
hydraulická zdvihátka
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Megaloman: Jsi docela kutil, ne?Megaloman píše:Trubku jsem vzal do koupelnya pustil plnou vodarnu do toho prstynku jak je uprostred tak aby voda tekla vzdy do jedny poloviny. Vylitly z ni pekny sracky (trochu zapraseny umyvadlo
). Hned je videt jak tema dirkama zacne tyct voda. Takhle jsem to macel dokud z toho tekl bordel. Pak jsem do zkumavky nalil tu dekarbonizacni latku (mozna by sla pouzit i naka arva nebo tak neco) a namocil to asi na den - je to jak caj, krasne to rozpusti jakykoliv usazeniny. Nakonec vyplach v benzinu. Tak jsem cistil uplne ucpanou rouru, ze ktery za behu sotva ukapla kapka. Po cisteni jak nova.
S hydrostelama je vetsi sranda. Daval jsem je take do ty dekarb. latky ale menil jsem ji nekolikrat. Hydrostel musi jit rukou zmackout - musi pumpovat. Ty co jsem cistil byly zatvrdly i po tejdenim louhovani, tak jsem je opatrne pomalicku utahnul ve sveraku a koukal co z nich leze za bordel. Tim se rozhejbaly, pak jeste jednou proplach. Je to docela pakarna, ja jsem se s tim pachtil asi 14 dni, ale zdvihatka jak novy, stoji to za to.

Fakt dobrej návod okolo hydroštelů je tady http://www.auto.cz/motorbar/view.phtml? ... NvcnQ9QQ==
Ten chlap toho ví o autech opravdu dost a mnohokrát dokázal dobře poradit.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Hehe, no, neni nad to si opravovat auto sam a bydlet v panelakuRedBaron píše:Megaloman: Jsi docela kutil, ne?Megaloman píše:Trubku jsem vzal do koupelnya pustil plnou vodarnu do toho prstynku jak je uprostred tak aby voda tekla vzdy do jedny poloviny. Vylitly z ni pekny sracky (trochu zapraseny umyvadlo
). Hned je videt jak tema dirkama zacne tyct voda. Takhle jsem to macel dokud z toho tekl bordel. Pak jsem do zkumavky nalil tu dekarbonizacni latku (mozna by sla pouzit i naka arva nebo tak neco) a namocil to asi na den - je to jak caj, krasne to rozpusti jakykoliv usazeniny. Nakonec vyplach v benzinu. Tak jsem cistil uplne ucpanou rouru, ze ktery za behu sotva ukapla kapka. Po cisteni jak nova.
S hydrostelama je vetsi sranda. Daval jsem je take do ty dekarb. latky ale menil jsem ji nekolikrat. Hydrostel musi jit rukou zmackout - musi pumpovat. Ty co jsem cistil byly zatvrdly i po tejdenim louhovani, tak jsem je opatrne pomalicku utahnul ve sveraku a koukal co z nich leze za bordel. Tim se rozhejbaly, pak jeste jednou proplach. Je to docela pakarna, ja jsem se s tim pachtil asi 14 dni, ale zdvihatka jak novy, stoji to za to.![]()
Fakt dobrej návod okolo hydroštelů je tady http://www.auto.cz/motorbar/view.phtml? ... NvcnQ9QQ==
Ten chlap toho ví o autech opravdu dost a mnohokrát dokázal dobře poradit.

Ten clanek nema chybu, docela me dostal s tim ucpanim rozstriku.. to nema chybu.
Kazdopadne BMW nema hydrostely v ose ventilu a nevykonava zadny pohyb v ulozeni = nulove opotrebeni. Takze jedinej problem muze byt v tom ze nedrzi tlak (mekke i tesne po vypnuti motoru) nebo ucpane (tvrde i po pul roce). Vetsinou jsou jen ucpane, kdyz to neni zmetek.
Nevim, novy jsem v ruce nemel. V navodech pisou ze se maj zdvihatka ihned po vyndani z motoru ponorit do oleje aby z nich olej nevytekl. Taky prej se nema motor prevracet vzhuru nohama (jinak zdvihatka neopravitelny..blabla)Anonymous píše:Čus
nic mi do toho není ale já jsem ten problém řešil taky a obědnal jsem celou sadu. A co se týče hydroštelů i když byly nový tak jsem je prstem nezmačknul. A ještě tam bylo upozornění že by se s nimi němelo nic dělat, že by se prej poškodily.

Ja jsem z nich olej dostal opravdu dukladne a po nekolikasekundovym behu motoru byly opet natlakovany.