Setrvák z 325iX

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Setrvák z 325iX

Příspěvek od Zaja.cz » 10. 04. 2007 21:04

chlapi vy co máte X-sa, nebo tomu rozumíte mám na vás dvě otázky.
1. pasuje setrvák z 325ix i do 325i?
2. má X-so na setrváku nejaké čídlo-něco jako eta v převodovce?
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Příspěvek od Zaja.cz » 11. 04. 2007 15:13

nikdo z vás nemá X ?
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 11. 04. 2007 16:10

Spíš to nikdo neřešil. Setrvák bych řekl že je stejný, ověř si to v ETK.
Žádný čidlo u něj není.

Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Příspěvek od Zaja.cz » 11. 04. 2007 18:07

Splaš píše:Spíš to nikdo neřešil. Setrvák bych řekl že je stejný, ověř si to v ETK.
Žádný čidlo u něj není.
Mám malý problém, já pomalu ani nevím co ETK je, natoš abych si tam něco našel. :oops:
Nechceš mi len pomoct kde to tam najdu?
Dík
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 11. 04. 2007 18:27

Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Příspěvek od Zaja.cz » 11. 04. 2007 20:11

Tak jsem tu nenašel ani setrvačníky, ani žádná čísla. :cry:
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 11. 04. 2007 20:43

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 11. 04. 2007 20:44

Setrvák by měl být stejný, ale... dělalo se více verzí. Setrvák může i nemusí mít na sobě výstupky na snímače, záleží na verzi motoru. Když neni vepředu na motoru halův snímač, jsou u převodovky dva.
P.S. jediný co bych kontroloval u setrváku je tloušťka, průměr bude na 100% stejný... Ještě se může lišit modul zubu na věnci setrváku, to ale nevim jistě. (malý a velký startér)
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Příspěvek od Zaja.cz » 11. 04. 2007 20:51

Díky chlapi, to jsem potřeboval vědět.
Mám totiž do mojí 325i nachystaný setrvák z 325iX.
Měl jsem strach, že to tam nebude pasovat, protože jsem tam uviděl ten magnetek na čidlo.
Ale z ety to není-to už jsem porovnával-eta má větší a těžší a taky s tím čidlem.
Tak ještě jednou díky, :wink:
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Odpovědět