Repase předních tlumičů

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Repase předních tlumičů

Příspěvek od Tony » 05. 01. 2004 14:54

Na mojí 318is mi teče pravej přední tlumič. Už skoro ani netlumí, zkrátka je f pytli. Nemáte někdo zkušenosti s plněním? (rozebrat bych ho ešče uměl, ale co dál - co vyměnit, jakej olej tam nalejt...) Díky.
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 05. 01. 2004 15:50

Ty máš tlumiče který se daj rozebrat tak aby jsi z něj vyndal pístnici, pouzdra atd????? :shock:

Jestli jo, tak jsem asi zaspal dobu, nebo jsou hodně našláplý.

Jesli ne tak ti nezbývá nic jinýho než jít do krámu koupit nový. Co vybereš je už na tobě.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 05. 01. 2004 17:03

Vepředu jsou patrony. Když jsem je mel venku, tak se mi nezdalo ze by sly rozebrat. Ale pozor - zlaty cesky rucicky - bracha do nich navrtal diru, tou tam nalil olej a pak tu diru zase zavaril. Byly to tlumice z VW, ale to je fuck. Jo a pak si taky pamatuju, ze jsme repasovali tlumice na mym starym Passatu tak, ze se vydloublo to horni gufero s nakou ocelovou miskou, nalil se olej a pak se to tam zase prilepilo sekundovym lepidlem. A fungovalo to. Jo olej by mel byt asi hydraulicky, pokud chces aby ty tlumice pak byly "sportovni", tak tam nalej husty motorovy olej (15W). Ale radsi bych ti preci jenom doporucil koupit nove - kupoval jsem plynokapalinove ALCO 1200/kus. Jo a bacha - delaji se dva prumery tech patron. A az ty patrony budes davat to phersnu - tak tam nejdriv nalej trochu oleje, aby to casem nevyrezlo.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 05. 01. 2004 21:34

Dělaj to v Motexu v Prague.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 06. 01. 2004 07:28

DAN píše:Dělaj to v Motexu v Prague.
Dělaj to na všechny auta?

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 06. 01. 2004 08:15

Anonymous píše:... A az ty patrony budes davat to phersnu - tak tam nejdriv nalej trochu oleje, aby to casem nevyrezlo.
nejde ani tak o vyreznutí, ale hlavně o přenos tepla od tlumiče do nohy a tím se tlumič chladil

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 06. 01. 2004 09:12

:shock: To repasování s tím vrtáním, řezáním a dloubáním je teda vychytávka.
Řekl bych že plýtvání časem a nervama, pač to akorát na chvíly přestane bouchat a to je vše. Že by pak došlo ještě k nějakýmu tlumení docela pochybuju. To množství a hustota oleje je přesně dáno jinak to nefacháani na 50% - že to má být olej do tlumičů a ne třeba hydraulika je jasný.

Radši kupte nový třeba i levný a je aspoň na 2roky klid.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 06. 01. 2004 09:37

thomas_a_anderson píše:
DAN píše:Dělaj to v Motexu v Prague.
Dělaj to na všechny auta?
Myslím, že nejde ani tak o typ auta, jako o typ tlumiče.
Mám kontakt na jednoho chlapička. A ten mi řikal ať tlumič přivezu a on uvidí :roll: , ale předpokládám, že jsou vybavený k tomu, aby si dokázali poradit se fším. Cena je tak okolo 1000,- myslím za dva kousky. Takže, kdybych se uchýlil k takovýmu řešení, tak jedině tam. Nějaký zavařování tlumičů mi připadá jako brutální Uzbekistánskej postup.
Tam taky auto opřou o popelnici, aby mohli líp vyvařovat práh. :D
Prostě je to hrozný. :D
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 06. 01. 2004 09:50

No pak je fakt otázka, jestli se vyplatí nechat to za litr zrepasovat nebo za 2400 koupit nový ALKO...
Ale vím, že v Motexu si kluci nechávají dělat tlumiče na stodvacítky a že si je nechávají i přitvrdit, což by se mi i celkem líbilo. Fakt nevím, jestli se to ale vyplatí, protože je otázka, jestli to fakt vydrží aspoň jako ty nový Alka nebo třeba Monroe...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 06. 01. 2004 10:20

thomas_a_anderson píše:No pak je fakt otázka, jestli se vyplatí nechat to za litr zrepasovat nebo za 2400 koupit nový ALKO...
Repase tlumicu Sachs bude VZDY lepsi reseni nez nove Alko, bez ohledu na cenu. Alko je shit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět