Odborník přes E21?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Longsword
Příspěvky: 17
Registrován: 12. 03. 2007 22:12

Odborník přes E21?

Příspěvek od Longsword » 16. 03. 2007 21:01

Najde se nějaký odborník,který by mi poradil ohledně typu motoru Do E21???Pevně doufám, že ano.Potřebuji poradit, jaký typ motoru dát do auta , aby to souhlasilo s doklady.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 16. 03. 2007 21:03

napiš co maš v dokladech

jinak odbornik je taj každej druhej :twisted:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Longsword
Příspěvky: 17
Registrován: 12. 03. 2007 22:12

Příspěvek od Longsword » 16. 03. 2007 21:11

V dokladech je psáno:

BMW 316 1.8
Motor typ- 184 C
Max.výkon- 66/5500
Objem- 1754

Momentálně je v autě motor 18 4E B který má na hlavě 1.8i a od původního majitele je tam podivným způsobem přidělanej karburátor. A palivo je do karburátoru hnáno el.čerpadlem (jak jinak).A z tohohle "paskvilu" bych rád udělal originál.Ikdyž to s těmito ůdaji v TP půjde asi těžko.

Longsword
Příspěvky: 17
Registrován: 12. 03. 2007 22:12

Příspěvek od Longsword » 16. 03. 2007 21:14

Teď koukám,že tu není ani typ auta jako např. E30,E21 atd. Pouze BMW 316 1.8 .Ale to pak může být třeba "tříca"!!

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 16. 03. 2007 21:17

Longsword píše:V dokladech je psáno:

BMW 316 1.8
Motor typ- 184 C
Max.výkon- 66/5500
Objem- 1754

Momentálně je v autě motor 18 4E B který má na hlavě 1.8i a od původního majitele je tam podivným způsobem přidělanej karburátor. A palivo je do karburátoru hnáno el.čerpadlem (jak jinak).A z tohohle "paskvilu" bych rád udělal originál.Ikdyž to s těmito ůdaji v TP půjde asi těžko.
no čili do auta patří určitě motor s karburatorem

ten však rozhodně nevyužívá elektricky hnanýho čerpadla...

to je asi vše co já z toho usuzuju...o tom co předchozi majitel proved s jakym druhem motoru těžko polemizovat...každopadně u E21 by taky 316 měla mit motor 1.6 karbec a ne 1.8cokoli....takže už v tech dokladech je to naky zamotany dle myho...ale to je u czpapírů dost běžný...já třeba mam někde zašitý papíry na e21 se čtyřma dveřma :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Longsword
Příspěvky: 17
Registrován: 12. 03. 2007 22:12

Příspěvek od Longsword » 16. 03. 2007 21:23

No tak to s těmi dveřmi je síla.Ale v nějaké tabulce na netu jsem se dočetl,že existoval typ 316 s 1.8 motorem.Mě šlo hlavně o to zda tam dát celej motor s karburátorem,nebo na tenhle namontovat vstřikování.Každopádně shánět celej motor 1.8 s karburátorem bude dost těžké.Mám tu motor 1.6 s karburátorem a kdyýž jsem ho tam chtěl dát (což by bylo vzhledem k typu 316 vhodné) tak mi řekli že bych si musel napsat do Autecu o schválení přestavby

Longsword
Příspěvky: 17
Registrován: 12. 03. 2007 22:12

Příspěvek od Longsword » 16. 03. 2007 21:31

Jinak tady je ta 316 s obsahem který by odpovýdal údajům v mém TP
http://e21.czweb.org/
.A první registrace auta byla podle TP 1980. Ale to se zase trochu rozchází s údaji podle vinu.Když jsem ho zadal do RealOEM.com tak mi to vyhodilo rok výroby 8/1975 (ale to se s 1.8 ještě nedělali).
Takže jaká by podle tebe byla nejschůdnější cesta?

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 16. 03. 2007 21:34

no 316 s motorem 1.8 je esli se nemejlip zaležitost E30
každopadně extra se v maloválcívh nevyznam tak nechci tvrdit stoprocentně toto i o E21 ale měl jsem za to...

ale proč vlastně potřebuješ aby ti to sedělo s pairama?

s E21 už asi na ofiko stk nejedeš neb osnad jo?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 03. 2007 21:37

E21 316 1980 - 81 byla s objemem 1766 ccm a karburátorem Solex 2B4.

Longsword
Příspěvky: 17
Registrován: 12. 03. 2007 22:12

Příspěvek od Longsword » 16. 03. 2007 21:43

No já nevím, ale já jezdím jen na ofic.STK. A i s tímhle bych rád. Proto chci aby to sedělo. Ale pokud to jinak nepujde............Ale nerad.Když tady se unás bere vše moc vážně.Ať už je to STK nebo úřady.Praha je v podle mě tolerantnější.Říkám to proto, protože jsem se od PŮVODNĚ Z Prahy.

Longsword
Příspěvky: 17
Registrován: 12. 03. 2007 22:12

Příspěvek od Longsword » 16. 03. 2007 21:48

To co píše Venca by odpovídalo TP.A prosím tě Venco nevíš jakej je to typ motoru (myslím kod)Protože to co je v "papírech" je 184 C ale v tabulkách jsem našel jen 184VC a to by byla 316 rok 82-83 (tudíž zřejmě E30) http://bmworg.ru/engine/engmodel.php

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 03. 2007 21:57

Longsword píše:...Venco nevíš jakej je to typ motoru (myslím kod)...
Bohužel nevím.
Mám tu nějakej stručnej tech. popis E21 s obrázkama motorů, ale tyhle kódy tam nejsou.

Longsword
Příspěvky: 17
Registrován: 12. 03. 2007 22:12

Příspěvek od Longsword » 16. 03. 2007 22:08

To je škoda.Doufám ale, že je to on.Ale to už by jim na stk nemuselo tolik vadit. Uřčitě by jim ale vadilo,kdybych tam přijel,na hlavě bilo 1.8i a byl tam namontovanej karbec.A jen taková otázka :myslíš,že je opravdu tak nutné žádat o přestavbu z 1.8 karburátoru na 1.6 karburátor? Kdybych zvedal výkon tak neřeknu ale když jdu dolů???

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 03. 2007 22:17

Longsword píše:.. je opravdu tak nutné žádat o přestavbu z 1.8 karburátoru na 1.6 karburátor? Kdybych zvedal výkon tak neřeknu ale když jdu dolů???
Tam jde hlavně o to označení tím číslem+písmenem.
Takže to berou jako zástavbu jinýho typu motoru.

V nejhorším by tohle snad povolil výrobce - dovozce, na to by snad měli vystavit papír, že ta přestavba je možná bez nutnosti dalších úprav.

Longsword
Příspěvky: 17
Registrován: 12. 03. 2007 22:12

Příspěvek od Longsword » 16. 03. 2007 22:26

No já doufám,že seženu přesně tenhle typ co je v TP a tj. "184C" pokud by jsi o nějakém takovém věděl tak mi dej prosím vědět. Üž se těším, až se s ním zase "po dvou letech projedu".A pokud neseženu tenhle motor,tak třeba až po 5ti.Mam tu sice 1.6 karbec,ale když už tam mám zapsáno 1.8 ...... tak ho tam pát nebudu.

Longsword
Příspěvky: 17
Registrován: 12. 03. 2007 22:12

Příspěvek od Longsword » 16. 03. 2007 22:34

A kolik může jen pro zajímavost stát to schválení dovozcem.Říkali,že bych musel napsat do Autecu

Odpovědět