Lambda sonda

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Megaloman
Příspěvky: 17
Registrován: 09. 12. 2003 10:53

Příspěvek od Megaloman » 05. 01. 2004 08:31

Paluš píše:
Megaloman píše:Vyhřejvání je vždy 12V, 5V nikde neni, aspoň teda na e30 i na felicii.
Jak jsi na to přišel :?: :shock: :crazy:

Meril jsem to. Jednou mi kupodivu odeslo prave to vyhrivani.
V Haynes manualu jsou popsany lambdy na e30, e28, e34 a nikde zadnejch 5V.

Uživatelský avatar
Radim 046
Příspěvky: 150
Registrován: 01. 10. 2003 09:52
Bydliště: parádní..:))

lambda

Příspěvek od Radim 046 » 05. 01. 2004 12:31

Já dal na 316i M40 tu lambdu z filcky a předělal ten konektor.Fachá normálně i podle počítače na kterej to bylo pak připojený.ta stará nefachala

Venca

Re: lambda

Příspěvek od Venca » 05. 01. 2004 12:54

Radim 046 píše:Já dal na 316i M40 tu lambdu z filcky a předělal ten konektor.Fachá normálně i podle počítače na kterej to bylo pak připojený.ta stará nefachala
Byla to pro 1,3 nebo 1,6? (Pokud to není stejný).
Byl to origo díl? Co stála?

Dík za info.

Uživatelský avatar
Paluš
Příspěvky: 323
Registrován: 11. 07. 2003 21:30
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš » 05. 01. 2004 19:56

Megaloman píše:
Paluš píše:
Megaloman píše:Vyhřejvání je vždy 12V, 5V nikde neni, aspoň teda na e30 i na felicii.
Jak jsi na to přišel :?: :shock: :crazy:

Meril jsem to. Jednou mi kupodivu odeslo prave to vyhrivani.
V Haynes manualu jsou popsany lambdy na e30, e28, e34 a nikde zadnejch 5V.
To nikde nevyčteš v manuálu :lol: , protože to jsou údaje, které maj emisní technici - diagnostika vozidel :wink:
Jinak, jak jsem řekl, těch 5 V není stabilních jako 12 V síť v autě, ale mění je řídící jednotka podle toho, co hlasí sonda nazpět.
Myslím, že ten odkaz viz. výše, mluví za vše, tak si to pořádně pročti. :lol:

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 06. 01. 2004 10:05

Paluš píše:
Megaloman píše:
Paluš píše: Jak jsi na to přišel :?: :shock: :crazy:

Meril jsem to. Jednou mi kupodivu odeslo prave to vyhrivani.
V Haynes manualu jsou popsany lambdy na e30, e28, e34 a nikde zadnejch 5V.
To nikde nevyčteš v manuálu :lol: , protože to jsou údaje, které maj emisní technici - diagnostika vozidel :wink:
Jinak, jak jsem řekl, těch 5 V není stabilních jako 12 V síť v autě, ale mění je řídící jednotka podle toho, co hlasí sonda nazpět.
Myslím, že ten odkaz viz. výše, mluví za vše, tak si to pořádně pročti. :lol:

Lambda sonda v E30 je napetova, Motronic se chova jako voltmetr. Takze je vuci sonde pasivni a zadne napeti do ni nepousti.
Jinak napetove urovne jsou zhruba takove: 0.6-1V=> bohata smes; 0.4-0.6V=> stechiometricka smes; 0.1-0.4V=> chuda.
Je to z hlavy, snad jsem to nepoplet.

Uživatelský avatar
Paluš
Příspěvky: 323
Registrován: 11. 07. 2003 21:30
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš » 06. 01. 2004 15:55

Sakra ....... :aaa: :aaa: :kecy: to napětí jsem si spletl , těch proměnlivejch 5 voltů je pro škrtící klapku - potenciometr ( 318 iS), tak se všem omlouvám, kterým jsem zamotal hlavu :roll:
Díval jsem se ještě jednou a Batman na to kápnul :lol: :D :lol:

Megaloman
Příspěvky: 17
Registrován: 09. 12. 2003 10:53

Příspěvek od Megaloman » 06. 01. 2004 16:22

Presne tak, akorat rozsah pro stechiometrickou smes je cca 0,1-1V, změna napeti pro chudou (<0,1V) a bohatou smes (>1V) je temer skokova.

Odpovědět