hydraulická zdvihátka

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Megaloman
Příspěvky: 17
Registrován: 09. 12. 2003 10:53

Příspěvek od Megaloman » 05. 01. 2004 16:33

Taky jsem se divil co dokaze pitna voda ... :D

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16. 01. 2004 22:39

Čus
nic mi do toho není ale já jsem ten problém řešil taky a obědnal jsem celou sadu. A co se týče hydroštelů i když byly nový tak jsem je prstem nezmačknul. A ještě tam bylo upozornění že by se s nimi němelo nic dělat, že by se prej poškodily. :(

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 17. 01. 2004 12:02

Megaloman píše:Trubku jsem vzal do koupelny :D a pustil plnou vodarnu do toho prstynku jak je uprostred tak aby voda tekla vzdy do jedny poloviny. Vylitly z ni pekny sracky (trochu zapraseny umyvadlo :) ). Hned je videt jak tema dirkama zacne tyct voda. Takhle jsem to macel dokud z toho tekl bordel. Pak jsem do zkumavky nalil tu dekarbonizacni latku (mozna by sla pouzit i naka arva nebo tak neco) a namocil to asi na den - je to jak caj, krasne to rozpusti jakykoliv usazeniny. Nakonec vyplach v benzinu. Tak jsem cistil uplne ucpanou rouru, ze ktery za behu sotva ukapla kapka. Po cisteni jak nova.

S hydrostelama je vetsi sranda. Daval jsem je take do ty dekarb. latky ale menil jsem ji nekolikrat. Hydrostel musi jit rukou zmackout - musi pumpovat. Ty co jsem cistil byly zatvrdly i po tejdenim louhovani, tak jsem je opatrne pomalicku utahnul ve sveraku a koukal co z nich leze za bordel. Tim se rozhejbaly, pak jeste jednou proplach. Je to docela pakarna, ja jsem se s tim pachtil asi 14 dni, ale zdvihatka jak novy, stoji to za to. 8)
Megaloman: Jsi docela kutil, ne? :D

Fakt dobrej návod okolo hydroštelů je tady http://www.auto.cz/motorbar/view.phtml? ... NvcnQ9QQ==

Ten chlap toho ví o autech opravdu dost a mnohokrát dokázal dobře poradit.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Megaloman
Příspěvky: 17
Registrován: 09. 12. 2003 10:53

Příspěvek od Megaloman » 20. 01. 2004 12:05

RedBaron píše:
Megaloman píše:Trubku jsem vzal do koupelny :D a pustil plnou vodarnu do toho prstynku jak je uprostred tak aby voda tekla vzdy do jedny poloviny. Vylitly z ni pekny sracky (trochu zapraseny umyvadlo :) ). Hned je videt jak tema dirkama zacne tyct voda. Takhle jsem to macel dokud z toho tekl bordel. Pak jsem do zkumavky nalil tu dekarbonizacni latku (mozna by sla pouzit i naka arva nebo tak neco) a namocil to asi na den - je to jak caj, krasne to rozpusti jakykoliv usazeniny. Nakonec vyplach v benzinu. Tak jsem cistil uplne ucpanou rouru, ze ktery za behu sotva ukapla kapka. Po cisteni jak nova.

S hydrostelama je vetsi sranda. Daval jsem je take do ty dekarb. latky ale menil jsem ji nekolikrat. Hydrostel musi jit rukou zmackout - musi pumpovat. Ty co jsem cistil byly zatvrdly i po tejdenim louhovani, tak jsem je opatrne pomalicku utahnul ve sveraku a koukal co z nich leze za bordel. Tim se rozhejbaly, pak jeste jednou proplach. Je to docela pakarna, ja jsem se s tim pachtil asi 14 dni, ale zdvihatka jak novy, stoji to za to. 8)
Megaloman: Jsi docela kutil, ne? :D

Fakt dobrej návod okolo hydroštelů je tady http://www.auto.cz/motorbar/view.phtml? ... NvcnQ9QQ==

Ten chlap toho ví o autech opravdu dost a mnohokrát dokázal dobře poradit.
Hehe, no, neni nad to si opravovat auto sam a bydlet v panelaku :)

Ten clanek nema chybu, docela me dostal s tim ucpanim rozstriku.. to nema chybu.
Kazdopadne BMW nema hydrostely v ose ventilu a nevykonava zadny pohyb v ulozeni = nulove opotrebeni. Takze jedinej problem muze byt v tom ze nedrzi tlak (mekke i tesne po vypnuti motoru) nebo ucpane (tvrde i po pul roce). Vetsinou jsou jen ucpane, kdyz to neni zmetek.

Megaloman
Příspěvky: 17
Registrován: 09. 12. 2003 10:53

Příspěvek od Megaloman » 20. 01. 2004 12:21

Anonymous píše:Čus
nic mi do toho není ale já jsem ten problém řešil taky a obědnal jsem celou sadu. A co se týče hydroštelů i když byly nový tak jsem je prstem nezmačknul. A ještě tam bylo upozornění že by se s nimi němelo nic dělat, že by se prej poškodily. :(
Nevim, novy jsem v ruce nemel. V navodech pisou ze se maj zdvihatka ihned po vyndani z motoru ponorit do oleje aby z nich olej nevytekl. Taky prej se nema motor prevracet vzhuru nohama (jinak zdvihatka neopravitelny..blabla) :D
Ja jsem z nich olej dostal opravdu dukladne a po nekolikasekundovym behu motoru byly opet natlakovany.

Odpovědět