rozvody 524td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

rozvody 524td

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 27. 03. 2007 10:41

jak se nastavuji, nebo spis zajištují rozvody před demontaží rozvodoveho řemene na 524td motor m21..
diky za kazdou radu

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 27. 03. 2007 11:43

Co jsem četl v příručce, tak se motor zajištujě pomocí nějakého zajišťovaccího kolíku u setrváku, ale myslím, že víc by Ti mohli poradit zdejší TD znalci. :wink: :)
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 27. 03. 2007 13:17

------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 27. 03. 2007 22:46

Tak kdyby to někdo dělal, tak následovně: kliku zajistit pod starterem šroubem M10, čerpadlo taky šroub M10, vačka 1. válec zavřený, 6-tý střihá. Pod rozvod. kolem vačky je čtyřhran, který musí mít svislé hrany kolmo k dosedací ploše víka ventilů. Je na to nějaký přípravek, ale jde to i bez něj. Motor td už šlape s dieslovou hlavou, jen vačka zůstala td.


takto to tedy skusim, ale prvni urcite musim nastavit aby prvni palil a sesty strihal a pak se me pod tim starterem (asi na setrvaku) v okenku ukaze nejaka mezirka a tam pichnu ten m10 sroub ne?

a to cerpadlo zajistim kde , jako pres kolo prostrcim sroub m10?

jinak teda dik, nečekal sem ze to pujde tak rychle :shock:

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 28. 03. 2007 10:45

Pod starterem do bloku tlacis sroub a tocis motorem az zacvakne.

A jak rikas pres kolo cerpadla zajistis cerpadlo.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 28. 03. 2007 18:16

možná budeš mít trošku problém s tim šroubem M10 :-) těch děr je tam víc než jedna...a myslím že v tom setrváku je šrob M12 a musí mít lehce zabroušenou špičku aby tam pěkně zapadl...to čerpadlo jsem si já zafixoval vrtákem (největší co nacpeš do díry v řemenici....a ten vrták musí zapadnout přesně!!!na díru co je tam a nemá to téměř vakl...jinak ta vačka je prostě stejně jako hlava (mužeš změřit třeba vinglem...
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Odpovědět