Zahraty motor nestartuje

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Zahraty motor nestartuje

Příspěvek od Michal E21 » 05. 04. 2007 14:23

Ahoj,
mame takovy problem. E30, 318i, 1988, M10. L-Jetronic, bez lambdy.

Studeny motor normalne naskoci, jede uplne normalne i kdyz se zahreje. Ale pokud ho vypneme a chceme hned nebo treba behem 30 minut zase jet, tak nenastartuje. Starter se normalne toci, ale jen to strili do vejfuku. Kdyz to vychladne (treba pres noc) tak chytne. Stejne tak chytne kdyz ho studeny vypnes, nastartujes, vypnes... Ale zahraty ne, jen to strili do vejfuku. Vymenili jsme propaleny palec v rozdelovaci, ale to nepomohlo... Domnivam se, ze to bude elektrika, ale kdyz jsme promerovali cidla za studena, tak se zdali ok... Ventil studeneho startu vypada ze neprotejka.. Napada Vas neco?

Dik Michal
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 05. 04. 2007 18:58

no to uz tady resime docela dlouho a jeste nikdo ne nic neprisel .. ja mam uplne stejnej problem se stejnym motorem .. vymenil sem uz pul motoru a na nic sem neprisel .. tak kdyby se ti podarilo na neco prijit tak dej vedet

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Zahraty motor nestartuje

Příspěvek od Venca » 05. 04. 2007 19:21

Michal E21 píše: E30, 318i, 1988, M10. L-Jetronic, bez lambdy.
-----------------------

Starter se normalne toci, ale jen to strili do vejfuku.
318i M10 1988 bez lambdy - to je origo?
Není to náhodou nějaký bastl?
------
Pokud startér točí, teplý motor nenaskočí a střílí do výfuku, jakpak při takových pokusech o start vypadají svíčky?

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahraty motor nestartuje

Příspěvek od Cvrcek Martin » 05. 04. 2007 19:32

[quote="Venca"]
318i M10 1988 bez lambdy - to je origo?
Není to náhodou nějaký bastl?

..tak bastl to nespíš bude, alé M10 L-Jetronic lambdu nemá pokud se nemýlím.
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Zahraty motor nestartuje

Příspěvek od Venca » 05. 04. 2007 19:37

Cvrcek Martin píše:
..tak bastl to nespíš bude, alé M10 L-Jetronic lambdu nemá pokud se nemýlím.
318i M10 LU-Jetronic jí má.

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 05. 04. 2007 19:44

..jj LU-Jetronic ano.
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahraty motor nestartuje

Příspěvek od Michal E21 » 05. 04. 2007 21:49

Venca píše: ------
Pokud startér točí, teplý motor nenaskočí a střílí do výfuku, jakpak při takových pokusech o start vypadají svíčky?
Bohuzel ja osobne jsem u toho jeste nebyl, kdyz to nestartovalo, po svickach samozrejme pujdu, mozna se k tomu dostanu o vikendu... Prijde mi, ze tam jde moc paliva, respektive ze se nespaluje... nasledne se dostane do horkeho vyfukoveho potrubi a tam chytne... Ale proc to... to zatim netusim...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Zahraty motor nestartuje

Příspěvek od Venca » 05. 04. 2007 22:31

Michal E21 píše:Prijde mi, ze tam jde moc paliva, respektive ze se nespaluje... nasledne se dostane do horkeho vyfukoveho potrubi a tam chytne....
Vstřiky netěsní (i když se mi zdá málopravděpodobný, že by všechny najednou)...?

Ještě bych ověřil, jestli ten vstřik studenýho startu náhodou nedostává okruh i při teplým motoru během startování (vadný teplotně-časový spínač).
Pokud bys zkusil auto zatepla roztlačit, aby nebyl v činnosti startér, co to udělá...?
( I když se mi nezdá, že by ta dávka paliva přidaná tím 5. vstřikem udělala tolik).

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 06. 04. 2007 10:45

ja sem vymenil svíčky, kabely, palec a víčko rozdělovače, regulator tlaku paliva, cívku, teplotní čidlo, čidlo studenýho startu, hlavní relátko, zkoušel jsem jinou váhu vzduchu i řidicí jednotku a furt bezezměny ... s

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 06. 04. 2007 10:51

hawkhammer píše:ja sem vymenil svíčky, kabely, palec a víčko rozdělovače, regulator tlaku paliva, cívku, teplotní čidlo, čidlo studenýho startu, hlavní relátko, zkoušel jsem jinou váhu vzduchu i řidicí jednotku a furt bezezměny ... s
to už toho na výměnu moc nezbylo :lol: nemže to bejt někde v kabeláži? starý kabely atd...
E30 325i

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 06. 04. 2007 11:02

no to si myslim taky ale tech kabelu je tam strasne moc a jete sem se nedostal k tomu abych je nejakym zpusobem zkontroloval .. a jeste je mozna jedna vec, ze je ucpaná vratná trubicka s benzínem .. pak uz me nenapadá vubec nic ..

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 06. 04. 2007 11:24

no mam to samy občas nechce startovat když se na chvili odstavi horky, startuje až na potřeti nebo i dyl, jednou když bylo prvni vedro(2.04) jsem se snažil nastartovat asi 5 minut(ne že jsem točil starter furt samozřejmě) :? zatim jsem přišel na fintu co to urycluje ten proces je když startuju tak plyn na podlahu, když nechytne napoprave tak nestartovat znovu hned ale počkat 20-30 vteřin a zkusit znovu.
Měnil jsem včera palivovy filtr jelikož nebyl měněn asi několik let :oops: a zda se mi že motor pracuje lehčejc a nesposkakuje občas nervozně jak to dělaval, koupil jsem taky čidlo chladici kapaliny do chladiče možna i to pomuže i vyřeši problem s ukazovanim teploty(malokdy se dostane na 90° podle budiků)
Paveld řikal že to může byt i lambdou.
Obrázek

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 06. 04. 2007 14:01

ARMAN píše:no mam to samy občas nechce startovat když se na chvili odstavi horky, startuje až na potřeti nebo i dyl, jednou když bylo prvni vedro(2.04) jsem se snažil nastartovat asi 5 minut(ne že jsem točil starter furt samozřejmě) :? zatim jsem přišel na fintu co to urycluje ten proces je když startuju tak plyn na podlahu, když nechytne napoprave tak nestartovat znovu hned ale počkat 20-30 vteřin a zkusit znovu.
Měnil jsem včera palivovy filtr jelikož nebyl měněn asi několik let :oops: a zda se mi že motor pracuje lehčejc a nesposkakuje občas nervozně jak to dělaval, koupil jsem taky čidlo chladici kapaliny do chladiče možna i to pomuže i vyřeši problem s ukazovanim teploty(malokdy se dostane na 90° podle budiků)
Paveld řikal že to může byt i lambdou.
no jo lambda, to je fakt
E30 325i

Adis
Příspěvky: 16
Registrován: 09. 03. 2007 18:52

Příspěvek od Adis » 07. 04. 2007 20:07

Mužou to dělat netěsné vstřikovače.

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 08. 04. 2007 14:10

jako ze ukapavaj nebo ze jde kolem tesneni vzduch ?

Adis
Příspěvky: 16
Registrován: 09. 03. 2007 18:52

Příspěvek od Adis » 08. 04. 2007 14:49

Jo mužou ukapavat.Když zastavíš horký motor tak ve vedení paliva je pořád tlak když netěsní vstřikovače nateče ti přes ně benzin do sání a při dalším startu se motor přehltí.Poznáš to podle mokrých svíček po tom co nenastartuješ.Ale je to jen jedna z možností

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 08. 04. 2007 14:51

hawkhammer píše:jako ze ukapavaj nebo ze jde kolem tesneni vzduch ?
Cháchacháchachácháááá...... :shock: :roll: :twisted: :D

Adis
Příspěvky: 16
Registrován: 09. 03. 2007 18:52

Příspěvek od Adis » 08. 04. 2007 14:58

Jo mužou ukapávat.Když zastavíš motor ve vedení paliva je pořád tlak.Přes netěsné vstříkovače ti může natéct docela hodně benzinu před ventily.Při dalším startu se pak motor přehltí.Pozná se to podle mokrých svíček po nepovedeném startu.Když při startu přidáš plyn a starty budou lepší tak to bude nejspíš ono.Ale je to jen jedna z možností

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 08. 04. 2007 17:55

Venca píše:
hawkhammer píše:jako ze ukapavaj nebo ze jde kolem tesneni vzduch ?
Cháchacháchachácháááá...... :shock: :roll: :twisted: :D
co je k smíchu ?? :)

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 08. 04. 2007 18:01

Adis píše:Jo mužou ukapávat.Když zastavíš motor ve vedení paliva je pořád tlak.Přes netěsné vstříkovače ti může natéct docela hodně benzinu před ventily.Při dalším startu se pak motor přehltí.Pozná se to podle mokrých svíček po nepovedeném startu.Když při startu přidáš plyn a starty budou lepší tak to bude nejspíš ono.Ale je to jen jedna z možností
no ale kdyby si vypnul motor a hned skusil nastartovat tak by motor mel chytnout bezproblemu .. jenže u me to pak ani neskytne .. ani nestrelí nic .. :)

Odpovědět