M10 chcípe?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
John
Příspěvky: 84
Registrován: 20. 04. 2005 20:02
Bydliště: Východní Čechy

M10 chcípe?

Příspěvek od John » 14. 05. 2007 20:52

Ahoj,
prosím o pomoc...
Mám M10 karbec(dlouho stál...) vyměnil jsem svíčky, filtr, olej. Karbec prostříkal čističem karburátoru, ale pořád chcípe. Nastartuju běží 1-5 vteřin a chcípne. Nevíte někdo co s tim?)
Jo a ještě pod plynem běží pořád...
Díky za rady...

stazo
Příspěvky: 16
Registrován: 21. 03. 2007 20:58
Bydliště: Nitra

Příspěvek od stazo » 14. 05. 2007 21:59

tak ze moudrá knižka BMW piše

2. Studený motor lze nastartovart ale potom se zastaví
pricina
1: vzduchová prívera neotvírá
a: prívera pracuje obtízne :: uvolnit chod protácením
b: medzera prívery je príliš velká / malá :: serídit
c: Pulldown systém netesní :: vymenit pulldown alebo odstranit netesnost
2: odpojovací ventil volnobehu neotvírá :: zkontrolovat elek.napetí príp. ventyl vymenit
3: není dostatek paliva v plovákové komore, vyparilo se pri odstavení horkého motoru :: startovat tak ze plynový pedál nekolikrát prošlápneme, a potom startujeme pri seslápnutém pedálu
4: prutocny ventil nepracuje :: skontrolovat napetí k servomotoru
5: posuvný vzducový ventil je netesný :: zkontrolovat vedení a ventil prípadne vymenit.

tak to se piše v knize
udržba a opravy automobilu BMW 3..
doufam ze sem ti poradil ja mam taky karbec chcipa mi to za studena a mam nepravidelny volnobeh ale na tom pracuji diz tak nekdo bude vedet tak dik za radu. :?

John
Příspěvky: 84
Registrován: 20. 04. 2005 20:02
Bydliště: Východní Čechy

Příspěvek od John » 15. 05. 2007 15:14

Díky,
tak po dlouhém bádání jsem na to s pomocí přišel.
Podsávalo to vzduch. Hodim sem foto.

Odpovědět