320i vynechava... :( pllss

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Frost
Příspěvky: 5
Registrován: 17. 02. 2007 18:14
Bydliště: ČL - Sosnová

320i vynechava... :( pllss

Příspěvek od Frost » 17. 02. 2007 18:40

cau kuci. uz sem zoufalej :( , tak mam na vas dotaz
mam 320i M20 plastak kterej mi obcas (spis tedka casto) mezi 4,5tis - 5tis ot. uplne vynecha - a to takovym zpusobem jako kdyby mi nekdo uplne vypnul zapalovani. Cca po vterine se chytne a toci dal, pak az treba do omezovace.
Dela to na jakoukoliv rychlost, na volnobeh vubec.
Taky mi mimo jine spatne drzi volnobeh (je moc nizko), netusim jestli to stim muze mit nejakou souvislost.

Netusite kde by mohl byt problem? Uz sem se na to ptal a nekolik lidi mi poradilo ze by mohl byt v pr.... snimac otacek, tak nevim.
Jestli je to fakt jím tak kdyby se nekomu z vas valel doma tak ho asi vezmu, to samy regulator volnobehu, samozrejme jen v OK stavu.

piste prosim sem do fora a kdyby mel nekdo zajem tak kontakt na me je 732 279 271

Diky moc za vase rady, tipy a navrhy. :wink:

Frost
Příspěvky: 5
Registrován: 17. 02. 2007 18:14
Bydliště: ČL - Sosnová

Příspěvek od Frost » 18. 02. 2007 09:45

no taaak, nestydte se, netusite nekdo cim by to mohlo byt?

plííííííííííííííís :)

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 02. 2007 09:53

Frost píše:no taaak, nestydte se, netusite nekdo cim by to mohlo byt?

plííííííííííííííís :)
Ale to víš, že spousta lidí tuší... :D

Odvez to na diagnostiku.

A nebo ne, zkoušej kupovat a měnit různý díly, pokus - omyl, aspoň do toho něco investuješ.

Taky se třeba můžeš podívat trochu po tomto fóru, podobné věci se tu řeší řadu let. Třeba si můžeš stáhnout i nějaký manuál, taktéž tu odkazy byly, a můžeš zkusit svému autu trochu porozumět.

No a nejjednodušší je nechat to plavat, chvíli to ještě hoblovat a pak ten werk dát na ekologickou likvidaci...

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 18. 02. 2007 19:52

může to byt cokoliv kolem zapalování. Podle tvých problémů soudím¨, snímač otáček nebo rozdělovač s palcem. Jinak diagnostika ti vše nezjistí. Protože snímač předstihu je jen na kabelu 6. válce a tudíž pokud budeš mít špatný kabely od 1.-5. tak bude diagnostika vykazovat vše OK.
Jako první bych vyzkoušel rozdělovač s palcem a pak snímač otáček.
Pakliže nepomůže ani to, tak postupně cívka, kabely, svíčky. Taky bych zkontroloval klínový řemen jestli je správně dotažený (může prokluzovat), ale to bych vyděl jako nejmíň pravděpodobný.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 18. 02. 2007 20:02

klínový řemen jo? :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 18. 02. 2007 20:22

adam320 píše:klínový řemen jo? :lol:
:lol: :lol: :lol:
BMW 323i E36

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 02. 2007 20:44

Balda píše:... Jinak diagnostika ti vše nezjistí. Protože snímač předstihu je jen na kabelu 6. válce a tudíž pokud budeš mít špatný kabely od 1.-5. tak bude diagnostika vykazovat vše OK...
Skutečná DIAGNOSTIKA u profíka vypadá jinak, než píchat nějaký kablík do konektoru, jako to dělají všelijací borečci.
Profík mi dal pavouka kabelů se snímači na každý kabel zvlášť, nějaká diagnostická zásuvka mu byla k smíchu.

Frost
Příspěvky: 5
Registrován: 17. 02. 2007 18:14
Bydliště: ČL - Sosnová

Příspěvek od Frost » 19. 02. 2007 08:55

díky Baldo za Tvůj tip. :) Na diagnostice jsem byl, bohuzel jak rikas, vsechno bylo OK. Holt to asi nebyl takový megaprofík ke kterému jezdí Venca :roll:
jináč ten klíňák bude nejspíš vporadku, na ten bych to fakt netipoval, ale je mozny ze to bude ten rozdelovac nebo snimac otacek.
Kupovat je novy za X tisic samozrejme nehodlam, takze, jeste predtim nez na ne hodim vylozene poptavku, nevite o nekom na foru kdo by je mel treba doma a za nakou rozumnou cenu strelil? :)
dikec

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 02. 2007 08:59

zakladni vec ti ale nikdo nenapsal - vaha vzduchu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

marťan
Příspěvky: 79
Registrován: 28. 11. 2006 10:21
Bydliště: Větrná hůrka u Brna

Příspěvek od marťan » 19. 02. 2007 15:31

Mně takhle vynechávala 535i, diagnostika nic neukázala (přímo v BMW). Tak jsem se naštval, všechno prošel a byl částečně načnutej (od řemenice) kabel snímače otáček. Po výměně to přestalo.

Frost
Příspěvky: 5
Registrován: 17. 02. 2007 18:14
Bydliště: ČL - Sosnová

Příspěvek od Frost » 20. 02. 2007 12:59

OK, díky Maxi a marťane za vase nazory :)
holt mi asi nezbyde nez to nejak stylem pokus/omyl povymenovat :(
a nevite teda kluci kdo by mohl mit tyhle dily tady na prodej (vahu, snimac treba i s kablosem).. priznam se zatim se tady na foru nehledal, tak me nebijte, jen se ptam, jestli nahodou nevite nakej tip nebo kontakt na nekoho.
dikes a mejte se :wink:

Frost
Příspěvky: 5
Registrován: 17. 02. 2007 18:14
Bydliště: ČL - Sosnová

Příspěvek od Frost » 20. 02. 2007 13:04

jo, sem zapomel, tedka se bohuzel do SO k netu nedostanu, tak kdyby nekdo, neco, cokoliv, naka nabidka dilu, tak sem na tom mobilu 732 279 271
dik :wink:

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 21. 02. 2007 22:02

adam320 píše:klínový řemen jo? :lol:
pkud nevíš, klínový řemen pohání alternátor který nerozsvěcí jen světla. Když ti bude, a to je pravděpodobný, v určitých otáčkách prokluzovat, tak ti jen baterka nestačí dopovat cívku 10.000 volty. :idea:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 02. 2007 22:18

Balda píše:
pkud nevíš, klínový řemen pohání alternátor který nerozsvěcí jen světla. Když ti bude, a to je pravděpodobný, v určitých otáčkách prokluzovat, tak ti jen baterka nestačí dopovat cívku 10.000 volty. :idea:
Tak to bych chtěl nějak vysvětlit, tomu opravdu nerozumím... :?:

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 21. 02. 2007 22:30

Venca píše:
Balda píše:
pkud nevíš, klínový řemen pohání alternátor který nerozsvěcí jen světla. Když ti bude, a to je pravděpodobný, v určitých otáčkách prokluzovat, tak ti jen baterka nestačí dopovat cívku 10.000 volty. :idea:
Tak to bych chtěl nějak vysvětlit, tomu opravdu nerozumím... :?:
Prubni sundat klíňák a nastartuj. Auto, pokud budeš mít dobrou baterku, ti naskočí, ale v závislosti na kapacitě akumulátoru.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 22. 02. 2007 00:29

Balda píše: 1.
pkud nevíš, klínový řemen pohání alternátor který nerozsvěcí jen světla. Když ti bude, a to je pravděpodobný, v určitých otáčkách prokluzovat, tak ti jen baterka nestačí dopovat cívku 10.000 volty.

2.
Prubni sundat klíňák a nastartuj. Auto, pokud budeš mít dobrou baterku, ti naskočí, ale v závislosti na kapacitě akumulátoru.
Není mi jasný, jak akumulátor může "... dopovat cívku 10.000 volty...".

A taky nechápu, proč bych měl zkoušet sundavat klínový řemen a startovat motor - co tím asi tak můžu zjistit...?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 02. 2007 07:28

Baldo, pises hlouposti. Bez altiku klidne kara pojede, do doby nez se vybije baterka. Klinak kterej pohani altik jen zabezpecuje jeho roztoceni, dobijeni skrz alternator je v rozmezi 13,6-14,2 Voltu, nikoliv 10000. jelikoz altik dava cca 14 V do baterky, kde se v baterce nalezne hodnota 10kV?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 22. 02. 2007 08:11

Max-Max píše:Baldo, pises hlouposti. Bez altiku klidne kara pojede, do doby nez se vybije baterka. Klinak kterej pohani altik jen zabezpecuje jeho roztoceni, dobijeni skrz alternator je v rozmezi 13,6-14,2 Voltu, nikoliv 10000. jelikoz altik dava cca 14 V do baterky, kde se v baterce nalezne hodnota 10kV?
Ano, to máš pravdu, že pojede jen v závislosti na kapacitě baterky. A 10.000 voltů ti dává cívka a tu ti musí dopovat alternátor, protože baterka to vydrží krátkou chvíli. Zkus se rozjet bez altíku, třeba s puštěným ventilátorem nebo dej blinkr anebo si pusť stěrače a uvidíš. Nedojedeš daleko a výkon je teky slabý. Tím končím toto téma o ničem.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 22. 02. 2007 08:26

Balda píše:
Max-Max píše:Baldo, pises hlouposti. Bez altiku klidne kara pojede, do doby nez se vybije baterka. Klinak kterej pohani altik jen zabezpecuje jeho roztoceni, dobijeni skrz alternator je v rozmezi 13,6-14,2 Voltu, nikoliv 10000. jelikoz altik dava cca 14 V do baterky, kde se v baterce nalezne hodnota 10kV?
Ano, to máš pravdu, že pojede jen v závislosti na kapacitě baterky. A 10.000 voltů ti dává cívka a tu ti musí dopovat alternátor, protože baterka to vydrží krátkou chvíli. Zkus se rozjet bez altíku, třeba s puštěným ventilátorem nebo dej blinkr anebo si pusť stěrače a uvidíš. Nedojedeš daleko a výkon je teky slabý. Tím končím toto téma o ničem.
Na plně dobitý akumulátor cca 50 Ah pojedu bez dobíjení (bez rozsvícení světel) i třeba 6 hodin. Se světlama třeba jen 2 hodiny.
Alternátor je pro dobíjení akumulátoru, nikoli k nějakýmu "dopování cívky".
Chápu, že zřejmě nemáš elektro kvalifikaci, ale takový voloviny sem raději nepiš, mateš uživatele :twisted:

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 22. 02. 2007 09:42

Venca píše: Na plně dobitý akumulátor cca 50 Ah pojedu bez dobíjení (bez rozsvícení světel) i třeba 6 hodin. Se světlama třeba jen 2 hodiny.
Alternátor je pro dobíjení akumulátoru, nikoli k nějakýmu "dopování cívky".
Chápu, že zřejmě nemáš elektro kvalifikaci, ale takový voloviny sem raději nepiš, mateš uživatele :twisted:
Donutil jsi mě ještě reagovat. Akumulátor, pokud vím, slouží hlavně k nastartování motoru.
Baterie samozřejmě funguje i pro celý el. systém auta, ale pouze v případě vypnutého motoru. Alternátor samozřejmě dobíjí, ale to je jedna z jeho funkcí. Auto pojede bez alternátoru na baterku tak i bez aku jen na alternátor.

Odpovědět