Benzinový trubičky ???

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sámo
člen E30.cz
Příspěvky: 183
Registrován: 12. 08. 2005 10:11

Benzinový trubičky ???

Příspěvek od Sámo » 20. 02. 2007 20:56

Hoooj kluci, třícu mám už nějakej ten pátek a znám už hodně, ale motor a ty věci kolem ne, tak se radši zeptám. Mám M40 318i a pod autem mám 3 benzinový trubičky. Jedna vede k benzinovýmu filtru, druhá přímo do motoru(pod sání) a třetí do nějakýho dalšího černýho kulatýho něčeho (čet sem něco vo nějakejch uhlíkách, ale neznám to). Moh by mi někdo vyjasnit k čemu jaká ta trubička je? Řešil sem totiž na podzim cukání, vyměnil sem pul motoru a pak sem se na to vysadil a odstavil sem to a dělám podvozek a přitom sem přišel na to, že ta 3 trubička, která vede k tomu něčemu, je uplně schnilá a upadlá, tak jestli to nemohlo bejt tím... Dikes za rady :)

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 20. 02. 2007 21:09

Nádobka s aktivním uhlím ......
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Sámo
člen E30.cz
Příspěvky: 183
Registrován: 12. 08. 2005 10:11

Příspěvek od Sámo » 20. 02. 2007 21:13

Záchvat píše:Nádobka s aktivním uhlím ......
No to je vono, dikes za doplnění...

A je teoreticky možný, že by to mohla bejt celá příčina tý cukavosti, nebo spíš nee?

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 20. 02. 2007 21:30

ne

Uživatelský avatar
Logo
Příspěvky: 435
Registrován: 27. 04. 2006 09:42
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Logo » 20. 02. 2007 23:12

aktivní uhlí má žrát výpary z benzínu takže jak říká Stany :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
fx-nuclear
Příspěvky: 69
Registrován: 18. 07. 2006 10:35

Příspěvek od fx-nuclear » 21. 02. 2007 14:28

Tak pánové, z toho "černýho kulatýho čehosi" nahoře na motoru se vrací při překročení tlaku 2 barů přetlačenej benzín ze vstřiků zpět do nádrže,žádný výpary, prostě teče.Je to přetlakovej ventil,takže bych ti doporučil tu upadenou hadičku vyměnit,jestli nechceš lejt přetlačenej benzín pod auto..
E30 320i
Když nedáš koním žrat, tak nepojedou!!

Uživatelský avatar
Sámo
člen E30.cz
Příspěvky: 183
Registrován: 12. 08. 2005 10:11

Příspěvek od Sámo » 21. 02. 2007 15:11

Vyměnim ji určitě! Každopádně dík za info... :)

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 21. 02. 2007 15:20

benz trubičky jsem měnil.
Kup jenom ty dvě. trubička od uhlí nemá vůbec smysl měnit, jelikož vede ven z auta.
Vyjde to na 1000,- Trubičky jsou už z výroby krásně nakroucený, takže "jenom" přehodíš.
Naposledy upravil(a) bmwm3 dne 21. 02. 2007 15:27, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 21. 02. 2007 15:23

fx-nuclear píše:Tak pánové, z toho "černýho kulatýho čehosi" nahoře na motoru se vrací při překročení tlaku 2 barů přetlačenej benzín ze vstřiků zpět do nádrže,žádný výpary, prostě teče.Je to přetlakovej ventil,takže bych ti doporučil tu upadenou hadičku vyměnit,jestli nechceš lejt přetlačenej benzín pod auto..
Tak Pane, co to tady meleš?
Máš přívodní trubku, kterou jde benzín do lišty a na druhé straně lišty /možno i ta né samé/ se vrací druhou trubkou zpět do nádrže.
Z uhlí vede trubička, která dále vede okolo nádrže a žádný benzín v ní není, jelikož vede ven z auta - výpary.
Pane.

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 21. 02. 2007 15:33

fx-nuclear píše:Tak pánové, z toho "černýho kulatýho čehosi" nahoře na motoru se vrací při překročení tlaku 2 barů přetlačenej benzín ze vstřiků zpět do nádrže,žádný výpary, prostě teče.Je to přetlakovej ventil,takže bych ti doporučil tu upadenou hadičku vyměnit,jestli nechceš lejt přetlačenej benzín pod auto..
Tak se my zda ze nevis o cem je tu rec protoze ty popisujes uplne neco jineho nez napsal Samo jinac u M40 je regulator napojen primo na listu vstriku bez jakekoliv hadicky a jedina hadicka co do neho vede je na podtlak vzduchu a pochybuji ze z ni potece benzin jedine kdyby praskla vevnitr memrana nebo jak je to tam delany jinac M40 ma nastaveny tlak na 3bar
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 21. 02. 2007 16:37

Jo jasně, FX atomový mluvil o regulátoru tlaku paliva.
Pak teda beru zpět.

Uživatelský avatar
fx-nuclear
Příspěvky: 69
Registrován: 18. 07. 2006 10:35

Příspěvek od fx-nuclear » 21. 02. 2007 18:17

BAD píše:
fx-nuclear píše:Tak pánové, z toho "černýho kulatýho čehosi" nahoře na motoru se vrací při překročení tlaku 2 barů přetlačenej benzín ze vstřiků zpět do nádrže,žádný výpary, prostě teče.Je to přetlakovej ventil,takže bych ti doporučil tu upadenou hadičku vyměnit,jestli nechceš lejt přetlačenej benzín pod auto..
Tak se my zda ze nevis o cem je tu rec protoze ty popisujes uplne neco jineho nez napsal Samo jinac u M40 je regulator napojen primo na listu vstriku bez jakekoliv hadicky a jedina hadicka co do neho vede je na podtlak vzduchu a pochybuji ze z ni potece benzin jedine kdyby praskla vevnitr memrana nebo jak je to tam delany jinac M40 ma nastaveny tlak na 3bar
Jasně,že jsem myslel přetlakovej ventil paliva.Mám sice M20,ale u kamoše,co má M40 jsem viděl stejnej princip,jako tam mám já. Že by nějakej bastl? I to se stává..
E30 320i
Když nedáš koním žrat, tak nepojedou!!

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 21. 02. 2007 21:08

Já myslím, že všechny auta, které mají palivový systém - vratnej rail, tak používají regulátor paliva.

Uživatelský avatar
fx-nuclear
Příspěvky: 69
Registrován: 18. 07. 2006 10:35

Příspěvek od fx-nuclear » 22. 02. 2007 09:11

bmwm3 píše:Já myslím, že všechny auta, které mají palivový systém - vratnej rail, tak používají regulátor paliva.
Jasně, šlo o UMÍSTĚNÍ na motoru
E30 320i
Když nedáš koním žrat, tak nepojedou!!

Odpovědět