13:43

nebo 15 let starý báwo.. tyhle auta se uměj naučit všemu.. holt vystudoval medicínu no :o)

Odpovědět