Psena mi dal tip ze zde na e30 foru je dost zbehlych lidi, kteri by mohli poradit i kdyz se u me nejedna o e30
Nechal jsem auto u mechosu tady v Brne s tim, ze mi unika chladicka rychlosti 1litr / 1000km. Zkoumali odkud to tece a mysleli, ze je povolena objimka kolem tesneni nahore tak ji dotahli. Mozna chladicku i dolivali mozna ne to nevim. Zapomneli mi ale dobre dotahnout zatku chladice a ja si toho nevsiml. Dovrel jsem si to az pote, co jsem nekam jel a kdyz jsem zastavil vidim ze se mi kouri s motoru, otevru kapotu a unikala para z chladice, tak jsem to dotahl a pohoda.
Druhy den az to vychladlo jsem mrkl do chladice, kolik je tam hladina a chybel tam snad litr v expanzce. Tak jsem to dolil cistou destilkou.
Po par dalsich km ten den se mi zvedala rucicka teploty a sla az do cervena, odkud pak dost prudce spadla. Z toho jsem usoudil ze je to zavzdusnene, kdyz jsem ujel asi 15km tak hladina v expanzce byla uplne minimalni videl jsem seshora vypousteci ventil dole. Motor se jinak neprehrival jen ten par sekundovy vykyv nahoru.
Pro jistotu sem to vzal k mechosum znova. Tam mi to odvzdusnili a dolivali to modrou chladickou, ja jsem tam lil zelenou. Byl jsem ujisteny, ze modra se zelenou je OK. Ja se nehadal, jen jsem slysel ze se to nema michat, ale s cervenou, tak nevim.
Po odvzdusneni to dolili a jel jsem dom. Dnes rano zkontroluju hladinu a zase expanzka na dne, vidim si dole ventil. Takze jsem na dnesek znova objednany ze tam s tim skocim, ale moc rad bych slysel nejakej fundovany nazor zde na webu nez tam pojedu....
Nemam moc moznosti jak parkovat v garazi, ale par hodin co jsem v garazich za posledni dny prostal tak jsem nikdy nemel pod autem kaluz. Leda ze to tece jen za tepla a vyschla nez sem se podival? Ted stojim na desti a poznam prd..
Muze voda unikat treba pres hlavy do oleje? Jak by se to mohlo stat ze dne na den?
Dik za nazory
