přetěsnění serva 325 e30

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Miki
Příspěvky: 95
Registrován: 22. 05. 2005 17:32
Bydliště: Jičín

přetěsnění serva 325 e30

Příspěvek od Miki » 27. 12. 2006 15:33

Ahoj

Mám dotázek ohledně přetěsnění serva na dvaapůlce
Chci se zeptat, jestli se neprodávaj nějaký speciální balíčky s těsněním přesně pro tohle ...

Můžete mi někdo poradit, co všechno ta výměna obnáší ?

díky moc za každou radu
e30 318i Coupé
e30 325i Cabrio (2x)
e34 525i Sedan
e36 318iS Coupé
e39 530i Sedan

I'm proud to be part of the Legion of drivers who make up the BMW Army

Uživatelský avatar
Gladiator
Příspěvky: 77
Registrován: 13. 12. 2005 23:47
Bydliště: Jagerndorf-Krnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gladiator » 27. 12. 2006 16:37

Předem ti chci poradit jestli bylo už do toho vrtáno tak radši sežen druhé a nepřetěsnuj to nemá to cenu vlastní zkušenost vydrželo mi to dva týdny a pak to bylo to samé.Jinak to obnáší výměnu dvou gufer třech okroužků a silonového pouzdra já jsem to vše zháněl různě nevím jestli se to dá koupit komplet v balíčku.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 27. 12. 2006 17:47

komplet se to koupit dá, je taj toho o tom už děsně napsanýho, dej to do hledače taj na foru...uvidíš sám čeho se dočteš...já bych to taky nepřetěsnoval...ikdyž pár lidem už se to podařilo
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 27. 12. 2006 18:17

--v Elitu berou starý rozbitý serva výměnným způsobem za repas(musíš si samo vybrat přesně tvůj typ),ale cenu si už nepamatuju...
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
Miki
Příspěvky: 95
Registrován: 22. 05. 2005 17:32
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Miki » 27. 12. 2006 18:21

Cvrcek Martin píše:--v Elitu berou starý rozbitý serva výměnným způsobem za repas(musíš si samo vybrat přesně tvůj typ),ale cenu si už nepamatuju...

nevíš aspoň řádově ?
e30 318i Coupé
e30 325i Cabrio (2x)
e34 525i Sedan
e36 318iS Coupé
e39 530i Sedan

I'm proud to be part of the Legion of drivers who make up the BMW Army

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 27. 12. 2006 18:53

-- mám pocit okolo 5tisíc, ale nechci ti kecat...byla na to plná záruka,ale strašně dlouhá čekací lhůta cca 10dní.
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 27. 12. 2006 19:01

Ja už přetěsnil 3ks, jedno origo sadou (stála tuším něco mezi 2.500-3000kč- je to docela dost dílů) už jezdí asi 3 roky a ani kapička a 2ks jsem měnil jen gufera na hřebenu, nemám dlouhodobou zkušenost ale určitě to nějakou dobu vydrží... samotný gufera nejdou origo koupit, takže jsem použil obyč...
P.S. Jsou na to potřeba udělat nějaký přípravky, aby to člověk nedokurvil...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 27. 12. 2006 19:51

Přetěsnění se dá udělat pokud nejsou vydřené kluzé plochy pokud jsou v nich rýhy poteče to dál.My serva posíláme kdesi na repasi tam ty kluzné plochy stočí na soustruhu a znova opatří tvrdochromem stojí to zruba 4000kč a je na to záruka zatím jsme nemněli ani jeden problém adresu můžu dodat bohužel až po svátkách.

Odpovědět