Repase předních tlumičů
Repase předních tlumičů
Na mojí 318is mi teče pravej přední tlumič. Už skoro ani netlumí, zkrátka je f pytli. Nemáte někdo zkušenosti s plněním? (rozebrat bych ho ešče uměl, ale co dál - co vyměnit, jakej olej tam nalejt...) Díky.
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Vepředu jsou patrony. Když jsem je mel venku, tak se mi nezdalo ze by sly rozebrat. Ale pozor - zlaty cesky rucicky - bracha do nich navrtal diru, tou tam nalil olej a pak tu diru zase zavaril. Byly to tlumice z VW, ale to je fuck. Jo a pak si taky pamatuju, ze jsme repasovali tlumice na mym starym Passatu tak, ze se vydloublo to horni gufero s nakou ocelovou miskou, nalil se olej a pak se to tam zase prilepilo sekundovym lepidlem. A fungovalo to. Jo olej by mel byt asi hydraulicky, pokud chces aby ty tlumice pak byly "sportovni", tak tam nalej husty motorovy olej (15W). Ale radsi bych ti preci jenom doporucil koupit nove - kupoval jsem plynokapalinove ALCO 1200/kus. Jo a bacha - delaji se dva prumery tech patron. A az ty patrony budes davat to phersnu - tak tam nejdriv nalej trochu oleje, aby to casem nevyrezlo.
- thomas_a_anderson
- Příspěvky: 410
- Registrován: 24. 09. 2003 08:14
- Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Řekl bych že plýtvání časem a nervama, pač to akorát na chvíly přestane bouchat a to je vše. Že by pak došlo ještě k nějakýmu tlumení docela pochybuju. To množství a hustota oleje je přesně dáno jinak to nefacháani na 50% - že to má být olej do tlumičů a ne třeba hydraulika je jasný.
Radši kupte nový třeba i levný a je aspoň na 2roky klid.
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že nejde ani tak o typ auta, jako o typ tlumiče.thomas_a_anderson píše:Dělaj to na všechny auta?DAN píše:Dělaj to v Motexu v Prague.
Mám kontakt na jednoho chlapička. A ten mi řikal ať tlumič přivezu a on uvidí

Tam taky auto opřou o popelnici, aby mohli líp vyvařovat práh.

Prostě je to hrozný.

BMW The Ultimate Driving Machine
- thomas_a_anderson
- Příspěvky: 410
- Registrován: 24. 09. 2003 08:14
- Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ
No pak je fakt otázka, jestli se vyplatí nechat to za litr zrepasovat nebo za 2400 koupit nový ALKO...
Ale vím, že v Motexu si kluci nechávají dělat tlumiče na stodvacítky a že si je nechávají i přitvrdit, což by se mi i celkem líbilo. Fakt nevím, jestli se to ale vyplatí, protože je otázka, jestli to fakt vydrží aspoň jako ty nový Alka nebo třeba Monroe...
Ale vím, že v Motexu si kluci nechávají dělat tlumiče na stodvacítky a že si je nechávají i přitvrdit, což by se mi i celkem líbilo. Fakt nevím, jestli se to ale vyplatí, protože je otázka, jestli to fakt vydrží aspoň jako ty nový Alka nebo třeba Monroe...
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Repase tlumicu Sachs bude VZDY lepsi reseni nez nove Alko, bez ohledu na cenu. Alko je shit.thomas_a_anderson píše:No pak je fakt otázka, jestli se vyplatí nechat to za litr zrepasovat nebo za 2400 koupit nový ALKO...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition