Odborník přes E21?
Odborník přes E21?
Najde se nějaký odborník,který by mi poradil ohledně typu motoru Do E21???Pevně doufám, že ano.Potřebuji poradit, jaký typ motoru dát do auta , aby to souhlasilo s doklady.
V dokladech je psáno:
BMW 316 1.8
Motor typ- 184 C
Max.výkon- 66/5500
Objem- 1754
Momentálně je v autě motor 18 4E B který má na hlavě 1.8i a od původního majitele je tam podivným způsobem přidělanej karburátor. A palivo je do karburátoru hnáno el.čerpadlem (jak jinak).A z tohohle "paskvilu" bych rád udělal originál.Ikdyž to s těmito ůdaji v TP půjde asi těžko.
BMW 316 1.8
Motor typ- 184 C
Max.výkon- 66/5500
Objem- 1754
Momentálně je v autě motor 18 4E B který má na hlavě 1.8i a od původního majitele je tam podivným způsobem přidělanej karburátor. A palivo je do karburátoru hnáno el.čerpadlem (jak jinak).A z tohohle "paskvilu" bych rád udělal originál.Ikdyž to s těmito ůdaji v TP půjde asi těžko.
no čili do auta patří určitě motor s karburatoremLongsword píše:V dokladech je psáno:
BMW 316 1.8
Motor typ- 184 C
Max.výkon- 66/5500
Objem- 1754
Momentálně je v autě motor 18 4E B který má na hlavě 1.8i a od původního majitele je tam podivným způsobem přidělanej karburátor. A palivo je do karburátoru hnáno el.čerpadlem (jak jinak).A z tohohle "paskvilu" bych rád udělal originál.Ikdyž to s těmito ůdaji v TP půjde asi těžko.
ten však rozhodně nevyužívá elektricky hnanýho čerpadla...
to je asi vše co já z toho usuzuju...o tom co předchozi majitel proved s jakym druhem motoru těžko polemizovat...každopadně u E21 by taky 316 měla mit motor 1.6 karbec a ne 1.8cokoli....takže už v tech dokladech je to naky zamotany dle myho...ale to je u czpapírů dost běžný...já třeba mam někde zašitý papíry na e21 se čtyřma dveřma

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
No tak to s těmi dveřmi je síla.Ale v nějaké tabulce na netu jsem se dočetl,že existoval typ 316 s 1.8 motorem.Mě šlo hlavně o to zda tam dát celej motor s karburátorem,nebo na tenhle namontovat vstřikování.Každopádně shánět celej motor 1.8 s karburátorem bude dost těžké.Mám tu motor 1.6 s karburátorem a kdyýž jsem ho tam chtěl dát (což by bylo vzhledem k typu 316 vhodné) tak mi řekli že bych si musel napsat do Autecu o schválení přestavby
Jinak tady je ta 316 s obsahem který by odpovýdal údajům v mém TP
http://e21.czweb.org/
.A první registrace auta byla podle TP 1980. Ale to se zase trochu rozchází s údaji podle vinu.Když jsem ho zadal do RealOEM.com tak mi to vyhodilo rok výroby 8/1975 (ale to se s 1.8 ještě nedělali).
Takže jaká by podle tebe byla nejschůdnější cesta?
http://e21.czweb.org/
.A první registrace auta byla podle TP 1980. Ale to se zase trochu rozchází s údaji podle vinu.Když jsem ho zadal do RealOEM.com tak mi to vyhodilo rok výroby 8/1975 (ale to se s 1.8 ještě nedělali).
Takže jaká by podle tebe byla nejschůdnější cesta?
no 316 s motorem 1.8 je esli se nemejlip zaležitost E30
každopadně extra se v maloválcívh nevyznam tak nechci tvrdit stoprocentně toto i o E21 ale měl jsem za to...
ale proč vlastně potřebuješ aby ti to sedělo s pairama?
s E21 už asi na ofiko stk nejedeš neb osnad jo?
každopadně extra se v maloválcívh nevyznam tak nechci tvrdit stoprocentně toto i o E21 ale měl jsem za to...
ale proč vlastně potřebuješ aby ti to sedělo s pairama?
s E21 už asi na ofiko stk nejedeš neb osnad jo?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
To co píše Venca by odpovídalo TP.A prosím tě Venco nevíš jakej je to typ motoru (myslím kod)Protože to co je v "papírech" je 184 C ale v tabulkách jsem našel jen 184VC a to by byla 316 rok 82-83 (tudíž zřejmě E30) http://bmworg.ru/engine/engmodel.php
To je škoda.Doufám ale, že je to on.Ale to už by jim na stk nemuselo tolik vadit. Uřčitě by jim ale vadilo,kdybych tam přijel,na hlavě bilo 1.8i a byl tam namontovanej karbec.A jen taková otázka :myslíš,že je opravdu tak nutné žádat o přestavbu z 1.8 karburátoru na 1.6 karburátor? Kdybych zvedal výkon tak neřeknu ale když jdu dolů???
Tam jde hlavně o to označení tím číslem+písmenem.Longsword píše:.. je opravdu tak nutné žádat o přestavbu z 1.8 karburátoru na 1.6 karburátor? Kdybych zvedal výkon tak neřeknu ale když jdu dolů???
Takže to berou jako zástavbu jinýho typu motoru.
V nejhorším by tohle snad povolil výrobce - dovozce, na to by snad měli vystavit papír, že ta přestavba je možná bez nutnosti dalších úprav.
No já doufám,že seženu přesně tenhle typ co je v TP a tj. "184C" pokud by jsi o nějakém takovém věděl tak mi dej prosím vědět. Üž se těším, až se s ním zase "po dvou letech projedu".A pokud neseženu tenhle motor,tak třeba až po 5ti.Mam tu sice 1.6 karbec,ale když už tam mám zapsáno 1.8 ...... tak ho tam pát nebudu.