Chcípá za studena

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Chcípá za studena

Příspěvek od Honzaaa » 26. 11. 2006 22:05

Mám motor 316i M40B16. Když je studený tak chcípá. Dneska jsem dokonce nemohl ani nastartovat. Když jsem se podival na svičky byly dost od benzínu (přechlastané). Takže abych nastartoval musel jsem tam dát jinou sadu svíček. Čím to může být že se to tak přechlastalo. Při sešlápnutí plynu za studena se dusí a houpou otáčky. Při ohřátí se motor vyrovná a jde moc pěkně. Čím to může být poraďte prosím. Díky všem...
Honza

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 04. 02. 2007 20:59

Už je to dobrý byly špatný všechny hadice na sání. Koupil jsem je origo u BMW a už je to dobrý. Otáčky při nastartování se drží na 1200 ot/min a pochvilce klesnou na 900 ot/min.
Honza

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 04. 02. 2007 21:02

Ted mám další problém po chvilce jízdy a mírném ohřátí motoru, při běhu na volnoběh chcípne (pořád). Pak když dojde k ohřátí na 90 stupnů (normální provozní teplota) motor běží normálně na 900 ot./min. Pak běží moc hezky. Co to může dělat při tom mírném ohřátí? Jo a vyměnil jsem všechny trubky na sání, svíčky, vyčistil jsem konektor u váhy vzduchu. Díky za rady kolegové...
Honza

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 05. 02. 2007 12:38

Lambda, třeba?
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 05. 02. 2007 13:19

A jak poznám že je lamda kaput? Jo kdyby byla špatná někde tady na foru jsem se dočetl že se tam dá nechat lambda z Felicie. Je to pravda. Máte s tím někdo zkušenosti. A kde se nechá sehnat nová lambda a za kolik neoriginální.
Honza

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 08. 02. 2007 17:10

Špatná labda se pozná nejlépe na diagnostice, nebo částečně i na emisích, doma se můžeš tak akorát pokusit ji odpojit, a zkoumat zda se něco změní.
Nová neorigo stojí cca 1300,-
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 08. 02. 2007 20:44

Kdyby stála 1300 Kč, tak není co řešit. A kde se nechá koupit? Kde je diagnostika na e30 v okolí Havlíčkova Brodu? Díky za radu
Honza

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 08. 02. 2007 20:49

Kdyby stála 1300 Kč, tak není co řešit. A kde se nechá koupit? Kde je diagnostika na e30 v okolí Havlíčkova Brodu? Díky za radu
Honza

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 08. 02. 2007 21:30

Pocitej, ze za 1300.- sezenes lambdu na Felicii 1,6 (ale je pry stejna az na konektor, ktery bys musel predelat), sezenes ji napr. v Elitu.
BMW 323i E36

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 09. 02. 2007 10:01

A jak ten konektor předělám? Mě houpou otáčky i po nastartování. Po chvilce se srovnají. Ještě jsem neměnil volnoběžný ventil a čidlo teploty a lambdu. Jinak jsem měnil komplet všechny hadice na sání, svíčky, a vyčistil jsem váhu vzduchu. Nevím co to může dělat. Už mě to štve.
Honza

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 09. 02. 2007 10:15

Prepajis ho. Zkus jeste ten volnobezak, ten to muze delat taky. Problem muze byt take ve vaze, ze neni serizena, da se nechat seridit na diagnostice. Ta vaha uz muze byt stara a muze mit taky unavenou pruzinku (ta se da natahnout), to poznas kdyz sundas vicko a za behu motoru ti tam ta rucicka kmita, spravne by mela stat na miste.
BMW 323i E36

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 21. 03. 2007 13:38

Už je to v poho.
Honza

Uživatelský avatar
jery
člen E30.cz
Příspěvky: 242
Registrován: 14. 03. 2006 08:07
Bydliště: Odry

Příspěvek od jery » 21. 03. 2007 20:57

Honzaaa píše:Už je to v poho.
A jak si to vyřešil že je to v poho?
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta :-) Nový přírůstek 323i chromák.

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 22. 03. 2007 10:34

Pročistil jsem konektor, který jde k spínači volnoběhu a plného otevření škrtící klapky kontaktolem.
Honza

Odpovědět