volant v rovine?
volant v rovine?
jde nejak poznat podle nejakejch risek jestli mam volant v rovine.me se nejak debilne vracej packy.doleva je to v pohode ale doprave je to uplne spatne nekde mimo.ja ho dneska sundal a ze ho presadim ale porad nemuzu nejak prijit na tu spravnou polohu.jak se na to prijde?jsou nekde nejaky risky podle kterejch se to nastavi?a jeste mam otazku nastavuje se zbihavost podle toho kdyz mam volant v rovine nebo se to seridi a pak se prasacky poposadi volant na tom tisicihranu a pak se mi takhle debilne vracej blinkry?diky moc vlada 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
No já teda nevím, ale podle mě na vracení páček blinkrů nemá vliv to, jak je " natočenej " volant na tom tisícihranu. Na volantu, pokud ho držíš " rovně ", je takovej jazýček a ten čistě mechanicky vypíná blinkry.
Tzn. když volant nasadíš " rovně ", můžeš mít kola třeba v plným rejdu a blinkry by ti to mělo vrátit při otočení volantu o těch cca 90 st. a z5, kdy ten jazýček secvakne na páčku blinkru.
Tzn. když volant nasadíš " rovně ", můžeš mít kola třeba v plným rejdu a blinkry by ti to mělo vrátit při otočení volantu o těch cca 90 st. a z5, kdy ten jazýček secvakne na páčku blinkru.
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
A co když dáš volant podle rysky a nebude rovně? U takhle starýho auta je z důvodu opotřební jednotlivých dílů s tím počítat...vlada320 píše:a netusis kde presne bych tu risku nasel?moc by mi to pomohlopaveld píše:Jen vim, ze ryska je az dole na rizeni...a podle ni uz by se asi dal nasadit volant rovne.
Já to řeším tak, že když se vrtám v přední nápravě a volant je nakřivo, tak sundám volantovou matku, někde na klidný silnici s tím jedu a přehazuju ho tak dlouho, až je rovně. Pak dotáhnu matku a hotovo dvacet
Re: volant v rovine?
vlada320 píše:jde nejak poznat podle nejakejch risek jestli mam volant v rovine.me se nejak debilne vracej packy.doleva je to v pohode ale doprave je to uplne spatne nekde mimo.ja ho dneska sundal a ze ho presadim ale porad nemuzu nejak prijit na tu spravnou polohu.jak se na to prijde?jsou nekde nejaky risky podle kterejch se to nastavi?a jeste mam otazku nastavuje se zbihavost podle toho kdyz mam volant v rovine nebo se to seridi a pak se prasacky poposadi volant na tom tisicihranu a pak se mi takhle debilne vracej blinkry?diky moc vlada
To jestli je volant rovně nebo ne by na to nemělo mít si myslim zas takovej vliv.
Něco podobnýho mi to dělalo též na mojí tříce a nakonec jsme přišly na to, že to neni volantem nebo řízením ale tzv. "lucas" to je to přepínání páček co je pod volantem.Tak to nazýval muj autoelektrikář.
U mě to nevracelo páčku do správné polohy nebo vrátilo do mezipolohy apodobně. Občas nešlo páčkou ani pohnout.
U mě to byla investice do staršího funkčního cca 500.-
E30 M40 1994 Individual
Go fast & Drive best
Go fast & Drive best
tak sem to taky řešil.. jen ten jeden řidič co mě viděl nechápala čuměl jak pukDan td píše:A co když dáš volant podle rysky a nebude rovně? U takhle starýho auta je z důvodu opotřební jednotlivých dílů s tím počítat...vlada320 píše:a netusis kde presne bych tu risku nasel?moc by mi to pomohlopaveld píše:Jen vim, ze ryska je az dole na rizeni...a podle ni uz by se asi dal nasadit volant rovne.
Já to řeším tak, že když se vrtám v přední nápravě a volant je nakřivo, tak sundám volantovou matku, někde na klidný silnici s tím jedu a přehazuju ho tak dlouho, až je rovně. Pak dotáhnu matku a hotovo dvacet
dočasný konec BMW 
